vapauskauppias 14.12.2005 14:45:05 (muokattu 15.12.2005 14:08:36) | |
---|
Nyt on ensimmäiset kokemukset Evansin jostain dry -mallisesta virvelin kalvosta. Se on kuin powerstroke, mutta siinä on vielä ne soundia kuivattavat reijät. Paska, mikä paska, siis minun mielestäni. Kaipa tuollainen jossain hätä-hätä keikkatilanteessa menisi, kun virittämiselle ei olisi aikaa. Se ei anna rummun soida. Yhtäkkiä Virvelistä tulee virveli. En tykännyt. Ei pystynyt temppuilemaan soinnin kanssa - nyanssit puuttuivat. Se oli vain se yksi ja sama 'poks'. Korkeat taajuudet puuttuivat täysin eikä soundissa ollut eloa. Itse suosittelen välttämään noita kalvoja, jos yhtään mitenkään osaa virittää ja jos omistaa edes jonkinlaisen oikean virvelin. E: Olin ehkä liian kärkevä. Kyllähän tuo kalvo joissakin äänimaailmoissa toimisi. Riitä saa todella lyhyen ja napakan soundin ilman ylä-ääniä. Ei vain olisi ykkösvalinta nykyisellä soundimaulla, joten tuli vähän kärjistettyä. Kokeilemalla selviää, pitääkö itse tästä. |
Deino 14.12.2005 14:46:56 | |
---|
Itse suosittelen välttämään noita kalvoja, jos yhtään mitenkään osaa virittää ja jos omistaa edes jonkinlaisen oikean virvelin. Nooo! Juuri menin tilaamaan kyseisen kalvon toomannilta! No se oli onneksi vain sinun mielipiteesi. Perkele! |
kammio 14.12.2005 14:56:51 | |
---|
Asiaa hitusen sivuten, osaako joku kertoa mistä saa vahvikkeet (semmoset kromiset rinkulat tms) basarin resokalvoon tehtyyn reikään ? En tiedä onko siitä juurikaan mitään hyötyä, mutta siisti yksityiskohta. |
moderndrummer88 14.12.2005 15:06:08 | |
---|
Pinstripet vaan kiinni exportteihin:) Oikeesti, toimii todella hyvin. Muhkea saundi. Emperoreja en oo kokeillu, mutta luulempa niitten toimivan yhtähyvin, ehkä vähän avonaisemmin. kyllä ne antaa ihan helvetin läskin soundin ja ei ne yhtään huonot ollu kun se sama kaveri vaihto ne exportteihinsa, mutta silti diggasin enemmän noista omista ambassadoreista, tosin jos nekin ois päässy kunnolla virittämään niin en tiiäjä sitten Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
vapauskauppias 14.12.2005 15:20:14 | |
---|
Nooo! Juuri menin tilaamaan kyseisen kalvon toomannilta! No se oli onneksi vain sinun mielipiteesi. Yritätkö vittuilla? Minun mielipiteeni on totuus(tm). Harhauskoiset poltetaan roviolla aamunkoitteessa. |
drum_man 14.12.2005 16:44:56 | |
---|
Pinstripe vai emperor? Kumpaa suosittelisitte exporttiin tomi kalvoiksi? Rokkenrollia soittelen pääasiassa... |
Legatus 14.12.2005 16:56:26 | |
---|
Pinstripe vai emperor? Kumpaa suosittelisitte exporttiin tomi kalvoiksi? Rokkenrollia soittelen pääasiassa... Emperor clear. Janne pentele!!!!!!! |
drum_man 14.12.2005 19:00:49 | |
---|
Eikö coatedit sovi? Kun haluaisin nimenomaan coatedit... |
Deino 14.12.2005 19:04:02 | |
---|
Eikö coatedit sovi? Kun haluaisin nimenomaan coatedit... No osta ne Coatedit! Perkele! |
Legatus 14.12.2005 19:04:49 (muokattu 14.12.2005 19:05:41) | |
---|
Eikö coatedit sovi? Kun haluaisin nimenomaan coatedit... No osta sitten coatedit. Niissä ei oo niin kirkas soundi mutta on reilusti paremmat ku pinstripet. E: Haha olin taas hitaampi. Janne pentele!!!!!!! |
Mosse0 14.12.2005 19:55:24 | |
---|
Remot kestävät (oletettavasti) hyvin. Noissa mun Pearleissa on kymmenen vuotta vanhat kalvot ja hyvin kestää. Virveliin ostin uuden kalvon ja päädyin Evansiin, kun siellä ei myyty Remoa ja sain sen tuplien kanssa samaan hintaa. Olen Evansistakin tykännyt melkoisesti. Kun uudet pöntöt ostan, varmaan Evansiin kallistun. Remolla tahtoo tuota hintaa olla. off-topic: Mitkä kalvot tulee Pearlin Exportien mukana? Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan. |
Deino 14.12.2005 19:56:15 | |
---|
Kun uudet pöntöt ostan, varmaan Evansiin kallistun. Remolla tahtoo tuota hintaa olla. Tämä lause on väärä. Perkele! |
Legatus 14.12.2005 20:01:56 | |
---|
Ei minusta Remo oo kallis. Janne pentele!!!!!!! |
Tama (Royal Star) 14.12.2005 20:01:58 | |
---|
mikä ihme teillä porukoilla on noita pin stripejä vastaan? perus rokkirumpali. |
Legatus 14.12.2005 20:02:50 | |
---|
mikä ihme teillä porukoilla on noita pin stripejä vastaan? Se taitaa olla tuo kokemus... En ole ihan varma :) Janne pentele!!!!!!! |
Migo 14.12.2005 20:04:40 | |
---|
mikä ihme teillä porukoilla on noita pin stripejä vastaan? ruman näköset. Tykkään ihan vaaleasta. Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti.
http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/ |
sammakko54 14.12.2005 20:12:57 | |
---|
ruman näköset. Tykkään ihan vaaleasta. hienothan ne on! Ehkä siksi että kukaan ei osaa virittäää niitä päyväpäy |
Migo 14.12.2005 20:16:49 | |
---|
hienothan ne on! Ehkä siksi että kukaan ei osaa virittäää niitä Niin sehän voi olla. Itse en ole noita kokeillut ja ainakin seuraavaksi kokeilen noita emperoreja. Kai. Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti.
http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/ |
savopie 14.12.2005 20:35:06 | |
---|
HEPP! pirun hyfät, i must say. loistavasti "kontrolloitu" saundi, eli oikeasti toimiva versio pinstripestä ja saundi on elävä. paha selittää. toimii kuin suhteellisuusteoria, aivan loistava kalvo. jännä että muutkin on huamannu tuon Remon ja Evansin lievän laatueron. joskus kun octokuume oli korkeimmillaan, kattelin sekä ambassador 6" ja evans G1 6". noh, evanssilla todella siisti ja tasainen reuna, remossa taas miten sattuu ryppyinen kiinnitys kalvon vanteeseen. oli karun näköinen. minkäs hintasia noi on noi evanssin EC:t? mua kiinnostasi hirveesti yrittää koklailla noita. mutta raha ei kasva puissa, demppaako niin paljon ku pintsripe? (toivottavasti ei) ja pitäs saada 8,10,12,14 sillä +/- 80€ roisto PERKELEE!!! |
ToMi88 14.12.2005 20:51:08 (muokattu 14.12.2005 20:51:42) | |
---|
Mitkä kalvot tulee Pearlin Exportien mukana? Niitten mukana tulee pearlin omat ProTone yksikerroskalvot. Mäkin ihmettelen tuota pinstripen dissausta. Musta niissä on todella mukavan läskisoundi, vaikka en kovin kaksinenvirittäjä olekaan. Ja ne on vielä hienotkin:) |