moderndrummer88 03.02.2006 20:48:35 (muokattu 03.02.2006 20:48:52) | |
---|
ei se tekniikka aina ole se syy...itse soitan helvetin lujaa rokkia ja kyllä mulla kapulat hajoo kerran kuussa...ne on niitä akateemisia rumpaleita joilla kestää kapulat 10 vuotta perkele!! zen cafee ihmiset painukoot vittuun !!!! kenen vuki? saatanan muniinpuha........:t painukoon vittuun! mod. huom. ei näin |
markkuliini 03.02.2006 21:30:01 (muokattu 03.02.2006 21:32:34) | |
---|
ei se tekniikka aina ole se syy...itse soitan helvetin lujaa rokkia ja kyllä mulla kapulat hajoo kerran kuussa...ne on niitä akateemisia rumpaleita joilla kestää kapulat 10 vuotta perkele!! zen cafee ihmiset painukoot vittuun !!!! Kapulat kerran kuussa?! Ne on niitä hipsuttelija-kaakao-rumpaleita joilla kapulat kestää kuukauden! Sisiliskot painukoot vittuun!!!! Ärärärärärärrrrrr!! Rock like tit! www.vasamayhtye.com |
Alpha 03.02.2006 21:43:43 | |
---|
ei se tekniikka aina ole se syy...itse soitan helvetin lujaa rokkia ja kyllä mulla kapulat hajoo kerran kuussa...ne on niitä akateemisia rumpaleita joilla kestää kapulat 10 vuotta perkele!! zen cafee ihmiset painukoot vittuun !!!! Kylläs se vaan tekniikasta johtuu, kuten myös käytetyistä palikoista. Ittellä kesti Zildjianin kapulat yhdet reenit ennen keikkaa ja keikan loppupäässä sanoivat, notta naps... Millbrookín kapuloihin riitti lähes katsominen niiden suuntaan, niin naps... Vic Firthit ja Tamat kestänyt jo monta vuotta... |
Ze Kink 03.02.2006 22:09:35 | |
---|
En oo vielä yksiäkään kapuloita hajoittanut. Vic Firthin punaset Wecklit kesti melkein vuoden ennen kuin tipit oli siinä kunnossa ettei niillä pahemmin soittanut. Kapuloita vaihdan yleensä vasta kun tipit on mössönä. Enkä todellakaan soita hiljaa siis. Taman tammikapulat on muuten tosiaan älyttömän kestävät, suosittelen. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
HeavyMachinery 03.02.2006 22:25:07 | |
---|
En oo vielä yksiäkään kapuloita hajoittanut. Vic Firthin punaset Wecklit kesti melkein vuoden ennen kuin tipit oli siinä kunnossa ettei niillä pahemmin soittanut. Kapuloita vaihdan yleensä vasta kun tipit on mössönä. Enkä todellakaan soita hiljaa siis. Taman tammikapulat on muuten tosiaan älyttömän kestävät, suosittelen. Hep !! Katkesi kaapula hienosti toissa reeneissä oli just punainen vekli. Moni sillain 2cm matkalta vinosti poikki kun löin kelloon jäi vain sellainen kämmenen kokoinen stubu käteen. Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Hulfok 04.02.2006 00:00:55 | |
---|
Hep !! Katkesi kaapula hienosti toissa reeneissä oli just punainen vekli. Moni sillain 2cm matkalta vinosti poikki kun löin kelloon jäi vain sellainen kämmenen kokoinen stubu käteen. Mulla kävi gadd:in singnatureilla iha sama juttu.... Hassua. |
hollmi-5 04.02.2006 09:17:42 | |
---|
En ole tilastoa pitänyt, mutta noin vuoden kestää laatikollinen Taman tammisia. Muutamia irtopareja päälle. Aika harvoin ne ihan poikki menee, mutta se tippi kuluu tynnyrimäiseksi ja olkapää kulahtaa liian ohueksi. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
joravuo 11.02.2006 13:46:19 | |
---|
nyt vitutttttaaaaaaa!!!! olin eilen luistelemassa naapurikylässä. Siellä oli myös naapurikylän rumpali... kun basisti lämäs kiekon yli laidan mä ja se naapurikylän rumpali hakattiin mailoilla laitaan tyyliin "janne! tu-tu-tu tu tu tu tu tu-tu" (janne on basistin nimi) saatana hakkasin viikon vanhan kohon revolutionin poikki!! kyllä oli naapurikylän rumpali polvillaa...;) Onko se ärrr? Onko se ooo? Onko se see? onko se koo? |
Youni 11.02.2006 13:56:20 (muokattu 11.02.2006 13:56:41) | |
---|
En ole tilastoa pitänyt, mutta noin vuoden kestää laatikollinen Taman tammisia. Muutamia irtopareja päälle. Aika harvoin ne ihan poikki menee, mutta se tippi kuluu tynnyrimäiseksi ja olkapää kulahtaa liian ohueksi. Mä kun kuvittelin olevani epänormaali ihminen, kun puutipit menivät mössöksi niitä käyttäessäni, mutta empä taidakaan olla. Nyloneissa on kyllä se hyvä puoli, että tipit, jotka yleensä pettävät ekana, eivät petä. Kapuloiden käyttöikä kasvaa huomattavasti. Tosin saundista kaikki eivät sitten pidäkään. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
hyperhamsteri 11.02.2006 14:12:32 | |
---|
sain jota kuinkin tarpeekseni Aquarianin grafiitti-tikuista ja siirryin takaisin 5A-puukapulaan. Toivotaan parasta. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Alpha 11.02.2006 14:19:06 | |
---|
sain jota kuinkin tarpeekseni Aquarianin grafiitti-tikuista ja siirryin takaisin 5A-puukapulaan. Toivotaan parasta. Graffiti/hiilikuitu ei toimi kuin salibandymailassa. |
Youni 11.02.2006 15:28:03 | |
---|
Graffiti/hiilikuitu ei toimi kuin salibandymailassa. Ja polkupyörissä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
fish-eye 11.02.2006 19:43:33 | |
---|
sori nyt, mut jos soittaa kovaa ja senteel nii ei kapulat kestä vuotta. ehkä jollain rumpumaikal joka soittaa pelkkää kahtalyöntiä.. niin se vaan menee ei voi väittää vastaa. soitappa kuukauden kaks tuntii hevii päiväs nii ei kapulat sitä kestä.. ja puutipit on ihan perseestä. can't beat me! |
Weetoz 11.02.2006 20:08:44 (muokattu 11.02.2006 20:08:54) | |
---|
soitappa kuukauden kaks tuntii hevii päiväs nii ei kapulat sitä kestä.. ja puutipit on ihan perseestä. Kyllä miulla ainakii kestää ihan death metalli puuhissa useita kuukausia. Sanoisin että keskimäärin n. 6kk. Välillä soitan kovaa ja välillä hiljaa, riippuen ihan biisistä ja fiiliksestä yms. Vaihoin tossa n. 2kk sitte takasin puutippeihin ihan kokeilumielessä, ja on ne ainakii vielä ihan kunnossa. ...o- ...o- ...o- ...o- >(o ) |
Migo 11.02.2006 22:35:08 | |
---|
Mulla kans ei tipit kestä ja kaikki hajoaa muutenkin. Mikä vikana, omasta kuvasta näkee. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Alpha 11.02.2006 22:45:56 | |
---|
Mikä vikana... Siinähän se lukee kapulassa...:o) |
Hulfok 11.02.2006 22:49:56 | |
---|
Siinähän se lukee kapulassa...:o) Jep.. Himmelium:) Laatukamaa:) |
hyperhamsteri 11.02.2006 22:52:17 | |
---|
Mulla kans ei tipit kestä ja kaikki hajoaa muutenkin. Mikä vikana, omasta kuvasta näkee. On noi Milleniumit kyl homeista tavaraa. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Migo 11.02.2006 22:58:56 | |
---|
Siinähän se lukee kapulassa...:o) Joo noi oikeen rispaantuu. :) On kyllä oikeasti todella kuraa noi kepit. Yhden parin joskus tilasin toomanilta kokeeksi, ei vakuuttanut. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Zoso 11.02.2006 23:06:54 | |
---|
kertaakaan en kapulaa oo paskonu, ja toista kertaa en pasko. |