TomGoofy 12.12.2005 15:45:08 | |
---|
Sukilla tai paljain jaloin. Ei oo oikein ikinä tullu ees mieleen soittaa kengät jalassa. |
Saukki 12.12.2005 16:17:57 | |
---|
Entäs keikalla? Esim. jos jossai hurjan hyvässä hevibändissä soitat nii menetkö sinne lavalle sukkasilteen? Vai kunnon maiharit jalassa ja sit otat ne siell setin takana poies? Kun ei soitto suju maihareilla? Vai yritätkö vaan ne jalassa vedellä? Juuri näin teen. Paitsi että en omista maihareita vaan menen sinne setin taakse lenkkareilla ja nakkaan ne sitten johonkin. Kerran oli niin pieni lava, että jouduin rakentamaan itseni rumpusetin sisälle. Silloin jouduin jättämään lenkkarini basarin pedalien väliin lattialle virppaständin molemmille puolille. Normaalisti jätän kenkäni kuitenkin rumpujen alla sijaitsevan maton ulkopuolelle... Huudan aina muille, että "siihen matolle ei astuta kengillä" Eli sukkasillaan vedän. Jotkut tollaset ohkaset ja keveät lenkkarit vois olla kiva joskus kokeilla, taikka sitten ihan nuo pro tason runpu monot |
Ihmepoika 12.12.2005 16:22:16 | |
---|
Sukkasillaan on parhainta. Ihanaa! |
KoRn88. 12.12.2005 17:24:18 | |
---|
Nuita rumputossuja olisi kyllä mielenkiintoista testata. Vaikka luulen, että soittaisin silti sukilla mielummin. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
beorn 20.12.2005 04:03:31 | |
---|
Alkuun soittelin iliman kenkiä, sitten kokeilin laskettelumonoja, ne ei oikein toiminu, joten loppujen lopuks soitan puhki kuluneilla lenkkareilla. Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
Stereophile 20.12.2005 10:18:16 | |
---|
Yleensä olen soitellut skeittilenkkareilla, mutta nyt on pedaalit niin herkässä säädössä, että paremman tuntuman saa sukkasillaan. Paskaa! |
Rumba-Ali 20.12.2005 10:28:25 | |
---|
Aiemmin soitin sukkasillaan, nykyään tennarit jalassa. Joillain hääkeikoilla joskus ollu sileäpohjaiset pukukengät. Se on hirveää. Se on juustoleipää, prkl!
Eriparikivesmies #1 0)=o |
VeeKoo 20.12.2005 10:29:36 | |
---|
Tämän aiheen innoittamana kokeilin erinäköisiä kenkiä, ja päädyin sisäpelikenkiin. Niillä mennään nyt kunnes löydän jotain parempaa. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Nolte 20.12.2005 12:20:08 | |
---|
Eilen ostin jotkut Jack&Jones trendiretrolenkkarit, ohut pohja ja joustava rakenne. Siis aivan surkeat kävellä, mutta tod.näk. oivalliset rumpujalkineet. Pitää testata... Hyvät rummut, huono soittaja! |
Jaska 20.12.2005 16:19:18 | |
---|
Ns. katukoris kengillä eli siis aika paljolti koriskengän näkönen, vähä rennompi. AND1 -merkki. Mulla on Niken Air Jordanit mut ne on musta huonot soittaessa, tukee liikaa nilkaa eikä nilkka pääse liikkumaan tarpeeks. Kotona soittaessa soitan sukkasillani, mut kyllä sit opistolla ja bänditreeneissä soitan melkein aina kengillä, ei jaksa ottaa pois. |
kamelisko 20.12.2005 18:56:37 | |
---|
Semmoset nilkkasandaalit on oivalliset. Jalka ei hikoo niiku kengässä, on joustava eikä purista ja silti saa hyvän tatsin. |
Demonium 20.12.2005 20:22:32 | |
---|
sukkasiltaan on tullu soiteltuu. tämän topiGin innoittamana sit piti kokeilla jotain kuluneita/vanhoja sisäpelikenkiä. tykkään huomattavasti enemmän soittaa ne jalassa. yleensä kengät tuntuu raskaalta tai liian kovilta, joustamattomilta siis. mutta nuo kengät on jo sen verran löystyneet käytössä että tuntuma on kuin ei kenkää olisikaan. mutta kuitenkin tukevampi ja pito on parempi. suosittelen testaamaan -Rumpukuolema- |
Limbus 20.12.2005 20:57:05 | |
---|
Entäs keikalla? Esim. jos jossai hurjan hyvässä hevibändissä soitat nii menetkö sinne lavalle sukkasilteen? Vai kunnon maiharit jalassa ja sit otat ne siell setin takana poies? Kun ei soitto suju maihareilla? Vai yritätkö vaan ne jalassa vedellä? Myö ainaskin vedän näin ihan sukkasilleen. Lisäksi viralliseen soittoasuuni kuuluu sellaiset 50-luvun Reinopappahousut, jotka ovat sairaan mukavan tuntuiset jalassa sekä harmaa suht tiukka paita, jottei mikään paidanhelma tule agressiivisessa soitossa tielle. Kyllähän tästä asusta on joskus hieman piikikkäitä kommentteja tullut, mutta kukin taaplaa tyylillään. Minun tyylini vain on tosi karmea. :) En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta. |
Shitmanek 20.12.2005 21:18:47 (muokattu 20.12.2005 21:19:04) | |
---|
Minulla on jotkut Niket, en mallia muista. Ovat jostain lenkkarin ja kävelykengän välimaastosta. Kevyt ja mukava niillä on soittaa, ei valittamista. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
fabarm 20.12.2005 22:16:04 | |
---|
Tollaset sisäpelikengät on sopivat mulle.Mukavat jalassa,ei hiosta liikaa,ja hyvä tuntuma.Ainakin itselle ei ole ihan sama millä kengillä soittaa.Ja sukkasillaan ei kyllä suju ollenkaan. Rumpujen soittaminen kannattaa aina! |
J.Newkid 21.12.2005 08:35:06 | |
---|
Vans Slayer Old-Schooleilla ____Dave Lombardo___
Kovin |
Youni 21.12.2005 12:39:12 | |
---|
Vans Slayer Old-Schooleilla Sangen tyylikkäät. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
joravuo 23.12.2005 16:16:51 | |
---|
Sukset jalassa soittelen... taas päivää vanhempana... |
Deino 23.12.2005 16:18:32 | |
---|
Tiukilla sandaaleilla. Perkele! |
moderndrummer88 23.12.2005 16:19:30 | |
---|
Sukset jalassa soittelen... hienoo Zed is dead, baby... |