eleeton 05.05.2005 18:56:34 | |
---|
Voisi olla kyllä oikeasti mielenkiintoinen kaksikko, Danny Carey ja Frushiante Laulu - Freddie Mercury Tuli tosta mieleen aavebändi: Mercury - laulu Hendrix - kitara Bonham - rummut sitten vielä kuollut hammondin soittaja ni olis aika ELÄVÄÄ menoa kenties? |
Anonymous-jazz 05.05.2005 19:45:58 | |
---|
Tällainen on jo ollutkin GRP All-Stars live in Japan 1988. Dave Grusin: Piano, Keyboards, Rhodes Don Grusin: Keyboards Tom Scott: Saxophone Tim Landers: Bass Lee Ritenour: Guitar Vinnie Colaiuta: Drums sekä samasas konsertissa kermana kakun päällä Chick Corea: Fender Rhodes, Synthesizers, Keyboards, John Patitucci: Bass Frank Gambale: Guitar Eric Marienthall: Saxophone Dave Weckl: Drums "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
moderndrummer88 05.05.2005 20:03:52 | |
---|
laulu - bruce dickinson kitarat - janick gers, dave murray ja adrian smith basso - steve harris rummut - nicko mcbrain kiipparit - joku tuntematon heebo joka voi sitten soittaa verhon takana niitä juttuja mainstream=painstream |
finntrollaren 06.05.2005 08:19:20 | |
---|
rummut-mää kitara/laulu-jari mäenpää basso-ville venäläinen et nii... |
eleeton 06.05.2005 11:53:10 | |
---|
Kyllä se on niin että mä en pistäis itseäni mihinkään kokoonpanoon.. :) |
J. Cool 06.05.2005 16:49:17 (muokattu 07.05.2005 16:55:50) | |
---|
sekä samasas konsertissa kermana kakun päällä Chick Corea: Fender Rhodes, Synthesizers, Keyboards, John Patitucci: Bass Frank Gambale: Guitar Eric Marienthall: Saxophone Dave Weckl: Drums eli perus-electrik band. vaihtaisin vielä tohon mike popen (tuoreimmissa electrik band -vedoissa). mutta joo, helmiä sioille. don't touch my bumtsibum |
Glubatz 06.05.2005 22:53:02 | |
---|
No pitäähän tänne jotaan laittaa. laulu-Eric Adams kitara-John Petrucci, Ynqwie Malmsten basso-John Myung tai Steve Harris rummut-Mike Portnoy ja koska Hetfieldiä on laitettu liikaa, pitää sekii tänne laittaa vessansiivooja-Jamed Hetfield:) |
Mr. Morrow 07.05.2005 03:36:53 | |
---|
Jarkko Ahola - Laulu & basso Arto Järvinen - Kitara Vili Rantanen - Kitara Jari Kuokkanen - Rummut +minä siellä jossain seassa... =) Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Mosse0 07.05.2005 11:50:49 (muokattu 07.05.2005 11:51:15) | |
---|
Minä itse haaveilisin tällaisesta kokoonpanosta. Rummuissa kannuttaisi nyt Twist Twist Erkinharju, vaikka hän onkin vain toisiksi paras. Kitaroita olisi kaksi, joista toista rinkuttaisi Miika Tenkula ja toista Jani Liimatainen. Bassoa soittaisi ehdottomasti Marco Hietala. Laulussa toimisi Ville Laihiala sillä Dance on the Grave äänellä. Tuo siis suomesta ja aika mielikuvituksellinen. Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan |
Muovinen 07.05.2005 13:26:54 | |
---|
Jos sais valita kokoonpanon jonka perässä itse räpistellä rummuissa niin... Josh Homme - Kitara, stemmalaulu Omar Rodriguez - Soolokitara Justin Chancellor - Basso Mike Patton(ilman härörepertuaaria) - Laulu Mikä vain valinta olisi voinut osua johonkuhun toiseenkin mutta näin tällä kertaa. Muovinen, Viitonen. |
*Aleksi* 07.05.2005 18:22:19 | |
---|
Laulu, Basso: Marco Hietala Kitara: Alexi Laiho Rummut: Jukka Nevalainen . |
Mojofunk 08.05.2005 00:48:46 | |
---|
Basso: Lauri Jeffrey Kitara: Teemu Vänttinen Laulu: Panu "pantse" Siitonen Rummut: Minä! r0kr0k |