Aihe: Kuuluisuuksien käyttämät soittimet?
1 2 3 4 5 6
Pieni rumpalipoika
28.06.2009 10:09:56

seppo i: Vastaan tähän pötkyyn vielä tämän kerran.

Pelkkä epäinformatiivinen vittuilu on sananvapauden väärinkäyttöä, eikä edes hauskaa. Mitä helkkarin hauskaa esim. mulle kohdistetussa "böndejuntti" nimityksessä on? Pitäisikö minun nauraa tälle neroudelle? Jos se sinusta on hauskaa, niin sille en voi todellakaan mitään. En ole itsekään virheetön, mutta mulle ei tulisi mieleenkään ruveta nimittelemään ihmistä, jota en edes tunne.

Tässä vielä tämä säie, josta aloit ahistelemaan:

"seppo i: Ehdotan lukkoa koko tälle topicille. Tällainen bullshit ei johda yhtään mihinkään. Typeryys vaan tuntuu kärjistyvän kuin pikkukakaroiden hiekkalaatikkoleikeissä:(

Ite oot! Böndejuntti, phyh.

Hoho.

"Ehdotan lukkoa". Ziisus mitä jeesustelua!. Hyi!"

Tässähän oli vain kyse siitä, että kun kirjoitit homman olevan kuin "pikkukakaroiden hiekkalaatikkoleikeissä", vastasin samalla mitalla, kuten hiekkalaatikoilla voitaisiin vastata. Ja se oli ihan puhdas vitsi : ) Kirjoitetusta tekstistä sen ymmärtäminen ei vain ole aivan yhtä helppoa, kuin jos olisin jumalaton virne naamallani sanonut tuon sulle kasvotusten.

Tuo lukko-asia olikin taas ihan selkeä mielipiteeni.

Nettiä ei kannata ottaa kovin vakavasti siksi, että tänne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Eli lähes koko ajan kannattaa suhtautua kaikkiin erittäin varauksella, joskin avoimin mielin silti.

Hyvää kesää sullekin.
Rummut nurin ja nussimaan!
Strumbali
28.06.2009 11:09:17
Jaha, se näyttää aurinko paistavan jo Etelä-Suomessakin. Hyvä jätkät! ;-) Toisaalta, taitaa olla tiedossa mattopesua tälle päivälle....
Ja taas tahdissa.
hansakemanelius
28.06.2009 14:26:01

Strumbali: Jaha, se näyttää aurinko paistavan jo Etelä-Suomessakin. Hyvä jätkät! ;-) Toisaalta, taitaa olla tiedossa mattopesua tälle päivälle....

Mutta tällaisena päivänä siitäkin voi nauttia :)
Twistkompilla pärjää pitkälle...
JaanaE
29.06.2009 18:47:22
Strumbali: Jaha, se näyttää aurinko paistavan jo Etelä-Suomessakin. Hyvä jätkät! ;-) Toisaalta, taitaa olla tiedossa mattopesua tälle päivälle....

Juu..nautin auringosta maalla koko vkl..ja en ollenkaan tiennyt, että täällä tälläinen haloo menossa..heh
Ensinnäkin Seppo viittasi, että palsta on rumpalien käytössä..ja haluaa jutella vain rumpalien kanssa vain rumpuihin liittyvistä "tärkeistä ja ajanpolttavista" asioista..mutta seppo seppo..en sinun ole pakko vastata ketjuihin, jotka sinua eivät kiinnosta. Eikö.

Ja totuuden nimissä kaikki mitä olen kirjoittanut on totta, paitsi..Vinniestä en tiedä..kuten sanoin, en tunne alan ihmisiä..siis rock-ihmisiä..ja vedin ehkä hätäiset johtopäätökset kyseisestä henkiköstä..koska hän todella muistutti Vinnietä:)

Ja hän kuka kyseiset rumpukamat minulle antoi..niin ei kyllä ollut ihan tavallinen roudari. Mutta ei asialla sinällään väliä..Näissä keskustelun hetkissä olen huomannut sen asian, että ihmiset oikeasti ajattelevat toisten olevan ahneita ja omaa etuaan tavoittelevia. Toki myyn kamat, mutta en odota saavani niistä maltaita. Ja myyn vain siksi, etten itse anna niille mitään sen kummempaa arvoa. Onko sitä niin vaikea uskoa. Se miksi kysyin alunperin asiaa täällä..niin ei johtunut siitä, että olisin halunnut mitään hinta-arviota..vaan yleistä keskustelua kuuluisuuksien omistamista kamoista..eli lähinnä puhuin tunne-arvosta ja siitä, mitä oikeasti jotkut ovat valmiita maksamaan jonkun hipelöimästä tavarasta.

Nyt kun Jackson kuoli..todennäköisesti kaikki mihin hän on koskenut on todella arvokasta. Eli halusin tällä palstalla vain keskustelua aiheesta. Ken uskoo joka tahtoo.

Ja vielä, en todellakaan ole mikään bodikaadi..vaan ihan tavallinen ihminen.
Strumbali
30.06.2009 08:42:25
..vaan yleistä keskustelua kuuluisuuksien omistamista kamoista..eli lähinnä puhuin tunne-arvosta ja siitä, mitä oikeasti jotkut ovat valmiita maksamaan jonkun hipelöimästä tavarasta.

Otsikkosi paljastaa osan vastausta koskien näitä rumpukalvoja. Ne eivät ole soitin, vaan kyse on enemmän sen suuntaisesta myyntiartikkelista, kuin esimerkiksi Angus Youngin käyttämät kitarankielet. Keskustelussa joku taisi jo mainita, että nimikirjoitukset noissa kalvoissa nostaisivat tunne- ja rahallista-arvoa jo jonkin verran.

Keskustelussa painottui tämä rahallisen arvon määrittäminen varmaankin osin siitä syystä, että silloin tällöin näkee kaupattavan ties kenen kapuloita erittäinkin reiluun ylihintaan. Vaikka näiden kalvojen osalta ei isoa tiliä suunniteltaisikaan, on myyjiä, jotka myyvät vain rahan takia ja se ehkä sokeuttaa asioita seuraavat ostajatkin.

Mikäli näitä kalvoja pitäisi tunnearvollisesti arvioida, niin ehkä itse nostaisin kuitenkin korkeampaan arvoon jonkun kokeneen rumpalin henk.koht. tapaamisen. Vinnie Colaiuta kävisi minun tapauksessani oikein hyvin. ;)

Itselläni ei Philin kalvoille ole "käyttöä" tai paikkaa, mutta ehkäpä ostaja löytyy. Se selvinnee, kun laittaa myyntiin.
Toivotan tunnearvo rikasta kauppaa!! ;-)
Ja taas tahdissa.
rymy
30.06.2009 16:32:36
Kerrohan Jaana, mistä kalvoista tässä on kyse? Siis merkki ja malli.
Jäi jotenkin vaivaamaan.
Ei se oo ny niin v...n tarkkaa.
JaanaE
30.06.2009 17:00:48
rymy: Kerrohan Jaana, mistä kalvoista tässä on kyse? Siis merkki ja malli.
Jäi jotenkin vaivaamaan.

1 kpl Evans 13" GeneraG2, läpinäkyvä
3 kpl Evans 14" EC Reverse dot snare, valkoinen
1 kpl Evans 22" G2 Batter, läpinäkyvä

2 kpl PhilRudd-signeerattuja mustia rumpukapuloita

Katsoin vastaavien hinnat uutena ostettuna tuli 160e, ja näitä todella käytetty vain 2 tuntia..paitsi kapuloita, ne on uudet. (mitä minä olen niillä pimputellut kyseisiä kalvoja:)
Ja strumpalille tiedoksi jos nuo myy vaikka hintaan 50e niin ei kait ne nyt liikaa ole vaikkei antais sille mitään arvoa, että olleet ko bändillä. Mutta tosiaan kysyin oikeasti ja mielenkiinnosta mitä ihmiset ovat valmiit maksamaan tunnettujen tavaroista..ei se todellakaan tarkoittanut, että minä myisin ne johonkin kauheaan ylihintaan tavaran arvoon nähden. Näin se vaan on.
moderndrummer88
30.06.2009 17:11:39 (muokattu 30.06.2009 17:12:22)
JaanaE: 1 kpl Evans 13" GeneraG2, läpinäkyvä
3 kpl Evans 14" EC Reverse dot snare, valkoinen
1 kpl Evans 22" G2 Batter, läpinäkyvä

Näitä ei saa pakettina myytyä käyttötarkoitukseen koska noista kooista ei muodosta järkevää kalvosettiä, ehkä joku keräilijä ne voisi ostaa jos niissä on ne nimmarit.

2kpl PhilRudd-signeerattuja mustia rumpukapuloita

Onko nää sen jotain nimikkokapuloita joissa on valmis signeeraus tehtaalta tulleena stanssattuna, vai onko Rudd ite vetässy nimmarit niihin? Jos ei ole, niin niitä kukaan tule varmaan ostamaan.

Katsoin vastaavien hinnat uutena ostettuna tuli 160e, ja näitä todella käytetty vain 2 tuntia..paitsi kapuloita, ne on uudet. (mitä minä olen niillä pimputellut kyseisiä kalvoja:)
Ja strumpalille tiedoksi jos nuo myy vaikka hintaan 50e niin ei kait ne nyt liikaa ole vaikkei antais sille mitään arvoa, että olleet ko bändillä. Mutta tosiaan kysyin oikeasti ja mielenkiinnosta mitä ihmiset ovat valmiit maksamaan tunnettujen tavaroista..ei se todellakaan tarkoittanut, että minä myisin ne johonkin kauheaan ylihintaan tavaran arvoon nähden. Näin se vaan on.

Ehkä sen 50€ noista niukin naukin saattaisi saada. Ja kun tässä ei ole vieläkään oikein selvinnyt pystytkö todistamaan tavaroiden aitouden (ilman mitään CSI-konsteja - toisinsanoen nimmarit kalvoissa) niin ei noista saakkaan mitään julkkisbonusta.
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
JaanaE
30.06.2009 17:44:01
moderndrummer88: Näitä ei saa pakettina myytyä käyttötarkoitukseen koska noista kooista ei muodosta järkevää kalvosettiä, ehkä joku keräilijä ne voisi ostaa jos niissä on ne nimmarit.
Johan mä sulle sanoin aiemmin, ettei ole nimmareita. Ja pitääkö vääntää rautalangasta, kyllä niitä joku käyttää kun kerran myynnissä ovat suomessakin. Myyn vaikka sitten yksitellen.

Onko nää sen jotain nimikkokapuloita joissa on valmis signeeraus tehtaalta tulleena stanssattuna, vai onko Rudd ite vetässy nimmarit niihin? Jos ei ole, niin niitä kukaan tule varmaan ostamaan.
Ne on tehtaalla signeerattu, mutta et sä silti sellaisia ainakaan suomesta saa, ei nääs ole myynnissä Suomessa. Ja mitäs väliä sillä kenen ne ovat olleet..uutena maksavat 34e ja uudethan ne ovat..että kai niistä joku pulittaa muutaman kympin.

Ehkä sen 50€ noista niukin naukin saattaisi saada. Ja kun tässä ei ole vieläkään oikein selvinnyt pystytkö todistamaan tavaroiden aitouden (ilman mitään CSI-konsteja - toisinsanoen nimmarit kalvoissa) niin ei noista saakkaan mitään julkkisbonusta.

Tavaran aitouden pystyn todistamaan vain työkaverien avulla. Ne tietävät kun näkivät. Eikä mulle edelleenkään ole sillä julkkisarvolla rahallista merkitystä itselleni, ajattelin alusta alkaen ACDC-faneja, joille niillä olisi myös tunne-arvoa.
moderndrummer88
30.06.2009 17:50:40
JaanaE: Tavaran aitouden pystyn todistamaan vain työkaverien avulla. Ne tietävät kun näkivät.

No tuolla ei ole mitään väliä. Eli nuo menee ihan tavallisista käytetyistä kalvoista.

Eikä mulle edelleenkään ole sillä julkkisarvolla rahallista merkitystä itselleni
ajattelin alusta alkaen ACDC-faneja, joille niillä olisi myös tunne-arvoa.

Tämä tällä selvä, tunnut koko ajan kuitenkin sitä rahallista arvoa noille tenttaavan, niin se on se aikalailla 50€ koko läjälle, oli miten kova AC/DC fani tahansa niitä ostattelemassa, koska et pysty osoittamaan tavaroiden aitoutta. Eiköhän tämä ollut nyt tässä?
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
hollmi-5
30.06.2009 17:56:03
Joo poijat... Minä kyllä olen kiinnostunut kovastikin Phillin kapuloista, kun sattumalta olen herran soittoon kovin mieltynyt ja kaikki paluun jälkeiset Suomen keikat livenä katsellu.

Meillä on kavereiden kanssa ollut jo yli 20 vuotta AC/DC-coverbandi VV/TV http://www.myspace.com/vvtv Bändi aktivoituu tarvittaessa. Viime viikolla treenattiin uutta ohjelmistoa ja seuraava keikkakin on jo sovittuna.
Soundit, piuhat ja kajarit.
moderndrummer88
30.06.2009 18:09:05 (muokattu 30.06.2009 18:09:31)
Aika surkuhupaisaa:

Mitä oikeasti jotkut ovat valmiita maksamaan jonkun hipelöimästä tavarasta.
Lisääkö se oikeastaan arvoa?

Kyllä tässä raha haisee...

Hei..en mä täällä ole mitään myymässä ->Toki myyn kamat Vat?

Vinnie Colaiuta Suomessa:
Jos ollaan ihan rehellisiä....niin Vinnie oli siellä -> Ja totuuden nimissä kaikki mitä olen kirjoittanut on totta, paitsi..Vinniestä en tiedä..kuten sanoin, en tunne alan ihmisiä..siis rock-ihmisiä..ja vedin ehkä hätäiset johtopäätökset kyseisestä henkiköstä

Asioiden pähkäilyä:
Ensinnäkin...jos oikeasti haluat kuulla kaiken...niin laita sähköpostiosoite niin kerron -> MD88: Tuollahan se profiilissa lukee... Sanottakoon, että mitään vastausta ei ole koskaan kuulunut.
zak69
30.06.2009 18:34:38
Ehdotan Jaana että annat kapulat hollmille ja naulaat ne kalvot vaikka olkkarin seinään kiinni. Kaikille tulee paljon parempi mieli, usko pois :)
Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan.........
JaanaE
30.06.2009 20:08:42
moderndrummer88: Aika surkuhupaisaa:

Kyllä tässä raha haisee...

-> Vat?

Vinnie Colaiuta Suomessa:
->

Asioiden pähkäilyä:
-> Sanottakoon, että mitään vastausta ei ole koskaan kuulunut.

Itseasiassa sulle en halua edes antaa mitään vastauksia:)
Nolte
30.06.2009 20:18:38
JaanaE: Itseasiassa sulle en halua edes antaa mitään vastauksia:)

Annetaan sille kuitenkin "kuukauden saivartelija" -palkinto. Sen verran ansiokkaasti on jaksanut sitä harjoittaa viime aikoina, ja oikein kahdella palstalla. Ainakin. :)
http://kotistudio.com/foorumi/
JaanaE
30.06.2009 20:27:19
Nolte: Annetaan sille kuitenkin "kuukauden saivartelija" -palkinto. Sen verran ansiokkaasti on jaksanut sitä harjoittaa viime aikoina, ja oikein kahdella palstalla. Ainakin. :)

Wau..täällähän on ihan "järkeviäkin" ihmisiä:)
moderndrummer88
30.06.2009 20:40:20 (muokattu 30.06.2009 20:42:12)
Nolte: Annetaan sille kuitenkin "kuukauden saivartelija" -palkinto. Sen verran ansiokkaasti on jaksanut sitä harjoittaa viime aikoina, ja oikein kahdella palstalla. Ainakin. :)

No tältä hommalta vaan katoaa kaikki uskottavuus, kun Jaana puhuu "läpiä päähän" minkä ehtii.

Myönnettäköön, että on ollu vähän tylsää, kun koulu loppu, suurin osa kavereista ei oo kesää samassa kaupungissa, ei ole treenistä asuinpaikkakunnalla ja keikkarintamallakin on hiljaista nyt kesä-heinäkuun ajan. Elokuussa taitaakin olla sit joka viikonloppu ainakin yksi keikka...

E: Minähän sitäpaitsi ensimmäisenä olin jelppimässä ihan asiallisesti, mutta sen jälkeen alkoi tulla niin hulluja käänteitä juttuun, että aivan naurettavaksi meni.
Strumbali
30.06.2009 20:40:22
hollmi-5: Joo poijat... Minä kyllä olen kiinnostunut kovastikin Phillin kapuloista, kun sattumalta olen herran soittoon kovin mieltynyt ja kaikki paluun jälkeiset Suomen keikat livenä katsellu.

Joku "tämmöinen henkilö" niistä kalvoistakin saattaa innostua, kunhan vain sattuu kohilleen.
Aitous pitää kyllä jotenkin järkevästi saada todistettua.
Ja taas tahdissa.
JaanaE
30.06.2009 20:49:48
Strumbali: Joku "tämmöinen henkilö" niistä kalvoistakin saattaa innostua, kunhan vain sattuu kohilleen.
Aitous pitää kyllä jotenkin järkevästi saada todistettua.

Ihan sama mitä väännätte. Luovuin niistä jo ja ihan pilkkahintaan. Te voitte mennä niiden aitouden todistamisienne kanssa vaikka mihin.
Nyt voin poistua kun tiedän, että oikeaan paikkaan menivät. Olis se ollut sääli niitä naulata mihinkään ladon seinään muistoksi:)
Nolte
30.06.2009 20:50:37 (muokattu 30.06.2009 20:52:51)
JaanaE: Wau..täällähän on ihan "järkeviäkin" ihmisiä:)

No kiitos jazzm...eikun Jaana, vaikka lainausmerkeissä olikin.

Myönnettäköön, että...

Kevyt heitto se vaan... :)
http://kotistudio.com/foorumi/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)