Tsei-Tsei 17.12.2007 16:02:12 | |
---|
Itte tykkään enemmän 2 basarista mutta tuplapedali vie vähemmän tilaa :) Pearl one reason play for drums |
fifehole 19.12.2007 11:23:26 | |
---|
Off topic: Onko olemassa pedaaleita lasten koossa? Olen rakentamassa nasulle settia johon tulisi 16" bassorumpu ja en haluaisi korottaa sitä ja tavallisella pedaalilla tulee nuijalle liian lyhyt vipuvarsi. Voihan pedaalin tietysti rakentaa itse pienoismallissa, mutta siinäkin on oma hommansa. Head for an eye |
fish-eye 19.12.2007 11:50:11 | |
---|
Off topic: Onko olemassa pedaaleita lasten koossa? Olen rakentamassa nasulle settia johon tulisi 16" bassorumpu ja en haluaisi korottaa sitä ja tavallisella pedaalilla tulee nuijalle liian lyhyt vipuvarsi. Voihan pedaalin tietysti rakentaa itse pienoismallissa, mutta siinäkin on oma hommansa. Hmm... Tamalla on ainakin junior-malliset tuplapedaalit, kirjoitappa vaikka googleen tama iron cobra jr. It is all crimson. |
Rockster 19.12.2007 12:08:57 | |
---|
Hmm... Tamalla on ainakin junior-malliset tuplapedaalit, kirjoitappa vaikka googleen tama iron cobra jr. Ei tarkoita tuo Junior, että olisivat pienemmät, vaan sitä, että ovat huonommat kuin Iron Cobrat... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
fifehole 19.12.2007 12:33:27 | |
---|
Hmm... Tamalla on ainakin junior-malliset tuplapedaalit, kirjoitappa vaikka googleen tama iron cobra jr. Joo tunnen tapauksen, mutta pedaali on fyysisesti lähes saman kokoinen kuin IC. Taidan kokeilla ensin lyhentämällä vanhasta pedaalista molempia ns. pystytolppia ja tekemällä kokonaan uuden, pienemmän boardin. Lyhentäminen varmaan onnistuu alumiinirunkoisestakin, kun tapittaa ja liimaa kunnon liimalla kasaan. Voihan sitä kokeilla myös kierteillä kun ei ole hitsivehkeitä alumiinia varten. Head for an eye |
Mikko A 19.12.2007 15:49:50 | |
---|
Off topic: Onko olemassa pedaaleita lasten koossa? On. Mutta heikkolaatuisia. Staggilla on ainaskin sellasia lastensettejä, joissa on ~16" bassari ja siihen sopivan kokonen pedaali. En kyllä tiedä, saako niitä speduja erikseen tilattua. Pirautappa vaikka Millbrookille ja kysy. Eikös ne tuo Staggia maahan? Tai googleta. The space is filled with orbiting children. |
Drummer-K 28.12.2007 11:27:11 | |
---|
Näin rumpalina, tuplapedaalit. |
Bacchus 28.12.2007 13:40:59 | |
---|
Näin rumpalina, tuplapedaalit. Normaalisti tämä on kyllä kitaristien palsta, mutta menköön tämän kerran. |
steyr 29.12.2007 19:18:16 | |
---|
Tuplapedaalit. Ne vie vähemmän tilaa, halvemmat ja käytännöllisemmät. Siinä mun mielipide |
Syncopation 30.12.2007 19:24:33 | |
---|
Kallistun tuplapedaali linjalle vaikka en omista moisia, mutta järkevämpi ja käytännöllisempi. :) |
stuffi 30.12.2007 22:46:48 | |
---|
yks basari näyttää mielestäni paremmalta kun symbaalit on nätissä kaaressa ympärillä, mutta jokainen päättää itse mitä ostaa.. aluksi kannattaa kumminkin tuplapedalit hommata ennenkun kalliita basso rumpuja ostaa ja vielä pedaalitkin siihen päälle.. tupla pedaalit N. 150-500e tupla basarit N. 600-1400e :) |
Kukkis 77 30.12.2007 23:19:52 | |
---|
Mulla oli vielä joitain vuosia sitten kaksi bassaria ja viisi tomia (hoho) mutta sitten myin toisen basarin ja kolme tomia pois. Tulin siihen tulokseen että en tee niin monella tomilla hevon humppaa, ja yksi basari tuplaspedun kanssa on huomattavasti roudausystävällisempi vaihtoehto. Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Drummer-K 31.12.2007 14:25:08 | |
---|
Normaalisti tämä on kyllä kitaristien palsta, mutta menköön tämän kerran. Ai, anteeksi :D |