Aihe: Mitkä olivat ekat rumpunne??
1 2 3 4 5 6 7
Epämuusikko
22.06.2004 14:29:33
Eka ikimuistoinen rumpusettini oli Beatit ja Araita sekaisin oleva 12", 13" 13" (kyllä), 14", 16" sekä 20", 22" ja 14" virveli. Tuosta setistä on edelleen 16" tomari pikkubasarikäytössä. Lopuista lähti puolet myyntiin 100:lla eurolla, loput lähti kaatikselle.
Svengi on vain tehokeino
mustakaapu_3
22.06.2004 14:37:29
No, aluksi kai mulla oli semmonen remon padisetti joitten jälkeen sain vuoden ajaksi lainaan jotkut taman rockstarit, mallista ei tietoa, mustat kumminki. Varmaan kuitenkin ekat ihan oikeat ja ikiomat rummut oli semmoset "espanjan lippu-sunburstit" pearl session seriesit, joilla soittelinkin aika pitkään. Nykyinen set-uppi löytyy sitten tuolta jäsenkuvauksesta!
Komppisektio elää terveempää elämää!
Suicider
22.06.2004 14:51:29
"Beatles-värinen" Beverley-setti, tomit 12", 13" ja 16", basari 22" ja virveli 14".

jep just sama setti oli meikälläkin aikoinaan,,pellit oli ihan perseestä,,,,,harmittaa näin jälkikäteen ku menin myymään pis,,ois kai niillä jotain tehny-....
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
Frequency
22.06.2004 16:21:04
Nykyiset Taman Swingstarit joissa tuli mukana Pasiteen 2002 14" medium hihat, 502 16" Crash ja Zildjianin Scimitar 20" ride. Päiviteltyä on tullu tässä pikkuhiljaa. Lisätietoa kyseisen setin kokoonpanosta löytyy mun profiilista.
tukutäkä.
MoonDog
22.06.2004 20:00:17
Ekat rummut ovat nuo nykyiset Basix classicit 14" concept sarjan lattiatomilla höystettynä. Aluksi oli pelteinä pelkkiä kolmenollakakkosia mutta nyt on sitten Meinliä niiden lisänä ja korvikkeena.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
jazzmies
23.06.2004 00:03:00
Ne olivat Trak-merkkiset, täydelliset Taman Swingstarin kopiot. Niissä oli syvät tomit, mikä oli lisääntyvää luonnonvaraa 1985. China piti olla heti - ainoa mikä äkkiä löytyi oli A Zildjian 20" Swish niiteillä. Niitit revin heti irti ja pelti meni kiertoon parissa vuodessa. Kymmenen vuotta myöhemmin oli pakko saada samanlainen china, kun tajusin että sehän on loistava jazz-ride.

Kaverini ensimmäiset rummut olivat blue sparkle Gretschit. Hän vaihtoi ne päittäin käytettyihin Pearl Exporteihin ja kun hänen opettajansa kuuli sen, tuli suusta v****un ä***ö!
Paas
23.06.2004 08:33:30
Kaverini ensimmäiset rummut olivat blue sparkle Gretschit. Hän vaihtoi ne päittäin käytettyihin Pearl Exporteihin ja kun hänen opettajansa kuuli sen, tuli suusta v****un ä***ö!

Hoho! :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
afro
23.06.2004 10:34:40

Hoho!!! :D
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
mustakaapu_3
23.06.2004 12:02:48

Mahto olla melkonen suolaaja se vaihtokaupan toinen osapuoli kun alottelijaa tolla lailla vedättää...vai?
Mikko A
23.06.2004 13:36:09
Mahto olla melkonen suolaaja se vaihtokaupan toinen osapuoli kun alottelijaa tolla lailla vedättää...vai?

Mitä vedättämistä siinä on? Jos sanoo että vaihda Gretschis päittäin mun exporteihin ja toinen sanoo että joo niin mikäs siinä. Kelpais mullekin enkä varmasti sanois sille että sun kannut on kiljoona kertaa paremmat ja arvokkaammat ku mun.
I hate your sex!
Jalmis
23.06.2004 13:42:17
Ekat rummut ostin rippilahjarahoilla ja samat rummut on käytössä edelleen.

Käytettynä ostetut Pearlit ovat, en tiedä kuinka vanhat. Ainakaan ei missään päin rumpuja ole puhetta Exportista tai Forumista tai muusta, eli ei vissiin ihan uusinta uutta. Hyvin pelaavat tosin.

Uuden virvelin ostin pari kesää sitten, Pearlin Masters Studio -sarjan koivuisen pelin. Samoin symbaaleja on tullut hommattua, paitsi haikat ovat edelleen samat kuin ostettaessa.

Ei noista viitti kohta enää luopua ollenkaan, kun ovat jo niin rakkaat. Eipä olisi rahaakaan.
Se oli elämäni omituisin joulu.
TamaMan
23.06.2004 13:52:52

Joo eli kiinnostaisi tietää millaisilla seteillä väki on aloitellut rumpalin uriaan..ja tietty mitkä on nykyään!

Jos ei paria konsikselta lainassa ollutta tom-tom rumpua lasketa niin sitten jotkut ihmeen Remon practice padit sekä Invader 14" crash (http://koti.mbnet.fi/~leppaluo/personal/jpg/battering_0stkit.jpg).

Sitten Aria Pron kautta Taman Rockstariin.

-TamaMan
mustakaapu_3
24.06.2004 00:06:59
Mitä vedättämistä siinä on? Jos sanoo että vaihda Gretschis päittäin mun exporteihin ja toinen sanoo että joo niin mikäs siinä. Kelpais mullekin enkä varmasti sanois sille että sun kannut on kiljoona kertaa paremmat ja arvokkaammat ku mun.

Niin no on siinä varmasti kyllä itsessäkin vikaa jos menee tuosta vaan vaihtamaan rumpunsa päikseen ensin kysymättä asiantuntijan mielipidettä. En tapauksen taustoja tiedä tämän paremmin, joten en kommentoi enempää. Elämä on julmaa!
pasij66
24.06.2004 13:41:03 (muokattu 24.06.2004 16:36:23)
Jees, painajaiset palasivat tämän kyselyn johdosta. Eka setti oli Aria merkkinen ja todella KÄYTETTY."Pellit, ( haitsu, ride ja crash ), oli Morris ja sointi sanoinkuvaamaton. Mikään ruuvi tai mutteri ei, tässä läjässä, pysynyt kiinni kunnolla. Milloin keikahti tomi, milloin oli pelli lattialla. Jumalauta miks tästä piti jonkun muistuttaa ;)
On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti
Mikko A
24.06.2004 15:05:12 (muokattu 24.06.2004 15:05:34)
Niin no on siinä varmasti kyllä itsessäkin vikaa jos menee tuosta vaan vaihtamaan rumpunsa päikseen ensin kysymättä asiantuntijan mielipidettä. En tapauksen taustoja tiedä tämän paremmin, joten en kommentoi enempää. Elämä on julmaa!

Niinpä, mutta ilman tietämättömyyttä ei tehtäisi löytöjä ynnä unelmakauppoja.
I hate your sex!
Tangled**
24.06.2004 17:57:03 (muokattu 24.06.2004 17:58:58)
Ehhehee. Jopas päästiin aiheeseen.

Ekat rumpuni olivat ja ovat edelleen Pearlin Targetit. Kun noita ostettiin, oli vaihtoehtoina tämän hintaluokan rummut tai ei kannuja ollenkaan. Joten päätin nämä ottaa, vaikka välttämättä eivät ihan täydelliset olekkaan. Tosin, kalvoja vaihtamalla, virvelin uusimalla, kunnon pellit hankkimalla jne. tästäkin setistä saa ihan mukavan.

Mä arvostan sitä, että pystyy soittamaan halppissetillä. Vitut sitä tarvi miljoonan euron rumpuja olla. Taidot siinä kuitenkin loppupeleissä ratkaisee, ei se kuinka hienot rummut on. Jos sitä rahaa ei kauheasti ylimääräistä ole, nsitten ei ole. Niin.

Edit: Osasin kirjoittaa...
Hevi on paskimmillaankin parasta.
ltg
24.06.2004 18:46:07
Ensimmäinen setti oli treeniksen käyttäjien yhteinen Pearl BLX, joka oli piesty melkoisen huonoon kuntoon. Peltiosasto oli sitä Paisteen kolmenollakakkosta, ja taisipa joku itse väsätty (!) ridekin olla siinä.
Nykyiset pöntöt ovat Sonorin Force 3003:a (22,10,12,14) ja pellit Paisteen 2002-, Sabian AA- ja Wuhan-sarjoja. Olen tyytyväinen nykyiseeen settiini, joskin peltejä saisi olla enemmän. Virveli, se setin mukana tullut, vaihtuu tamburon 13x6,5 -pönttöön ensi viikolla.
IMIK#5,KK#3
Ei savuva ilman tuliva
Jeltz
24.06.2004 20:28:22 (muokattu 14.10.2005 19:56:57)
No ekat rummut oli hienot mustat Newsoundit, koot 22, 12, 13, 16 + 14 virppa. Pellit Newsound-paskaa 14 hh & 16 crash
Pulp
Antti1997
24.06.2004 20:33:17
Samat Stagestarit jo seittemättä kuukautta!
höö?
NiQo
25.06.2004 01:20:50

Minulla on edelleen käytössäni 8 tuskallisen rummutusvuoden takaa Centuryn rumpukalusto. Elikkä 20", 12", 14" sekä 14" Swingstar virppa.

Pellit/ Meinl (Laser series) sarjan 20" Ride, Paiste (302) 14" Hihat bottom krässinä, Paiste (802) 16" power crash, Paiste (302) 18" Crash/Ride, 12"/13" itse tekemä minichina (ihmeen tyylikäs ääni mielestäni), paiste (802) 13" Hi-Hat.

Eli suoraan kaatopaikalta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)