Aihe: Kaatuuko teorioita treenamisesta!?
1 2 3 4 5 6
Yksinäinen rumpali
22.02.2006 13:19:56
Hmm...se voisi tarkoittaa sitä että se on niitä omia vahvoja alueitani tai jopa niitä parhaita.Se että väittää itseään virtuoosiksi ei vielä ole yleistämistä esim."mä oon mailman paras"...Myönnän olen aloittelija mutta osaan soittaa hyvin.Miksi se tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta? :D no totta kyl muaki pännis jos olisin soittanu 5v ja sit joku vasta alkaja paukuttelis henkseleitä...1.Läheiset ihmiset soittaa rumpuja 2.Olen kuunnellut/katsellut rumpujen soittoa koko ikäni 3.olen kokeillut rumpuja muutamaan otteeseen jo monta vuotta sitten 4.sitten on vielä se pikkuriikkinen mahdollisuus että olen jopa lahjakas.Nämä yhdistettynä puolenvuoden rankkaan ja intensiiviseen treeniin (lähtökohta oli sellainen että peruskompit sm. hallussa ja osasin soittaa biisien mukaan).Olen nuori = nopea oppimaan.Olen urheilija ja terveitä elämäntapoja noudattava ihminen = hyvä lihaskunto,hermoradat kunnossa.Sit mulla on sellanen "vamma" et rytmi on veressä...Ja omaan veressä virtaavaan tyylilajiini yhdistettynä = ei Frankenstein vaan suht hyvin (ettei vaan oo liioteltu) rumpuja soittava kaveri...
Elämästä ei selvitä hengissä!
Yksinäinen rumpali
22.02.2006 13:22:58
Mitä enemmän oppii soittamaan instrumenttiaan, sitä enemmän huomaa mitä vielä on opittavana.

Täytyy myöntää, että ittellä oli joskus 17-kesäisenä aika paljon saman tyylistä ajattelumaailmaa. Luuli oikeasti osaavan soittaakin, mutta kyllä ne illuusiot rapisi kohtuullisen nopeasti, kun alettiin rumpumaikan kanssa tarkastelemaan, että mites sitä kapulaa nyt oikein pitäisi kädessä pitää.

Rec-päälle. Soita, kuuntele, analysoi. Kyllä se siitä.

Jep siinä se tuli...Nyt kloussataan tää juttu ennenku menee interaktiiviseksi nyrkkitappeluksi :D millaistakohan sekin olisi :D ei tästä kummiskaan päästä mihinkään...Olen mä jotain nyt oppinut kuitenkin!
käreyndanni
22.02.2006 13:36:44