Aihe: Nyt luvan kanssa kaikki kehumaan itseään!
1 2 3 4
ddrum54
20.12.2005 13:53:07
Taitaa palstalla olla tuo ddrum54, joka on saanut pojankin innostumaan rumpujen soitosta. Laitoin pojalle setinkin omaan huoneeseen, mutta kavereilleen se sitä enemmän esitteli, kuin soitti :-)

Joo, pitää paikkansa. Tosin en mä sitä hirveesti yllyttänyt. Sanotaan vaikka niin, että olosuhteet oli suosiolliset. Mulla oli silloin pojan huoneessa kaksi settiä soittokunnossa. Poika sitten mielimusiikkinsa innoittamana alkoi tapailla komppeja niistä ( tää mielimusa oli Led Zeppelin ja huom. poika neljävuotias ! ).

No, mä sille sitten peruskomppeja opastin 7 - vuotiaaksi asti. Sitten se meni soitinoppiin paikalliseen bändikouluun. 8 - vuotiaasta se on bändeissä soittanut. Aina mä oon sitä tukenut kaikilla niillä resursseilla, mihin mä oon pystynyt.

Muutama vuosi sitten muutettiin meidän talli treenikämpäksi ja alettiin taas kimpassa säätelemään rumpuja. Nyt poika on parikymppinen aikamies, mutta edelleen me tallissa äherretään mielipuuhan parissa ( akkoja paossa ).

Se on hieno homma, että tää yhteinen harrastus on tavallaan syventänyt meidän isä - poika suhteen, todella syväksi ystävyydeksi.
2`n 4
Olli
20.12.2005 14:18:05

Joo, pitää paikkansa...

Taitaa poika olla aika kova soittaja, vai?
Missä on vitsipalsta!!!!!
ddrum54
20.12.2005 15:27:01
Taitaa poika olla aika kova soittaja, vai?

No, sanotaan vaikka, että kehityskelpoinen. Pikkusen hiotaan nuoruuden intoa, niin kyllä se siitä. Ja onhan tuo niin nuori vielä, että se persoonallisuus on vasta avautumassa.
Bändisoitto sujuu kiitettävästi, sitä kokemusta on jo paljon. Nyt treenataan ja hiotaan studiotaitoja eli, että yksin soittaessa saa hallintaan biisin dynaamisen rakenteen, mieluimmin siten, että saadaan koko biisi yhdellä otolla narulle. Eli hemmetin tylsää puurtamista.
Periaatteessa hionnassa on semmoiset taidot, että kun soitto tulee, niin on valmis hyppäämään lähes mihin vaan ryhmään.

Tää on sitten isukin aika kriittinen arvio. Hyvin tuo on pärjännyt kaikissa tilanteissa.
2`n 4
Kulkunen
20.12.2005 15:42:49
Olen kaupungin kovin kiihdyttelijä setin takana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)