Aihe: HUOMIO palstalaiset!
1 2 3 4 5
J. Cool
19.02.2006 18:00:38

eihän täällä voi tota varotusnappia käyttää kun sitten poistuis 9/10 topikeista. oikeasti, suurin osa tästä läpästä on ihan luokatonta bullshittia ja kokoajan menny alaspäin. Nykysillään tulee seurattua ehkä yhtä kolmestakymmenestä topikista. kattoo otsikon ni ei jaksa ees aukasta. hyvä vaan että joku läimii lukkoa.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
Pieni rumpalipoika
19.02.2006 18:03:49

Ei mustakaan tossa kalleimmat rummut-ketjussa ollu mitään sellasta miksi se ois pitänyt lukita. Toisekseen ei kai varoitusten määrä voi suoraan aiheuttaa lukitusta? Kansan syvien rivien tyhmyyttä ja subjektiivisuutta kun ei voi koskaan yliarvioida. Onkohan moderaattoreissa muuten yhtään pannuttajaa? Joku aika sitten ei ainakaan ollut...
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Pieni rumpalipoika
19.02.2006 18:12:17

hyvä vaan että joku läimii lukkoa.

Ymmärrän hyvin sun kantas. Sun moderoimalta irc-kanava muusikoiden.netiltähän loppu pari vuotta sitten keskustelu kokonaan! Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
srgi
19.02.2006 18:12:51
Jos oon tuottanu jollekki mielipahaa ni sori. Ei voi enää mitää, mut asia korjataan.

Miusta tuosta oikeinkirjotuksesta on tullu vähän liikaa sanomista. Pistettä vois käyttää mut onko se niin justiinsa jos joku kirjottaa vaikka oikein kirjoitus? Eihän sen pitäs haitata paljoakaan.

Tuo rumpaleitten DADA on miusta ihan hyvä juttu, kunhan jätetään niitä tuhmimpia kuvia pois...

Aloittelioille (taidan olla ittekki viel semmone) ni eihän niille sais suuttua jos ne kysyy jotain mikä vähän kokeneemmille on itsestään selvyys. Käyttäkäää sitä hakua kuitenkin ees vähän. Se on ihan hyödyllinen apuväline.
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Legatus
19.02.2006 18:23:58
Miusta tuosta oikeinkirjotuksesta on tullu vähän liikaa sanomista.

Minähän se valittelin tuota oikeinkirjoitusta mutta viimeksi painoin varoitusta tuohon "Varastettu Ludwig tomi" - topicciin. Anteeksi jos häiritsen nipottamisellani mutta oikeasti ei ole hyvä lukea teinix slangia koska asun savossa ja en ymmärrä siitä mitään.
Juoksee halvemman perässä.
Henga
19.02.2006 18:26:19 (muokattu 19.02.2006 18:36:15)
Otsikointia tarkemmaksi ja hiukan ryhtiä palstalaisilota, niin saadaan nämä topicit jotenkuten kunnialla läpi...huumoria ja asiaan kuuluvia väittelyjä sekä vääntöjä unohtamatta.

WORD

edit: ottakaa opiksenne tai tulen ja poltan teidän housunne. hymiö
J. Cool
19.02.2006 19:40:58

Ymmärrän hyvin sun kantas. Sun moderoimalta irc-kanava muusikoiden.netiltähän loppu pari vuotta sitten keskustelu kokonaan! Hoho.

low blow! hei, mä yritin kyllä, mut mahdotonta joiltaki tianzeiltä estää Internetin käyttö. jep, olin liian lepsu, olis pitäny istua 24/7 bännäämässä lollaajia.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
K.Suninen
19.02.2006 21:13:10
Mitä ihmeen väliä sillä on jos suurin osa puheen aiheista on jotain huttua?!! Ei se ainakaan meiikäläistä haittaa, aina sieltä sitten löytyy jotain pientä puhumisen aihetta. Kylläpäs täällä on korkeat norsunluutornit joillain pystyssä.
En perusta Wecklistä
Magiz
19.02.2006 21:47:29
rumpaleitahan täällä ollaan. ihmisiä mekin siis. :) ja mielestäni kuitenkin on tullut aika hyvin kysymyksiin vastaukset, siellä röllöttämisen seassa ainakin. :D mun mielestä on vähän kyllä turhaa lähteä syynimään viestejä siltä varalta, että jos joku puhuu rivoja. pöh. puhutaanhan täällä asiaakin herranen aika. ja jos jotain on kysyttävää ni kysytään, ja siihen vastataan. läppääkin heitetään, mutta eikös se ole vain hyvä..?
Whatever happens, happens.
Jaska
19.02.2006 21:53:02
Joo, siis eilinen meni kyllä överiks, sen myönnän, mutta tollanen turha paskanjauhanta on kansantapa
VeeKoo
19.02.2006 22:40:40

Joo, siis eilinen meni kyllä överiks, sen myönnän, mutta tollanen turha paskanjauhanta on kansantapa

Eilen oli kieltämättä todella hyvä rölöilypäivä itse kullakin. Oli muuten kunnon rölöttelyviikko!
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Migo
19.02.2006 22:48:41
Eilen oli kieltämättä todella hyvä rölöilypäivä itse kullakin. Oli muuten kunnon rölöttelyviikko!

Ei voi kiistää, tuntui jokaiselta eilen illalla varsinkin lähtevän melkoista juttua.
"Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance
Hoggy
20.02.2006 01:16:20
Nyyppäreistä päästään tätä tahtia nopeasti eroon kun lauotaan jokaiseen uuteen topikkiin "**** olisit lukenut viimeisen vuoden postaukset läpi ennekuin postasit kun joku tätä just viime jouluna kysyi. mun käämit palaa!".

Joo mutta. Saas nähdä miten palstan käy. :)
Tindrum
20.02.2006 10:05:16
Saas nähä joo.

Tämä on kyllä ollut aktiivisin palsta rumpaleille. Huom. ollut. Ja aina roiskuu kun rapataan.
Kun moderaattori alkaa karsimaan keskusteluita - jäljelle jäävät muutamat besservisserit, joille em. käytäntö sopineekin ihan hyvin.

Netti yleisesti, sen sananvapaus ja näiden korreloituminen suurten massojen keskustelupalstoiksi on taannut että porukasta löytyy myös "asiantuntijoita", jotka parhaassa tapauksessa ovat nostaneet keskustelun tasoa ja periaatteessa ovat koko foorumin selkäranka. Ilman heitä ei olisi tätä foorumia, eikä totisesti Moderaattoriakaan.

Jos nämä "asiantuntijat" karkaavat toisille foorumeille (niitä todellakin on olemassa) kirjoittaako Moderaattori vastauksia kysymyksiin?

Nyt kannattaisi foorumin ylläpitäjien ottaa lusikka kauniiseen käteen ja pelastaa, mitä pelastettavissa on.

Wrong move.
m© Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on.
Bacchus
21.02.2006 15:13:02
FAQ:sta olikin jo paljon kommenttia, joten olisiko mahdollista että niitä jotenkin yhdisteltäisiin? Niinkuin jo ehdotettiinkin, niin varastetut voisi yhdistää, pelti-FAQ:t voisi yhdistää jne. Tulisi hieman lisää tilaa etusivulle. Tiedän, että moderaattoreilla on varmasti paljon kiireitä, mutta jos ainakin pistettäisiin tälläinen ehdotus korvan taakse. Niinkuin jo mainitsinkin, edellisillä sivuilla oli paljon kommentteja ko. kysymyksestä, ja nostankin nyt vaan uudelleen asian ns. framille.

Niin, ja kiinnostaisi kovasti tietää lukeeko kukaan yleensäkään noita FAQ:ja, tai onko niistä ollut uusille palstalaisille hyötyä? Pistäkää kommenttia suuntaan tai toiseen, varsinkin uudemmat käyttäjät.
Shitmanek
21.02.2006 15:14:35
Niin, ja kiinnostaisi kovasti tietää lukeeko kukaan yleensäkään noita FAQ:ja, tai onko niistä ollut uusille palstalaisille hyötyä? Pistäkää kommenttia suuntaan tai toiseen, varsinkin uudemmat käyttäjät.

En mikään hirveän uusi käyttäjä ole, mutta silloin kun olin, luin kyllä noita. Luen tosin yhä, ja niistä on kyllä ollut paljon hyötyä, joten kiitoksia vain niiden tekijöille.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Hulfok
21.02.2006 15:15:17

No tossa nopeutta käsiin ja jalkoihin FAQ:issa on hyviä vinkkejä.. Sitä on tullu välillä luettua. Ja sit toi rumpuvertailu on kans hyvä.
ddrum54
21.02.2006 15:18:51
Toi varastetut FAQ olis hyvä, MUTTA sinne ei sitten saisi kirjoitella niitä " vittu ku sais kiinni niin tappais" viestejä. Homma menee ihan mössöksi turhilla löpinöillä.

Eli varastetut kamat yhteen faq:iin ja faq lukkoon. Lisäykset tekee moderaattori.
2`n 4
dictatorsh*t
21.02.2006 18:23:58
Niin, ja kiinnostaisi kovasti tietää lukeeko kukaan yleensäkään noita FAQ:ja, tai onko niistä ollut uusille palstalaisille hyötyä?

Vaikken enää uusi käyttäjä olekaan niin on ne kaikki tullut läpi luettua ja juttuja tullut tajuttua niiden avulla. Ja aina ne luen jos uusia kirjoituksia on tullut.
Mulle ainakin on ollut hyötyä.
Progressor
21.02.2006 18:51:44
Vaikken enää uusi käyttäjä olekaan niin on ne kaikki tullut läpi luettua ja juttuja tullut tajuttua niiden avulla. Ja aina ne luen jos uusia kirjoituksia on tullut.
Mulle ainakin on ollut hyötyä.

Kyllä, sama täällä!
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)