Aihe: PDP vai Superstar??
1 2 3 4
ddrum54
11.10.2005 21:55:14
Ei se ole samanlainen kuin muilla eli se ei ole vapaasti "kelluttava"

Mä en ole ihan tarkkaan mittaillut Yamahan ripustimen kiinnityspisteitä, mutta eikös ne ole jotakuinkin lugien kiinnitysruuvien tasalla?

Meinaan, että niiden lugien kiinnityspisteeseenhän se rasitus näissä vanneripustimissa tulee. Yamaha on vaan laittanut ihan oman "palikan" sitä varten. Rasitus on tosin enempi pistemäinen silleen.
2`n 4
hollmi-5
11.10.2005 21:56:16
Pitänee kattoa sitten kun saan ton ajokortin. Katsotaan sitten.
Mika Hollström
J. Cool
12.10.2005 22:05:20

Älä HeavyMachinery esitä omia mielipiteitä ja mutua faktoina. Tai jos näin teet, niin perustele edes kunnolla.

mietin täs vaan et sanoisinko LOL vai ROFL
taidan sanoo ton jälkimmäisen. ROFL.

Katsotaan sitten.

hihihi :D älä pidätä hengitystä. ;)
Hyvi ruuvaa!
gh n
15.10.2005 09:02:42
Onko tämä http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176703.html ihan muiden tasoinen superi kun hinta putoo yhden takia? Vai onko tuossa sitten jotain muuta "huonompaa" verrattuna normi superstaroihin?
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Niskamies
15.10.2005 09:04:56
Onko tämä http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176703.html ihan muiden tasoinen superi kun hinta putoo yhden takia? Vai onko tuossa sitten jotain muuta "huonompaa" verrattuna normi superstaroihin?

Samat Supestarathan noi ovat. Halvempi hinta selittyy sillä että tossa on yksi tomi vähemmän.
There's a fine line between stupid and clever.
HeavyMachinery
15.10.2005 09:54:57

Mu meilestä toi on juttu jonka muutkin valmistajat sais ottaa sarjoihin. Löytyy paljon porukkaa joka käyttää vain kahta tomia. Tuota ei yllättäen ollut suomen tuonti ohjelmassa....
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
15.10.2005 10:44:10
Mu meilestä toi on juttu jonka muutkin valmistajat sais ottaa sarjoihin. Löytyy paljon porukkaa joka käyttää vain kahta tomia. Tuota ei yllättäen ollut suomen tuonti ohjelmassa....

Kyllä mä tollasen setin olen nähnyt Levytukussa. Ei tosin ollut ton värinen, mutta Superstara kuitenkin.
There's a fine line between stupid and clever.
HeavyMachinery
15.10.2005 11:24:12

Kyllä mä tollasen setin olen nähnyt Levytukussa. Ei tosin ollut ton värinen, mutta Superstara kuitenkin.

Katos perkele, Olisin tarvinnyt yhdelle asiakkaalle ko. setin mutta sanoivat ettei kuulu maahantuonti listaan. Tilauksesta saa ja tomitus on........ oisko näyte kipale...
Minä tiedän - siis pelkään !
Youni
15.10.2005 11:55:20
Katos perkele, Olisin tarvinnyt yhdelle asiakkaalle ko. setin mutta sanoivat ettei kuulu maahantuonti listaan. Tilauksesta saa ja tomitus on........ oisko näyte kipale...

Tai sitten se yksi tomi on piilotettu jonnekin liikkeen syövereihin. Kun setistä kysyy ne kantavat tomin esiin ja nostavat hintaa. :D
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
gh n
15.10.2005 12:58:23
Mutta thomannin sivuilla oli myös Supereita josta oli otettu toinen tomi pois ja silti hinta oli jotain 900€..
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Tama (Royal Star)
15.10.2005 13:19:15
Mutta thomannin sivuilla oli myös Supereita josta oli otettu toinen tomi pois ja silti hinta oli jotain 900€..

oisko kustomit?
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Jupi57
15.10.2005 14:04:44
Ne on sekä Superstarit, että PDP:t sen verran kaukana huippurumpujen hyvistä runkomateriaaleista

Hyvä nuoriso!

Kaikilla valmistajilla on huippumallinsa, eikä niitä saa 1000 ekellä. Turha väitelllä m....n pituudesta, jos partneri on tyytyväinen. Esim. Huom vain esimerkki! Yamahan Rydeen on todella hyväsoundinen setti (hintaansa nähden), mutta en minä sitä keikoille ottaisi hennon rakenteensa vuoksi.
CD
15.10.2005 16:19:28
Kyllä levytukussa oli pari viikkoa sitten vielä tuota 2 tomin superstar settiä ruskeana varastossa. Hinta muistaakseni vähän alle 800e.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)