kyseinen 15.12.2005 17:39:31 | |
---|
No perhana, laitan mailia Jimmylle ja kysyn. Paras ehdotus tähän mennessä. Onko sillä omat sivut, joiden kautta voi esittää kysymyksiä? |
kyseinen 15.12.2005 17:40:09 | |
---|
Toi kyseinen on aika kurttuinen tänään. Miten niin "tänään"? *valitsemasi hymiö tähän* |
Kaneli 15.12.2005 17:40:40 | |
---|
Paras ehdotus tähän mennessä. Onko sillä omat sivut, joiden kautta voi esittää kysymyksiä? No, Jimmy Chamberlin Complexilla on omat sivut, ja kai se siellä osittain pyörii. Hmm. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Bacchus 15.12.2005 17:40:53 | |
---|
Valokuvistahan ei näe, että tuplapedaalia olis. Voihan olla vaikkapa niin, että kyseisen MD:n julkaisun aikaan Jimmy oli aikeissa ottaa tuplat mukaan kiertueelle, mutta sittemmin luopui ajatuksesta. Olisiko tällainen selitys mahdollinen? Voi olla tosiaan. Jimmyllä oli silloin aika rankkaa, hänen kun piti päättää ottaisiko tuplat kiertueelle vai ei. "Petänkö fanini?", tuumaili Jimmy-poika. Hän jopa koki tarvetta avautua suositulle Modern Drummer-lehdelle asiasta. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Kaneli 15.12.2005 17:41:00 | |
---|
Miten niin "tänään"? *pienempikuinkolme* "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Kaneli 15.12.2005 17:42:39 | |
---|
Voi olla tosiaan. Jimmyllä oli silloin aika rankkaa, hänen kun piti päättää ottaisiko tuplat kiertueelle vai ei. "Petänkö fanini?", tuumaili Jimmy-poika. Hän jopa koki tarvetta avautua suositulle Modern Drummer-lehdelle asiasta. Onko tuo totta? Vai taas sitä riemastuttavaa sarkasmia? "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 17:43:42 | |
---|
No, Jimmy Chamberlin Complexilla on omat sivut, ja kai se siellä osittain pyörii. Hmm. Pistä ihmeessä meiliä. Vähän epäilen, että Jimmy itse pystyisi vastaamaan (meilejä varmaan tulee aika paljon), mutta joku PR-henkilö voi hyvinkin pystyä välittämään tiedon. |
kyseinen 15.12.2005 17:44:25 | |
---|
Onko tuo totta? Vai taas sitä riemastuttavaa sarkasmia? Myöskin huonoa ja täysin tarpeetonta sarkasmia enää tässä vaiheessa ketjua. Pysykää korppikotkat loitolla, this kid is mine. |
Kaneli 15.12.2005 17:44:28 | |
---|
Pistä ihmeessä meiliä. Vähän epäilen, että Jimmy itse pystyisi vastaamaan (meilejä varmaan tulee aika paljon), mutta joku PR-henkilö voi hyvinkin pystyä välittämään tiedon. Joo. Hei, sähän oot ihan hyvä tyyppi. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 17:48:18 | |
---|
Joo. Hei, sähän oot ihan hyvä tyyppi. *liikuttuu* Jimmy Chamberlin on kuitenkin mielestäni loistava rumpali ja ihan mielelläni keskustelisin hänen soitostaan (etenkin Machina-ajoilta) ja sen vaikutuksesta SP:n musiikkiin, sillä harvalla bändillä on noin vahvasti musiikin "laatuun" vaikuttavaa kannuttajaa riveissään. (Ks. ensimmäinen kirjoitukseni ketjuun ekalta sivulta.) Sen sijaan se, että mihin Jimmyn tuplaspedut katosivat, on mielestäni täysin tarpeeton keskustelunaihe. |
markkuliini 15.12.2005 17:50:12 | |
---|
Jos joku saa kieltää sarkasmin käytön niin minä kiellän kaikki aiheet missä mainitaan sana "tupla" Ja ehkä toi sarkasmi on ihan hyvä vaihtoehto. Toinen vaihtari olisi suora vittuilu, koska suoraan sanotuna tämä topicci sen ansaitsisi. Oli kyllä huippuviihdyttävää luettavaa, ei siinä. Joku nimeltämainitsemattomat otti aika runsaasti kierroksia suht.kevyellä kaasulla. Hehehee. Ja kaikkein parasta on tuo sinisen Dumbon alakuloinen ja hämmentynyt katse tuossa avattaressa... 100 x :) www.vasamayhtye.com |
Kaneli 15.12.2005 17:51:15 | |
---|
*liikuttuu* Jimmy Chamberlin on kuitenkin mielestäni loistava rumpali ja ihan mielelläni keskustelisin hänen soitostaan (etenkin Machina-ajoilta) ja sen vaikutuksesta SP:n musiikkiin, sillä harvalla bändillä on noin vahvasti musiikin "laatuun" vaikuttavaa kannuttajaa riveissään. (Ks. ensimmäinen kirjoitukseni ketjuun ekalta sivulta.) Sen sijaan se, että mihin Jimmyn tuplaspedut katosivat, on mielestäni täysin tarpeeton keskustelunaihe. Jimmy on mielestäni Se Loistavin Rumpali jonka takia aloitin rumpujen soiton kauan, kauan sitten. Ja kun olen aina kavereille kehunu "Mieti, se soittaa ton yhellä jalalla", ajatus tuplapedaalista kauhihstuttaa. Että sen hirmuinen yhden pedaalin tekniikka muka olis jammun tuplat. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Kaneli 15.12.2005 17:51:46 | |
---|
Jos joku saa kieltää sarkasmin käytön niin minä kiellän kaikki aiheet missä mainitaan sana "tupla" Ja ehkä toi sarkasmi on ihan hyvä vaihtoehto. Toinen vaihtari olisi suora vittuilu, koska suoraan sanotuna tämä topicci sen ansaitsisi. Oli kyllä huippuviihdyttävää luettavaa, ei siinä. Joku nimeltämainitsemattomat otti aika runsaasti kierroksia suht.kevyellä kaasulla. Hehehee. Ja kaikkein parasta on tuo sinisen Dumbon alakuloinen ja hämmentynyt katse tuossa avattaressa... 100 x :) Apaattinen on päivän sana :D. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Bacchus 15.12.2005 23:02:48 (muokattu 15.12.2005 23:08:44) | |
---|
Onko tuo totta? Vai taas sitä riemastuttavaa sarkasmia? Totta joka sana, prkl! Jos joku saa kieltää sarkasmin käytön niin minä kiellän kaikki aiheet missä mainitaan sana "tupla" Ja ehkä toi sarkasmi on ihan hyvä vaihtoehto. Toinen vaihtari olisi suora vittuilu, koska suoraan sanotuna tämä topicci sen ansaitsisi. Niinpä, sitäpaitsi se on paljon hauskempaa. Voihan sitä suoraankin sanoa, että "jumalauta jätkät että on typeriä pohdiskelun aiheita", mutta mikä minä olen päättämään mitä ihmiset pohdiskelevat. Mut oliks sil tuplat vai ei, mitä häh? Myöskin huonoa ja täysin tarpeetonta sarkasmia enää tässä vaiheessa ketjua. Pysykää korppikotkat loitolla, this kid is mine. Kommentillasi kerjäsit sitä. Mielenkiintoista muuten miten arvotat toisten kommentteja esim. sanoilla "huono", mielestäni se kertoo paljon köyhemmästä ajattelumaailmasta kuin jonkun "tarpeettoman" ja "huonon" sarkasmin harrastajan. Ja kun olen aina kavereille kehunu "Mieti, se soittaa ton yhellä jalalla", ajatus tuplapedaalista kauhihstuttaa. Että sen hirmuinen yhden pedaalin tekniikka muka olis jammun tuplat. Tulee mieleen taannoinen (muinainen?) keskustelu Nicko Mcbrainin pedaalivalinnoista, "tuplat vai ei?". Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Ällistysmies 15.12.2005 23:29:32 | |
---|
Ja kun olen aina kavereille kehunu "Mieti, se soittaa ton yhellä jalalla", ajatus tuplapedaalista kauhihstuttaa. Että sen hirmuinen yhden pedaalin tekniikka muka olis jammun tuplat. Eiköhän Jimmy ole tarpeeksi hyvä soittamaan ilman sirkustemppujakin. Vai onko se yhden jalan high speed -päristely ainoa suitsutuksen arvoinen asia? |
kyseinen 16.12.2005 08:36:23 (muokattu 16.12.2005 08:36:34) | |
---|
Kommentillasi kerjäsit sitä. Ei mitään logiikkaa. Enhän minä kerjännyt, että sinä kettuilet topiikin aloittelijalle. Mielenkiintoista muuten miten arvotat toisten kommentteja esim. sanoilla "huono", mielestäni se kertoo paljon köyhemmästä ajattelumaailmasta... Mielipiteesi ovatkin ilmeisen arvottomia. |
Kaneli 16.12.2005 11:16:21 | |
---|
Eiköhän Jimmy ole tarpeeksi hyvä soittamaan ilman sirkustemppujakin. Vai onko se yhden jalan high speed -päristely ainoa suitsutuksen arvoinen asia? ON!!!!!111 (Huom! Sarkasmia saattaa ilmetä edeltävässä lauseessa!) Onko tämä nyt sit kaikkein tärkeintä taas? Siis, tolla lauseella sanot kierrellen "sä vaan arvostat nopeutta etkä tiedä mitään". Jos tota tarkotat, sano mielummin suoraan. Eikä se yhden jalan high speed-päristely ole ainoa suitsutuksen arvoinen asia. Tiedän että Jimmy on tarpeeksi hyvä soittamaan ilman sirkustemppujakin(?). "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |