Aihe: Rumpalin virallinen koirarotu
1 2 3 4 5 6 7 8
passe
25.05.2006 19:41:54
Olen tässä biisin kirjoituksen ohessa varovasti tutustumassa kokonaan uuteen alueeseen, laulamiseen. En sitten tiedä, noinkohan tuota voi rohkaisevana lausuntona ottaa, kun koira ottaa eteisestä asti vauhtia, hyppää täysiä päin ja tappomurina päällä. Vilpitön "mitä v***ua sä duunaat" ilme naamalla... Siinä saa luurit ja kotistudio kyytiä!
"Good is in the details..."
Migo
25.05.2006 19:43:02
Olen tässä biisin kirjoituksen ohessa varovasti tutustumassa kokonaan uuteen alueeseen, laulamiseen. En sitten tiedä, noinkohan tuota voi rohkaisevana lausuntona ottaa, kun koira ottaa eteisestä asti vauhtia, hyppää täysiä päin ja tappomurina päällä. Vilpitön "mitä v***ua sä duunaat" ilme naamalla... Siinä saa luurit ja kotistudio kyytiä!

Heh, onkohan sanoissa tai lauluäänessä vikaa. :)
Niinpä..
Nolte
25.05.2006 19:43:39

Tuskin olet hengenvaarassa, jos se on se bokserin pentu siinä kuvassa. :)
Huono soittaja!
passe
25.05.2006 19:45:56
Tuskin olet hengenvaarassa, jos se on se bokserin pentu siinä kuvassa. :)

Noh, poika on nyttemmin jo 15-kuinen ja vähän rotevampi. Noissa pentukuvissa on vaan sitä jotain, sellaisena mä sen vieläkin näen...
passe
25.05.2006 19:47:56
Heh, onkohan sanoissa tai lauluäänessä vikaa. :)

Heh:) Veikkaan että sanoissa...
Tracer
25.05.2006 19:54:33
Hän tulee meille viikon kuluttua. Rodultansa hän on australianterrieri, tuttavallisemmin aussi.

http://koti.phnet.fi/oz/vaino7vkoa.jpg

Viimeiseen asti yritin vääntää, että nimeksi olisi tullut Angus.
Hävisin kuitenkin taistelun meidän naisväelle, hänestä tuli sitten Väinö.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
VeeKoo
25.05.2006 20:38:36 (muokattu 25.05.2006 20:42:18)

Aito sekarotunen Bordercollien ja Karjalan karhukoiran jalo risteytys.

http://img152.imageshack.us/img152/9918/im0003022oy.jpg

Mukava leidi nimeltään Hupi. Taitaa valitettavasti kuitenkin vedellä viimesiään, kun ikää koht se 13. Joku tauti vaivaa kun vettä saattaa mennä litra yhellä juontikerralla ja sen jälkeen yökastelee tai oksentaa. No jos se nyt paranis, on sillä ennenkin ollut sama homma mutta parani lääkekuurilla..
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Alpha
25.05.2006 20:40:26
Koirat on mahtavia otuksia. Joskus aikanaan pyöri jaloissa tommonen seropi, elikkäs Labrador/Rottweiler, elikkäs Labbisrottis...:o)
Matjardo
25.05.2006 22:05:08 (muokattu 25.05.2006 22:06:33)
Koirat on mahtavia otuksia.
ON! Koirat on aivan parhaita. En tulis varmaan toimeen ilman tuota meiän äijää. Sille on kerrottu surut ja murheet, sen kanssa on hilluttu milloin missäkin ja se on tuottanut iloa ja hupia aivan mittaamattoman paljon. Se vaan pitää niin täydellisesti paikkaansa, että koira on ihmisen paras ystävä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Nytkin tuo jantteri tossa kököttää vierellä ja läpsii tassua polvelle niin hellyyttävä ilme naamallaan ^__^
Two beers or not two beers?
LaKu
25.05.2006 22:07:54
Meillä on 6 v. saksanpaimenkoira. Maailman paras rotu :)
Myggan
25.05.2006 22:08:50
mopsi. koirien kuningas.
Möllisty
Legatus
25.05.2006 22:25:57
mopsi. koirien kuningas.

Monestiko olet asentanut silmämunat takasin kalloon ;)
Eiku...
zak69
25.05.2006 22:51:11
3 samojedinkoiraa, kaksi aikuista narttua ja alle vuotias urospentu. Ovat muuten musikaalisia, oikeasti.
Time&groove lives here....
Migo
25.05.2006 22:55:08
3 samojedinkoiraa, kaksi aikuista narttua ja alle vuotias urospentu. Ovat muuten musikaalisia, oikeasti.

He, samojedit on melekeen samoja kun nämä meidän hurttaset. Komeita koiria myöskin.
Niinpä..
Joystick
25.05.2006 23:04:45
Mäyräkoiria 2 kappaletta, ennen oli neljä, yksi annettiin pois koska ei tullut toimeen toisen koiran kanssa ja se toinen koira jouduttiin lopettamaan sairauden vuoksi.
Elä lujaa, kuole nuorena...
Pieni rumpalipoika
25.05.2006 23:48:26

Mulla oli viime vuoden kevään oikeestaan kokonaan hoidokkikoirana sellanen piski, jossa oli ilmeisesti rottista, seefferiä ja jotain muutakin. Sille tuli syöpä ja se hiljattain päästettiin päiviltä. Symppis otus. Nyt pääsen hoitamaan aika ajoin jotain hurttaa joka näyttää Ibizan podencolta. Kummatkin on Espanjasta pelastettuja. Diggaan koirista ja seefferin hankin joskus, kun on tilaa ja aikaa.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
rm_wispila
26.05.2006 08:45:31
Ittellä ei koiria ole, naapureilla liikaakin, mutta ehdoton rumpaliskoira kyllä oman kokemuksen mukaan on mäyräkoira.

Takavuosina kitaristin koira tykkäsi hengailla aina meidän treenikämpällä mukana. Yritti jossain vaiheessa jopa paritella lattiatomin kanssa. Se tykkäsi oleilla mun bassarissa, jossa oli huopa mukavasti alustana. Kuin tehty paikka pikkukoiralle.
Ajan mittaan se tottui olemana rummussa jopa soittamisen aikana, eipä tuntunut jytinä haittaavan... siis ehdoton rumpalikoira (eihän rotikkaa saa edes tungettua bassariin ;)
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Tasmaani
26.05.2006 09:10:41
Parit villakoirat löytyy. Viihtyvät yleensä hyvin sängyn alla. :P
bluesman86
26.05.2006 10:59:31 (muokattu 26.05.2006 11:01:47)
yhellä tutulla oli samojedi minkä nimi oli Remu :D meillä ei oo koiraa kun faija ei tykkää, tosin kissoja on kaks, mutta kun himasta muutan pois niin ensimmäinen hankinta on koira.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Magiz
26.05.2006 14:15:58
Hävisin kuitenkin taistelun meidän naisväelle, hänestä tuli sitten Väinö.

hmm.. kevyt kontrasti noitten kahen nimen välillä.. kyllä angus olis ollu parempi.

mut aussit on ihan parhaita. :D varsinkin mein naapurin entinen koira. oranssi narttukoira, jolla oli typistetty häntä. se oli mun paras kaveri. :D
Whatever happens, happens.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)