kamelisko 24.04.2006 23:35:40 | |
---|
Kyllä saa ihan samaan hintaan Suomesta. Soittakaapa vaan ja tarjotkaa mielestänne sopiva summa. |
Cirya 26.04.2006 17:51:44 (muokattu 26.04.2006 17:52:23) | |
---|
...tai pistäkää meilillä tajouspyyntöä kaikkiin lähialueen kauppoihin ja ruvetkaa tinkimään parhaiden tarjoajien kanssa. Toimii. |
Peicco 28.04.2006 07:18:50 | |
---|
Onko tuo Cy-5 haikkapelti epäkesko? En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
WyW 28.04.2006 15:30:27 | |
---|
Onko tuo Cy-5 haikkapelti epäkesko? Sitä en osaa sanoo, mutta symmetrinen se ei ole. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
Peicco 28.04.2006 17:27:38 | |
---|
Sitä en osaa sanoo, mutta symmetrinen se ei ole. Niin, tarkoitin että näyttää olevan reikä jossain muualla kuin symbaalin keskustassa. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
WyW 28.04.2006 18:31:31 | |
---|
Niin, tarkoitin että näyttää olevan reikä jossain muualla kuin symbaalin keskustassa. Juu. Ei o keskellä "symbaalia". Kyllähän se tuosta kuvastakin käy ilmi. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
Ziggy Bubba 28.04.2006 19:56:17 | |
---|
Juu. Ei o keskellä "symbaalia". Kyllähän se tuosta kuvastakin käy ilmi. Nopean testin perusteella varsin toimivan haikka. Tuntuma oli uuden virvelin kanssa varsin nautittava. Oon hommaamassa TD-6KV "demosettiä" lähikauppiaalta ja tommonen haitsu pitää kyllä hommata siihen päälle, T-kaupassa tais olla 69€. Meneekö noi ihan heittämällä kiinni ja saakos tuon entisen haitsupädin suoraan vaikkapa neljänneksi tomiksi? www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
LumPus 28.04.2006 20:15:18 | |
---|
Nopean testin perusteella varsin toimivan haikka. Tuntuma oli uuden virvelin kanssa varsin nautittava. Oon hommaamassa TD-6KV "demosettiä" lähikauppiaalta ja tommonen haitsu pitää kyllä hommata siihen päälle, T-kaupassa tais olla 69€. Meneekö noi ihan heittämällä kiinni ja saakos tuon entisen haitsupädin suoraan vaikkapa neljänneksi tomiksi? itseänihän ahistaa kun en oo vielä päässy kokeilemaankaan. sen pitäs kiinnittyä siihen normirautaan, uuden kiinnikkeen joudut hommaamaan jokatapauksessa jos laitat vanhan haitsun tomiks tai vast. säätöjä saattaa joutua tekemään, mukana tulee ohjeet. yleisesti noi toimii senkun heittää kiinni, oman maun mukaan kannattaa hienosäätää asetuksia. suomessa suht samanhintanen. |
Peicco 28.04.2006 21:53:59 | |
---|
T-kaupassa tais olla 69€. 59,- Ei lainkaan paha. Kyllä vähän kutittelisi hankkia splash settiin, mutta perhana kun alkaa nuo inputit loppua... Tulee kallis splash jos joutuu samalla modulin päivittämään... ;) En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
LumPus 28.04.2006 21:56:20 | |
---|
59,- Ei lainkaan paha. Kyllä vähän kutittelisi hankkia splash settiin, mutta perhana kun alkaa nuo inputit loppua... Tulee kallis splash jos joutuu samalla modulin päivittämään... ;) jaa jotain niitä inputteja esim. tomeista tai crash. eli yhen stereopädin tilalle kaks monoa. |
Peicco 28.04.2006 22:27:08 | |
---|
jaa jotain niitä inputteja esim. tomeista tai crash. eli yhen stereopädin tilalle kaks monoa. Mä hankin y-kaapelin (2 monoa, 1 stereo) ja yritin kytkeä ne sitten yhteen tom inputtiin, mutta toisesta pannusta ei kuulunut pihaustakaan. Mitähän jäi huomioimatta?? En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
south_of_heaven 28.04.2006 22:28:42 | |
---|
Mä hankin y-kaapelin (2 monoa, 1 stereo) ja yritin kytkeä ne sitten yhteen tom inputtiin, mutta toisesta pannusta ei kuulunut pihaustakaan. Mitähän jäi huomioimatta?? laitoitko ne useammille tarkoitettuun inputtiin? Ei varmaan toimi muissa... itki south_of_heaven |
Peicco 28.04.2006 22:34:17 | |
---|
laitoitko ne useammille tarkoitettuun inputtiin? Ei varmaan toimi muissa... No tota mä vähän kelailin. Pitää kokeilla toista reikää. Se yleensä helpottaa. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
south_of_heaven 28.04.2006 22:42:20 | |
---|
No tota mä vähän kelailin. Pitää kokeilla toista reikää. Se yleensä helpottaa. mihin tungit? Katoin tossa niin ainaki 2/aux ja 3/4 pitäis toimii nii tai vähintäänkin toi jälkimmäinen. itki south_of_heaven |
LumPus 28.04.2006 23:04:08 | |
---|
Mä hankin y-kaapelin (2 monoa, 1 stereo) ja yritin kytkeä ne sitten yhteen tom inputtiin, mutta toisesta pannusta ei kuulunut pihaustakaan. Mitähän jäi huomioimatta?? ööh...fitu. tossa saattaa olla muuten yks juju, pitääkin tarkistaa se heti tiistaina. hitto. |
Peicco 28.04.2006 23:09:45 | |
---|
mihin tungit? Katoin tossa niin ainaki 2/aux ja 3/4 pitäis toimii nii tai vähintäänkin toi jälkimmäinen. 3/4 tökkäsin kun se tuntui tuon jakomerkin osalta loogiselta. Ei vaan silti futannut. Jäi muut reiät kokeilematta. Aamulla sitten taas. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
south_of_heaven 28.04.2006 23:13:16 | |
---|
3/4 tökkäsin kun se tuntui tuon jakomerkin osalta loogiselta. Ei vaan silti futannut. Jäi muut reiät kokeilematta. Aamulla sitten taas. No mä en nyt yhtään tajua. Kai siin pitää suorittaa jotain sisäisiä säätöjä vielä. Katotaan mitä toi Lumpus meinaa nyt sanoa. itki south_of_heaven |
Peicco 28.04.2006 23:16:43 | |
---|
No mä en nyt yhtään tajua. Kai siin pitää suorittaa jotain sisäisiä säätöjä vielä. Katotaan mitä toi Lumpus meinaa nyt sanoa. Niin mäkin ajattelin, mutta silloin mun logiikan mukaan olisi tullut edes joku pihaus siitä toisestakin pannusta. Vaan ei mitään, ihan kuollut kattila. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
LumPus 28.04.2006 23:17:03 | |
---|
No mä en nyt yhtään tajua. Kai siin pitää suorittaa jotain sisäisiä säätöjä vielä. Katotaan mitä toi Lumpus meinaa nyt sanoa. pidän sen nyt vielä toistaiseksi sisälläni ja tiistaina selvitän koko homman. muistuttakaa pikaviestillä jos ei kuulu. |
LumPus 03.05.2006 14:29:13 (muokattu 03.05.2006 14:30:56) | |
---|
noniin. nyt olen taas astetta viisaampi ja päähäni on päntätty tarvittavat tiedot kaikesta. kysykää. E. luettuani kysymyksen uudestaan vastaankin siihen heti. eli millainen pädi/millaiset pädit olet laittamassa siihen 3/4 inputtiin? kyseessä lie tom2 input? oletko tehnyt tarvittavat säädöt sieltä aivon puolelta? pitää pikkasen asetuksia muuttaa että se lukee kaks pädiä erikseen eikä vaan tomin kalvoa ja reunaa. |