Niskamies 24.12.2005 23:15:19 | |
---|
roudata kamoja Itseasiassa kyllä. Justiinsa pari viikkoa sitten oli jatskeikka. Heitin edellisiltana autoon rummut, bassokamat, laulukamat, koskettimet ja muuta sälää. Muiden soittajien ei tarvinnut tuoda paikalle kuin itsensä sekä nuotit. Ja rumpalin kapulat. Keikan jälkeen kamat autoon, auto himaan, ja purin kamat. Ja keikkaliksa jaettiin tasan kaikkien 5 jäsenen kesken. kovin mielelläni harjoittelisin jonkin toisenkin soittimen, esmes basson mutta nykyään aika on niin kortilla että ei tuu mitään. koulusta suoraan nuokkarille reenaamaan/tunteja pitämään ja sieltä sitten siinä kaheksan maissa kotiin ja jos viitin niin läksyjä vähän teen... Sellasta se on. Mä olen kahdessa musaopistossa. Mulla on viikossa 2 soittotuntia, 3-4 bänditreenit, sekä teoriatunti. Ajattelin aloittaa vielä tuubansoiton, mutta se luultavasti jää ajanpuutteen takia. |
Niskamies 24.12.2005 23:16:33 | |
---|
Ihme ukko. Toiset nauttii hyvistä saundeista. Kyllä mä niitä himassa soittelen, terapiainstrumenttina. Säätelen, virittelen ja soitan. Ja nautin hyvistä saundeista ja säätämisen ilosta. Tulee hyvä fiilis. Rumpusetti on mainio soitin. |
Saarhelo 24.12.2005 23:40:50 | |
---|
Paisteen Pst5 16" Rock crash sekä paisteen pst5 14"crashi putkahti pukin konttiin sekä puomi ständi 14 tuumaselle. Tietysti zildjianin A ja K sarjan pellit olis kelvannut mutta en ole miljärdööri. 2005 keikat
Menneet:
7.7 Iron Maiden - eka kunnon hevi konsertti ja helvetin upeeta oli
27.9 Dream Theater - Jumalauti osaavat ne soittaa
tulevat:
1.1 Deep purple - ankara odotus |
dictatorsh*t 24.12.2005 23:56:35 | |
---|
Eipä tuonut pukki mitään rumpukamaa. Sain kuitenkin hieman käteistä joka täytynee sijoitaa rumpukamoihin. |
moderndrummer88 25.12.2005 00:04:10 | |
---|
ei helvetti että noi sabianit on halpoja tuolla rapakon takana! taidanpa alkaa vakavasti harkitsemaan noita hhx evolutioneita esim tuolla massmusicissa 18" cras 170dollaria, pitää vielä kysästä noista postikuluista, uskoisin silti että halvemmaksi se tuolta tulee tilata Zed is dead, baby... |
Reaper_Man 25.12.2005 00:43:00 | |
---|
Itse sain joululahjaksi Mapexin rumpupenkin ja Zildjian Zbt 14" crashin.. Tosin tuota crashia en edes toivonut mutta sain kuitenkin :) Ja rahaa tuli sen verran että voi ostaa jotain mukavaa lisää settiin.. Vois ostaa toisen haikan.. Hell is here, no escape.
Hell is here, Mother Nature's raped! |
Dnjmaster 25.12.2005 01:16:46 | |
---|
Lahjaksi sain Pearl D-80 rumputuolin, joka vaikuttaa pikku testailun jälkeen todella laadukkaalta hintaansa nähden. Penkki on satulallinen ja hyvin tukeva. Lisäksi sain Zildjian avedis 20" medium riden. Sitä en ole vielä päässyt hirveästi testailemaan, nyt kun Joulurauha on julistettu =) Mutta mitä nyt pikkuisen koputtelin, niin vaikuttaa ihan mukavalta peliltä. kalamies#40 >-)))> |
tolppa-apina 25.12.2005 02:11:37 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta tänä jouluna lahjan ajatus oli minulle tärkein. Kun olin siinä kaikki lahjat saanut jaettua ja pääsin takahuoneesta partaa pois kiskomasta lahjapapereita repimään, niin se tapahtui. Eräästä paketistani mieluisaksi yllätyksekseni löysin Ludwigin L195 vispilät. Siinä samassa rakas äitimuori sanoi: " Minä sulle tollaset ostin, kun ne on kuulemma markkinoiden parhaita ja niin tykkäsin kuunnella kun niillä vanhoilla vispilöilläs jazzasit." Hän oli erikseen mennyt musiikkipuotiin etsimään hyvät vispilät muusikonrenttupojalleen. Voi että kun siinä liikutuin. En tiedä että onko lahjaksi saamani vispilät markkinoiden parhaita, mutta kyllä oli mieluisa lahja, ja varmaan jazzaan äidin mieliks aina kun on mahdollista. Ainoa
Lääke
Krapulan
Oireisiin |
Alpha 25.12.2005 12:22:51 | |
---|
Joululahjoja...ja nämähän sitten liittyvät kaikilla tavoilla rumpujen soittoon: Takki Repe Sorsa kalsarit Hanskat Jorma Kääriäinen & Agents/Jussi & The Boys - Pop Show CD 512MB USB muistitikku Suklaata |
A.R.P. 25.12.2005 12:52:51 | |
---|
Eipä tuonut pukki mitään rumpukamaa. Sain kuitenkin hieman käteistä joka täytynee sijoitaa rumpukamoihin. |
Eukka 25.12.2005 13:36:31 (muokattu 25.12.2005 13:36:49) | |
---|
Sain lahjaksi pulse-merkkisen hupparin>D Repesin täysin kun sellasen paketista kaivoin esille. Aika bad ass. Jep jep. |
blz 25.12.2005 13:44:20 | |
---|
Mitä porvareita teidän vanhemmat oikein on? Kun minun vanhemmat eivät varmasti hanki minulle lahjaa, joka ylittää sen kympin =)... Puhumattakaan mistään eliminaattoreista, tai Zildjian K-gustomeista :)!!! Nii siis ton K Heavy Riden tilasin itselleni joululahjaksi ;) Vanhemmilta tuli Arabian Teema-astiastoa ja alusvaateosastoa :) |
LostBoy 25.12.2005 13:46:09 | |
---|
Riisikapulat tuli. Voiskin mennä testailemaa kohtapuoliin. Metronomi pitää jossaa vaihees käydä myös hankkimassa. I didn't move! |
blz 25.12.2005 13:46:27 | |
---|
ei helvetti että noi sabianit on halpoja tuolla rapakon takana! taidanpa alkaa vakavasti harkitsemaan noita hhx evolutioneita esim tuolla massmusicissa 18" cras 170dollaria, pitää vielä kysästä noista postikuluista, uskoisin silti että halvemmaksi se tuolta tulee tilata Niihin tulee se 25% vero postikulujen lisäksi |
moderndrummer88 25.12.2005 14:26:51 | |
---|
Niihin tulee se 25% vero postikulujen lisäksi tiedän, mutta tuo euron ja dollarin suhde vähän tasoittaa sitä... Zed is dead, baby... |
ruuhkis 25.12.2005 14:39:40 | |
---|
Pian pitäs olla tahmasissa näpeissä K 18" dark crash thin ja saman sorttinen 14" :) Itse maksettua suurin osa. |
HeavyMachinery 25.12.2005 17:54:59 | |
---|
No ei varsinaisesti tullut yhtään musiikkiin liittyvää lahjaa :( harmi, mutta yksi joka liittyy vähän M.nettiin: Vaimolta sain usb-kahvimukin lämmittimen ! (ei tarvii enää vetää kylmää kahvia kun surffaa netissä) Niin ja sain toki sukat, kalsarin, dödöä ja suklaa eli pakolliset tuli ainakin :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Kulkunen 25.12.2005 18:00:58 | |
---|
Metronomi, itse pyysin. Nyt sitten treenaamaan ihan tosissaan, jospa sitä oppisi vähitellen soittamaan, ehkä taimissa. |
Matjardo 25.12.2005 18:14:22 (muokattu 25.12.2005 18:15:49) | |
---|
Metronomi tuli mullekkin, myös kapulat. Piti käydä räpsäsemässä kuva köyhän miehen setistä(kuvassa siis ne mitä sain lahjaksi): http://img363.imageshack.us/my.php?image=p10100086gb.jpg Tuolla pitää treenailla siihen asti kun taas pääsen treenikämpälle. Siellä missä meirän kämppä on, on ovet lukossa. Eli vasta loman jälkeen pääsee taas oman setin kimppuun. Two coke or not two coke? |
toba 25.12.2005 18:19:26 | |
---|
Eli tällästä tuli: Meinl Amun 18" Powerful Crash (tehoa luulis tuossa pelissä piisaavan) Korg TM-40 metronomi Tama Japanese Oak 5B -kapulat (toivoin pro markit mutta samapa kait tuo) Meinl Cymbal Bag (helvetin hyvä lahja joka tuli yllätyksenä) Sitte tuli Kummelit 91-93 ja 93-94! Sitte tuli dark funeralin uusin levy, rahaa ja karkkia ja sukat. |