KoRn88. 09.01.2006 14:52:37 | |
---|
hehe, martin lopez on kyl ehdottomasti kova jätkä, mut niitä joitain biisejä on kyl paha vetää ku jalat väsyy ;) Sillon on kyllä tekniikka väärä jos jalat väsyy. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
HeavyMachinery 09.01.2006 17:30:24 | |
---|
Kaitse tyyli on jossain Daniel liljekvist - Martin Lopez - köyhän miehen Neil Peart pahaa taipumusta yli soittamiseen on ...... Minä tiedän - siis pelkään ! |
harzza1 09.01.2006 18:14:39 | |
---|
Sillon on kyllä tekniikka väärä jos jalat väsyy. no siitä en tiedä, mutta lähinnä kunto uupuu vielä toistaiseksi, kun pääsen soittelee vaan viikonloppusin. toistaiseksi, oi vain toistaiseksi. |
Shitmanek 09.01.2006 18:51:43 | |
---|
no siitä en tiedä, mutta lähinnä kunto uupuu vielä toistaiseksi, kun pääsen soittelee vaan viikonloppusin. toistaiseksi, oi vain toistaiseksi. Ei siihen kuntoa pitäisi hirveästi tarvita. Tekniikkaa enemmän. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
KoRn88. 09.01.2006 21:17:45 | |
---|
Ei siihen kuntoa pitäisi hirveästi tarvita. Tekniikkaa enemmän. Näin. Tuskinpa Martin Lopezillakaan kovin hyvä kunto on. Saatikka sitten jollain Gene Hoglanilla. Kyllä se hyvästä tekniikasta lähtee. |
harzza1 10.01.2006 13:16:32 (muokattu 10.01.2006 13:17:20) | |
---|
Ei siihen kuntoa pitäisi hirveästi tarvita. Tekniikkaa enemmän. alkaa mennä offtopicciin, mut.. joo siis saan nopeesti vähän aikaa, mut sit jalat ikään kuin "jäätyy" esim 30min erilaisen paukuttelun jälkeen. sit ei lähde enää nopeeta välttämättä. kun taas aloin enemmän soitella, ni jakso pitempään, mut vieläkin liian vähän. en sillä, että mun tekniikka ois jotenkin puhdas ;) |
Iscariah 10.01.2006 21:38:33 | |
---|
Kertokaa ihmiset hyvät, avaruusoliot ja sen tapaiset.. Minkä tyylinen musiikki kolahtaa sinulle? Mitä soitat mielelläsi? Tykkäätkä kuunnella rokkia ja tykkäät taas soittaa bluesia.. jotain..? minä soetan metallia vain ja ainoastaan. blast on paras asia maailmassa |
south_of_heaven 10.01.2006 21:42:08 | |
---|
thrash- ja death-metal, kuuntelen ja yritän ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 10.01.2006 21:45:31 | |
---|
alkaa mennä offtopicciin, mut.. joo siis saan nopeesti vähän aikaa, mut sit jalat ikään kuin "jäätyy" esim 30min erilaisen paukuttelun jälkeen. sit ei lähde enää nopeeta välttämättä. kun taas aloin enemmän soitella, ni jakso pitempään, mut vieläkin liian vähän. en sillä, että mun tekniikka ois jotenkin puhdas ;) Minun tekniikkani ei ole mikään loistava, mutta minulla tuo "jäätyminen" tapahtuu vasta usean tunnin soittelun jälkeen. Tietenkään en läheskään koko aikaa tuplia lätkyttele. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
harzza1 11.01.2006 09:09:16 | |
---|
Minun tekniikkani ei ole mikään loistava, mutta minulla tuo "jäätyminen" tapahtuu vasta usean tunnin soittelun jälkeen. Tietenkään en läheskään koko aikaa tuplia lätkyttele. jos ei joudu tuplia täysillä käyttämään, ni en jäädy ollenkaan, mutta kun kuitenkin tulee käytettyä useimmiten jossain vaiheessa. ja kohtuu vauhdilla |
lethus1 11.01.2006 09:20:30 (muokattu 11.01.2006 09:26:07) | |
---|
Sillon on kyllä tekniikka väärä jos jalat väsyy. Nojoo, ottaen huomioon että joissain Opethin biiseissä kuitenkin on aika PITKIÄ lätkytyssessioita kohtalaisella temmolla, esim Deliverance -levyllä, niin ei se nyt niin ihme ole että vähän väsyy jalat, vai ? Sitäpaitsi kuuntele Karman loppulätkytykset, Lopez väsähtää ittekki ihan selkeesti ;D Edit: aiheesta vielä. Kuuntelen ja soitan metallia. Siitä saan kovimmat kiksit. Olen yrittänyt sivistää itseäni kaikenlaisella musiikilla, mutta kevyistä ei ole kolahtanut kuin muutama hassu bändi. Yksi mitä olisi helvatan mukava soittaa orkesterissakin on sellainen helvetin jumittava, utuinen meininki jossa ei lyödä kovaa rumpua paitsi harvoin. Jotain sellasta Kingston Wall kohtaa bluesin ja jaztzin. Sellaista missä voi vaan fiilistellä silmät kii ja nykiä kroppaa edestakas. |
KoRn88. 11.01.2006 09:33:17 | |
---|
Nojoo, ottaen huomioon että joissain Opethin biiseissä kuitenkin on aika PITKIÄ lätkytyssessioita kohtalaisella temmolla, esim Deliverance -levyllä, niin ei se nyt niin ihme ole että vähän väsyy jalat, vai ? Sitäpaitsi kuuntele Karman loppulätkytykset, Lopez väsähtää ittekki ihan selkeesti ;D Eikös kuitenkin hyvällä tekniikalla pitäisi homman olla niin rentoa, ettei se ala jaloissa tuntua vaikka soittelisikin vähän pidempään? Ei siinä, ei minulla itselläkään ole se tekniikka vielä todellakaan kunnossa, mutta siihen rentouteen kuitenkin reenaamisella pyrin. Hoho, vai että väsähtää Lopez itsekkin. Pitääpä kuunnella myöhemmin kun en ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. :) Mutta joo, taitaa mennä jo aika pahasti offtopikiksi. |
jussiohman 11.01.2006 11:49:41 | |
---|
Rockia soitan bändimme kanssa. Vähäisellä osaamisella ja huonolla tekniikalla Philthy Animalin hengessä. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
lethus1 11.01.2006 12:38:12 | |
---|
Eikös kuitenkin hyvällä tekniikalla pitäisi homman olla niin rentoa, ettei se ala jaloissa tuntua vaikka soittelisikin vähän pidempään? Ei siinä, ei minulla itselläkään ole se tekniikka vielä todellakaan kunnossa, mutta siihen rentouteen kuitenkin reenaamisella pyrin. Hoho, vai että väsähtää Lopez itsekkin. Pitääpä kuunnella myöhemmin kun en ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. :) Mutta joo, taitaa mennä jo aika pahasti offtopikiksi. Jatkan offia vielä hieman. Jep, siis tottahan toki hyvällä tekniikalla estää väsähtämistä jne. mutta voihan ammattiuimarilla olla mieletön, huippuunsa hiottu tekniikka, mutta ei silti jaksa uida maailman ympäri. Ei se tekniikka yli-ihmisiä kenestäkään tee. No, eiköhä tää tästä ;D |
Duro 11.01.2006 12:48:29 | |
---|
tykkään kuunnella pääasiassa metalli- ja rockmusiikkia. kaikki kyl menee, joitain pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta. tykkään soitella oikeastaan mitä tahansa, kunhan tempo pysyy 200:ssa tai sen alle x). bändeissä tulee tällä hetkellä soiteltua metallia, mut oon aikasemmin soitellu myös rockii, punkkii, bluesia ja tanssimusaakin. melko kaikkiruokanen väitän siis olevani :). o.O |
KoRn88. 11.01.2006 14:51:21 | |
---|
Jatkan offia vielä hieman. Jep, siis tottahan toki hyvällä tekniikalla estää väsähtämistä jne. mutta voihan ammattiuimarilla olla mieletön, huippuunsa hiottu tekniikka, mutta ei silti jaksa uida maailman ympäri. Ei se tekniikka yli-ihmisiä kenestäkään tee. No, eiköhä tää tästä ;D Tää nyt riistäytyy ihan käsistä, mutta vielä viimeinen offtopicviesti. Urheiluhan nyt on urheilua ja siinähän yleensä tarvitaankin hyvää kuntoa tekniikan lisäksi, jotta jaksaa pitkään. Eihän sitä varmasti polkemaankaan pysty maailman loppuun asti, mutta ei nuissa Opethin biiseissä kyllä mielestäni niin pitkäkestoisia poljentoja löydy, etteikö niitä voisi hyvällä tekniikalla rennosti soittaa. Mutta tosiaan, pitäisi varmaan siirtyä väittely-topikkiin. :D |
Kesukka 11.01.2006 15:17:51 (muokattu 11.01.2006 15:28:03) | |
---|
Tyylini on yrittää soittaa biisiä mahdollisimman yksinkertaisesti, vähillä filleillä ja siten, että soitto tukee mahdollisimman hyvin kyseistä biisiä. On osoittautunut usein aika vaikeaksi käytännössä. Ihme juttu kun on niin vaikeaa soittaa yksinkertaisesti... Niin ja musiikkityyli on yleensä rokkia tuolta menneisyydestä. Ajalta ennen kuin olen syntynyt. Silloin tehtiin vielä hyvää musiikkia. Vanhassa vara parempi |
shagriml 11.01.2006 16:33:29 (muokattu 11.01.2006 16:35:04) | |
---|
Musta kivointa on soittaa jamirockia metallimaustein. Pössyt palamaan, joku asiansa osaava kitaristi venguttelemaan ja mä improvisoin rummut... Jumankauta et ois hieno joku psykejamibändi mut ei kukaa haluu mun kaa soitella. Yks mun probleemista on et kokoajan on pakko fillitellä ja kikkailla :) Ei vaa yksinkertasesti jaksa pelkkää peruskomppia vatvoa jottei mee tylsäks, gotta spice it up a lot... |
Shitmanek 11.01.2006 17:25:02 | |
---|
Tää nyt riistäytyy ihan käsistä, mutta vielä viimeinen offtopicviesti. Urheiluhan nyt on urheilua ja siinähän yleensä tarvitaankin hyvää kuntoa tekniikan lisäksi, jotta jaksaa pitkään. Eihän sitä varmasti polkemaankaan pysty maailman loppuun asti, mutta ei nuissa Opethin biiseissä kyllä mielestäni niin pitkäkestoisia poljentoja löydy, etteikö niitä voisi hyvällä tekniikalla rennosti soittaa. Mutta tosiaan, pitäisi varmaan siirtyä väittely-topikkiin. :D Vielä yksi :D Eli on Blackwater Parkissa ainakin niin pitkät tuplaosuudet etten ainakaan itse jaksa kuin todella hyvinä päivinä soittaa niitä, jos silloinkaan. Master's Apprentices menee vielä joten kuten. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
harzza1 11.01.2006 21:57:16 (muokattu 11.01.2006 21:57:47) | |
---|
Nojoo, ottaen huomioon että joissain Opethin biiseissä kuitenkin on aika PITKIÄ lätkytyssessioita kohtalaisella temmolla, esim Deliverance -levyllä, niin ei se nyt niin ihme ole että vähän väsyy jalat, vai ? Sitäpaitsi kuuntele Karman loppulätkytykset, Lopez väsähtää ittekki ihan selkeesti ;D juuri tätä tarkoitan |