MoonDog 28.05.2004 19:53:38 | |
---|
Onko se sitte muka niin erilainen, ku tuo sinkku käärme? Kyllä mulla vaan keskelle osuu...ja suoraan... Mulla osuu vain oikeanpuoleinen nuija keskelle kalvoa, ja vasuri sitten muutaman sentin sivuun. Olen kokeillut polkaista kumpaakin pedaalia kummallakin jalalla ja päätynyt siihen lopputulokseen, että vasemman puolista pedaalia polkaistessa syntynyt ääni on huomattavasti vaimeampi kuin oikea, vaikka monottaisi kuinka *rkeleesti tahansa. Se kiinnityssysteemi ei siis ole aivan keskellä pedaalia, joten se aiheuttaa kyseisen ongelman. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Alpha 28.05.2004 20:01:38 | |
---|
Siis eikö niitä nyt saa yhtä kauaksi siitä keskustasta niitä nuijia? Keskipiste päiden väliin...? Kyllähän työ nyt ymmärrätte... Mä en ymmärrä...:o) |
Antti1997 28.05.2004 20:47:19 | |
---|
Siis eikö niitä nyt saa yhtä kauaksi siitä keskustasta niitä nuijia? Keskipiste päiden väliin...? Ei saa ainakaan kovin helposti, koska se kiinnitystsydeemi ei ole siinä päiden välissä vaan suunnilleen oikean nuijan kohdalla. Sen kun kiristät vanteeseen keskelle, niin ei osu keskelle ei. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
MoonDog 29.05.2004 01:07:19 | |
---|
Ei saa ainakaan kovin helposti, koska se kiinnitystsydeemi ei ole siinä päiden välissä vaan suunnilleen oikean nuijan kohdalla. Sen kun kiristät vanteeseen keskelle, niin ei osu keskelle ei. Jep. Juuri näin. Kun se 'ruuvipuristin' ei ole keskellä niin ruuvia kiristäessä koko härdelli kampeaa itsensä vinoon. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Raakkis 01.06.2004 11:43:56 | |
---|
diablon rumpalilla meni lutakossa ekan biisin aikana bassari kalvo särki... mut se onkin diablo |
Karvanaama-Zakk 01.06.2004 11:47:54 | |
---|
diablon rumpalilla meni lutakossa ekan biisin aikana bassari kalvo särki... mut se onkin diablo Nii tuntu menevän...Kyllä sitä ihmeteltiinkin kaverin kaa...Mutta jos rumpalia yhtään tuntee nii en ihmettele =) Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
Antti1997 03.06.2004 14:52:23 (muokattu 03.06.2004 14:54:29) | |
---|
Nyt tuntuu viikon vanhassa Emperorissakin jo pieni jälki siinä nuijan kohdalla. Taidanpa laittaa alkuperäisen TAMAn kunnes saan hankittua sen Falam Slamin... eihän tästä muuten mitään tule. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
Ota tai jätä, tai jätä ottamatta.
HoHo! |