Niq 01.08.2007 17:26:47 (muokattu 01.08.2007 17:27:27) | |
---|
Tepsiikö, kun laittaa yöks kirelle basarin kalvot. En uskalla hyppiä sitte basarin päällä kun oon uudet kalvot hankkinu. Johan minä tuossa juuri sulle vastasin? "I have a cunning plan" -Baldrick |
mohaa6 01.08.2007 17:29:02 | |
---|
Ok :D en häiritte teitä enempää |
Bacchus 01.08.2007 17:37:50 | |
---|
Ok :D en häiritte teitä enempää PS3-paketti on sitten jo rahallisesti arvokkaampi kuin bassorumpusi. Sekin kannattaa ottaa huomioon. Anti-Matter Manifesto |
mohaa6 01.08.2007 17:40:02 (muokattu 01.08.2007 17:47:10) | |
---|
PS3-paketti on sitten jo rahallisesti arvokkaampi kuin bassorumpusi. Sekin kannattaa ottaa huomioon. Mitä aiot ? Et ei tulis kovin hyvä soundi ? Eiks silti pitäs tulla parempi ääni? |
Nolte 01.08.2007 17:47:10 | |
---|
Mitä aiot ? Et ei tulis kovin hyvä soundi ? Bacchus tarkoitti sitä, että ne on aika kalliit kalvot, eikä lopputulos tule niilläkään olemaan kovin kummoinen, koska se itse rumpu on huono. Toki parannusta entiseen tulee todennäköisesti. Jos olet rumpujensoitosta tosissasi innostunut, niin voi olla niinkin, ettei kannata "tuhlata" noihin rumpuihin, vaan ruveta laskemaan pennosia pinoon uutta settiä varten. Enpä tosin tiedä Reef -rummuista yhtikäs mitään, kunhan arvelin vaan... Hyvät kamat - huono soittaja! |
Niq 01.08.2007 17:50:40 | |
---|
"I have a cunning plan" -Baldrick |
mohaa6 01.08.2007 17:51:45 (muokattu 01.08.2007 17:56:12) | |
---|
Soitan vain kotona autotallissa. Ei ole bändiä. Soitan vain yksin. En äänitä koneelle tai mitään. En edes tarvi mitään kallista settiä kun yksin vain soitan. Eikö kannata hankkia noita kalvoja kotikäyttöön ? Kertokaa vain mielipiteenne. |
Nolte 01.08.2007 18:00:27 | |
---|
Soitan vain kotona autotallissa. Ei ole bändiä. Soitan vain yksin. En äänitä koneelle tai mitään. En edes tarvi mitään kallista settiä kun yksin vain soitan. Eikö kannata hankkia noita kalvoja kotikäyttöön ? Kertokaa vain mielipiteenne. Jos ei ole ollut ajatuksissa ostaa parempaa settiä lähitulevaisuudessa, niin kyllä kannattaa hankkia ne kalvot sitten. Älä kuitenkaan odota mitään ihmeitä niiltä. Soundi varmaan paranee, mutta ei se rumpu silti potkaise niinkuin AC/DC:n rumpalilla. ;) Hyvät kamat - huono soittaja! |
mohaa6 01.08.2007 18:03:56 | |
---|
En aio hankkia uutta settiä. tiedän ettei niistä tule mitään ultra hyvää ääntä sitten. mutta ajattelin parantaa ääntä edes jotenkin, koska nykyinen ääni on huono. jos äänestä sais edes siedettävän ;) |
VeeKoo 02.08.2007 13:35:28 | |
---|
En aio hankkia uutta settiä. tiedän ettei niistä tule mitään ultra hyvää ääntä sitten. mutta ajattelin parantaa ääntä edes jotenkin, koska nykyinen ääni on huono. jos äänestä sais edes siedettävän ;) No edelleen oon sitä mieltä, että jos käytät demppiä, niin ei kannata tuhlata 40€ resokalvoon! Resokalvo kun ei soundia niin hirveästi muuta, varsinkaan dempin kanssa ja huonoilla rummuilla. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
mohaa6 02.08.2007 15:10:25 | |
---|
No edelleen oon sitä mieltä, että jos käytät demppiä, niin ei kannata tuhlata 40€ resokalvoon! Resokalvo kun ei soundia niin hirveästi muuta, varsinkaan dempin kanssa ja huonoilla rummuilla. käytän demppiä. minkälaisia kalvoja sä suosittelisit ? En oo varma ostanko edes kalvoja mut sano sun mielipide. |
hollmi-5 02.08.2007 17:30:57 | |
---|
Eikö kannata hankkia noita kalvoja kotikäyttöön ? Kertokaa vain mielipiteenne. Kyllä kotisettin kannattaa panostaa. Minulla arvokkaimmat vermeet on kotikäytössä tai treeniksellä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bacchus 02.08.2007 18:27:27 | |
---|
Bacchus tarkoitti sitä, että ne on aika kalliit kalvot, eikä lopputulos tule niilläkään olemaan kovin kummoinen, koska se itse rumpu on huono. Toki parannusta entiseen tulee todennäköisesti.. Hyvää ajatuksenlukua, saat olla meikäläisen virallinen tulkki.;) Palkinto +. Anti-Matter Manifesto |
Nolte 02.08.2007 20:24:20 | |
---|
Hyvää ajatuksenlukua, saat olla meikäläisen virallinen tulkki.;) Palkinto +. Heh, olisi kai pitänyt yleisen korrektiuden nimissä laittaa, että "Bacchus luultavasti tarkoitti jne...", mutta mitä turhia, kun osaa lukea ajatuksia. :) Hyvät kamat - huono soittaja! |
miän vain 02.08.2007 21:19:25 | |
---|
käytän demppiä. minkälaisia kalvoja sä suosittelisit ? En oo varma ostanko edes kalvoja mut sano sun mielipide. Itse laittaisin näin: Lyöntipuolelle powerstroke 3 clear, etupuolelle ambassador coated. Ei reikää, tai jos on pakko, niin mahdollisimman pieni ja mahdollisimman reunaan. Dempiksi pieni pehmeä pyyhe, koskettamaan vain etukalvoa. Pyyhkeen paikkaa ja kosketusalaa muuttelemalla saa eri soundeja. Basari mahdollisimman irti lattiasta, etureunaa voi nostaa niin paljon että pedaali ei ihan hankaa kalvoa soitettaessa. Jos mahdollista, tomit ja muu painava kama pois basarin päältä, kiinni toisiin ständeihin. Näillä molemmilla on yllättävän paljon vaikutusta. Lattiatomin vire vaikuttaa basarisoundiin, ainakin kun akustisesti vedetään. Sen kanssa kannattaa myös pelata. Se epävireinen liian pitkä sointi (tai muheva humina) saattaakin tulla enimmäkseen sieltä. |
VeeKoo 02.08.2007 21:33:44 (muokattu 02.08.2007 21:37:40) | |
---|
käytän demppiä. minkälaisia kalvoja sä suosittelisit ? En oo varma ostanko edes kalvoja mut sano sun mielipide. Itse suosittelisin viimeiseen asti butjettimiehenä ps3 lyöntikalvoksi ja viritystaitoa. Resona pitäisin vakioreson. Edit: Tämä siksi koska epäilen, ettei sinun viritystaitosi ole kovin suuri (voin olla tietysti väärässä!) Hyvän resokalvon osto on melko turha ja kallis operaatio, ellei ole taitoa viritellä huolellisesti. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Harila 03.08.2007 04:42:16 | |
---|
Ai että pomppia bassorummun kalvon päällä? En itse ainakaan uskaltaisi alkaa pomppimaan 50 euron kalvon päällä, eikä varmaan kukaan joka painaa yli 70 kiloa. Kyllähän se onnistuu kun painaa sitä käsillä, vähän nojaten käyttäen ruumiin painoa apuna. |
Bacchus 03.08.2007 10:56:56 | |
---|
Ai että pomppia bassorummun kalvon päällä? En itse ainakaan uskaltaisi alkaa pomppimaan 50 euron kalvon päällä, eikä varmaan kukaan joka painaa yli 70 kiloa. Kyllähän se onnistuu kun painaa sitä käsillä, vähän nojaten käyttäen ruumiin painoa apuna. Hyvin se kestää vaikka 100 kiloisen roikaleen. Anti-Matter Manifesto |
mohaa6 03.08.2007 14:16:26 (muokattu 03.08.2007 14:18:31) | |
---|
Mitä veikkaatte saako mun basarista irtoon sitä bassoa edes jonkin verran, jos hankkisin powerstroke3 lyöntikalvoks. Resokalvosta en tiedä vielä. Kuten aikasemmin sanoin kalvot maksais enemmän kun mun basari, kun mun setin merkki on reef :D enkä oo aikomassa ostaa uutta settiä lähitulevaiuudessa. |
Bacchus 03.08.2007 15:41:32 | |
---|
Mitä veikkaatte saako mun basarista irtoon sitä bassoa edes jonkin verran, jos hankkisin powerstroke3 lyöntikalvoks. Resokalvosta en tiedä vielä. Kuten aikasemmin sanoin kalvot maksais enemmän kun mun basari, kun mun setin merkki on reef :D enkä oo aikomassa ostaa uutta settiä lähitulevaiuudessa. Kyllä siitä paremmat soundit saa ruuvailtua irti PS3:lla, kuin orkkiskalvolla. Jos setin osto ei ole näköpiirissä lähitulevaisuudessa, niin osta ihmeessä Powerstroke lyöntikalvoksi, ja tsekkaile resokalvon tilannetta joskus tulevaisuudessa. Resonanssikalvon vaikutus soundiin ei kuitenkaan ole niin merkittävä kuin lyöntikalvon, vaikka kyllä sillä toki selkeä vaikutus onkin. Anti-Matter Manifesto |