Funkadelic 09.02.2006 03:38:34 | |
---|
Musamaailmassa helsingissä testasin yhtä DWn settiä tossa pari vuotta sitten. No, rumpuvastaava (ent. dingon rumpali) kävelee polleana paikalle ja aloittaa keskustelun lauseella: "niin noissa rummuissahan kannattaa ostopäätöstä tehdessä ensin katsoa ulkonäköä ja sitten vasta kuunnella soundia." Oli pokassa pitelemistä... |
Sa(n)kari 09.02.2006 10:29:14 | |
---|
Jep Jep! Tuli taas yksi tarina sound citystä mieleen kun joskus olin ostamassa tuplapedaalia. -Moro oliko sulla sitä mapexin tuplapedaalia ko oli suht halpa(160£)? -Ei oo kato enää,eikä varmaan saadakkaan kun on maahantuojaltakin loppu,mutta osta tästä pearlin se on vähän kalliimpi(265£). Pitkien neuvottelujen jälkeen myyjä sai sen myytyä. Sitten seuraavana päivänä piti hakee kapulat ja kas, kas siellähän se oli hyllyssä mapexin 100£ halvempi pedaali!!!!! kiiitooss!! Huhhuh, tuo on kyllä jo aika v****mainen temppu!! Pitää kiertää kyseinen pulju helvetin kaukaa jos kohdalle sattuu. Simpson, eh? |
Tindrum 09.02.2006 10:31:06 | |
---|
Musamaailmassa helsingissä testasin yhtä DWn settiä tossa pari vuotta sitten. No, rumpuvastaava (ent. dingon rumpali) kävelee polleana paikalle ja aloittaa keskustelun lauseella: "niin noissa rummuissahan kannattaa ostopäätöstä tehdessä ensin katsoa ulkonäköä ja sitten vasta kuunnella soundia." Oli pokassa pitelemistä... Itse olen asioinut saman Quupan kanssa ja aina saanut asiallista palvelua. Levytukussa sen sijaan kysyessäni Evanssin räikkäavainta, kertoivat unohtaneensa tilata. "Kaksi kuukautta menee että saadaan..." m©
Niin tai näin, mutta näin on. |
Rockster 09.02.2006 11:02:17 (muokattu 09.02.2006 11:02:32) | |
---|
Tämä nyt ei ole myyjän kommentti, mutta olin ostamassa Vantaan F-musiikissa crashia ja myyjä esitteli sitä vailla mitään tietämystä yllättävän hyvin. Sittten tuli kauppojen aika ja päätin vielä hakea kapulat. Kävellessäni takaisin kuului helvetillinen räsähdys ja pelti putosi lattialle. En sitten tehnyt kyseisestä yksilöstä kauppoja. Myyjä olisi varmaan tietämättömämmän kanssa tehnyt ihan kylmin silmin. Kannattaa siis varmaan tarkistaa symbaalit huolella myös kaupasta ostaessa jos käsittely on tuota luokkaa. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Pieni rumpalipoika 09.02.2006 11:29:38 | |
---|
"niin noissa rummuissahan kannattaa ostopäätöstä tehdessä ensin katsoa ulkonäköä ja sitten vasta kuunnella soundia." Oli pokassa pitelemistä... Jaa. Mä oon samaa mieltä. Sitäpaitsi liekkö Quuppa meinannut, että dw:t on sen verran hyviä ettei soundilla oo enää väliä. Jos nyt ei ihan lelurummuista puhuta niin ulkonäkö merkkaa kyl vitusti... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
harzza1 09.02.2006 11:36:59 | |
---|
Jaa. Mä oon samaa mieltä. Sitäpaitsi liekkö Quuppa meinannut, että dw:t on sen verran hyviä ettei soundilla oo enää väliä. Jos nyt ei ihan lelurummuista puhuta niin ulkonäkö merkkaa kyl vitusti... tottakai meinaa, mutta eiköhän siitä soundista ensin lähdetä kuitenkin. ei sillä, että tuskinpa ns pro kannuissa kovinkaan huonoja soundeja on (mieltymyksensä kullakin kuitenkin). ehkä aavistuksen kyseenalainen kommentti häneltä silti. |
hollmi-5 09.02.2006 12:46:54 | |
---|
mutta eiköhän siitä soundista ensin lähdetä kuitenkin. ei sillä, No ei aina. Itse kun olen täällä korvessa asustellut, niin on pitänyt ostaa vaiston varassa. Yhtäkään settiä en ole ostanut kokeilun perusteella. Mikään uusi rumpu ei kuitenkaan kuulosta kokeiltaessa siltä, miltä se auki soitettuna kuulostaa. Samoin kalvot ja vireet saattavat olla jotakin muuta, kuin itselleen mieleen. Uudet olen tilannut ja käytettyjä en ole viitsinyt testata. Hyvin on silti onnistunut. Tyhmin kommentti on usein tullut asiakkaalta. Takki auki tullaan räpläämään kaikkia vehkeitä. Sitten möläytetään jotakin painavaa: "Pearl on paskaa..." Kokemusta on yhdestä talkoilla romuksi hakatusta Export-setistä. Tai se, että otetaan perhe mukaan säestämään reklamaatiopuhetta, kun on ostanut 50 eurolla uuden pikkolon ja se ei sitten laadultaan olekaan Ludwigin tasoa: "Tämä näytti ihan erilailla hyvältä, miltä se sitten kuullosti..." Kerrankin (vuonna 1992) yksi uuno osti savonlinnalaisesta musiikkiliikkeestä Casion muoviurun ja antoi vaihdossa Fenderin 70-luvun Jazzin. Ostettiin basso pois kuljeksimasta. Maksoikin 2500 mk. Casion hinta nykyisin: 10 euroa kun maksaa, niin ottavat kierrätyskeskukseen. Fenderin hinta: 1800 euroa... Tyhmin kommentti soitinliikkeen myyjän suusta (laittaa stereopaketin volumen tappiin): "Ei säre yhtään!!!" Sama herra mainitsi kuulokkeiden merkkiä kysyttäessä: "nämä ovat Stereo Headphones-merkkiset." http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Pieni rumpalipoika 09.02.2006 12:59:13 | |
---|
No höh. Siis Piltemastahan saa just kans tota stereo headphones-merkkiä! Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
jyrildo 09.02.2006 13:04:33 | |
---|
Etiskelin yhessä vaiheessa Extrahaikan pidikettä. Ei siis ylimääräistä poljinta, vaan clampia ja vartta johon saa haitsun kiinni. Noh marssinpa F-musiikkiin (saa nauraa) kysymään myyjältä, että löytyykö. Sanoin jotakuinkin näin : "Tarvitsen extrahaikan pidikkeen ja siihen clampin, ei mitään ylimääräisiä polkimia, kun ei rahat riitä." No eipä ollut liikkeessä sellaista, mutta ystävällinen myyjä päätti kuitenkin ottaa asiakseen ja soittaa jos kyseistä tuotetaa ilmaantuu. No suunnilleen 4-5 päivän sisällä tuli soitto kännykkään. "nyt ois tämmönen extrahaikan pidike täällä!" "hienoa! paljonko maksaa?" "tää ois 350 e" "miten voi pelkkä pidike maksaa noin paljon? Sulla on nyt siellä semmonen remote poljin" "Ei tässä oo mitään poljinta!" "Pakko siinä on jotain olla, ei pelkkä pidike voi edes teidän hinnoilla maksaa noin paljoa" "ei tässä oo mitään poljinta!" "No mitä siinä on sitte?" "no tässä on tämmönen pidike ja sitte tämmönen musta letku" "mitä sen letkun päässä on?" "ai emmä tienny, että täällä letkun päässä on poljin!" :| |
miccomalliton 09.02.2006 13:32:58 (muokattu 09.02.2006 13:33:19) | |
---|
Vähän Off topicia: Paras musiikkiliike koskaan. On Suomi-pojalla paljon oppimista tämän butiikin palvelualttiudesta. Pari kertaa olen käynyt tuolla Rolandin sähkörumpuja testailemassa. Kun pyysin saada kokeilla tuplapedaaleita, se järjestyi helposti ja asensivatkin ne kiinni. Ja vaikka en ostanutkaan, kuin ProMarkin Ringot, niin sain niistäkin alennusta tinkimättä, kun olin tullut "pitkästä matkasta". Jos käytte Göteborgissa, niin käykää tuolla. http://www.bullerbang.com/index.php … ew&id=1&Itemid=82&lang=Jeesus rakastaa sinua. |
J.Newkid 09.02.2006 13:44:06 | |
---|
"Mulla on itellä kanssa tollaset" -Klassikko- Allekirjoittanut |
Migo 09.02.2006 13:49:33 (muokattu 09.02.2006 13:50:51) | |
---|
"Mulla on itellä kanssa tollaset" -Klassikko- Kenelläpä ei :) Ihme on jos tota lausahdusta kuule. |
Stratton 09.02.2006 14:26:29 | |
---|
Hauskinta oli kun käytiin täältä Tampereelta porukalla Helsingin liikkeissä kiertelemässä niin Bändikeskuksessa oli toinen myyjä pilvessä. Niillä oli takahuoneessa jotain peltejä, ni kysyin et saanko mennä katteleen (metsästin silloin ihan oikeasti peltiä) niin eivät päästäneet katsomaan. Bändikeskus vie voiton jopa Ahosen musiikista. Suomen virallinen Lars Ulrich. |
Resonance 09.02.2006 14:58:10 | |
---|
Saakelin pelottavaa menoa, jos vielä ajattelee että aloittelija menee hankkimaan ensimmäisiä vehkeitään. Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
Migo 09.02.2006 14:59:45 | |
---|
Saakelin pelottavaa menoa, jos vielä ajattelee että aloittelija menee hankkimaan ensimmäisiä vehkeitään. Älä muuta sano, mutta siihen voi sanoa, että onneksi on muusikoiden.net. :) |
Resonance 09.02.2006 15:08:09 (muokattu 09.02.2006 15:08:41) | |
---|
Älä muuta sano, mutta siihen voi sanoa, että onneksi on muusikoiden.net. :) Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua.. =) E: Mina kirjoita huva Soomekeele. Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
Niskamies 09.02.2006 15:18:17 | |
---|
Etiskelin yhessä vaiheessa Extrahaikan pidikettä. Ei siis ylimääräistä poljinta, vaan clampia ja vartta johon saa haitsun kiinni. Tällaisessa tapauksessa on paras vaan sanoa haluamansa tuotteen mallinumero tai näyttää se katalogista. More is more. |
Migo 09.02.2006 15:22:49 | |
---|
Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua.. =) E: Mina kirjoita huva Soomekeele. Hauskasti kirjoitettu. Saanko lainata sitä allekirjoitukseen? |
Shitmanek 09.02.2006 15:27:47 | |
---|
Tällaisessa tapauksessa on paras vaan sanoa haluamansa tuotteen mallinumero tai näyttää se katalogista. Näin minäkin tein ja oikeastaan teen kaikkien tuotteiden kohdalla. Täälläkin myyjä ensin ajatteli että tahdon kaapelihaikan, mutta tilasi kuitenkin ihan oikean tavaran :) "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
Migo 09.02.2006 15:29:10 (muokattu 09.02.2006 15:29:34) | |
---|
Näin minäkin tein ja oikeastaan teen kaikkien tuotteiden kohdalla. Täälläkin myyjä ensin ajatteli että tahdon kaapelihaikan, mutta tilasi kuitenkin ihan oikean tavaran :) "siin on semmonen ruuvi ja sit semmonen metallinen osa sit se liittyy yhteen kun sitä ruuvaa" :D |