Aihe: Superstar vs Export
1 2 3 4
DimensionZ
27.09.2005 22:48:43

Itse Superstareja jonkun verran viritelleenä ja testailleena ja Exportteja muutaman kerran lyhyesti soittaneena vastaan Superstarat ehdottomasti. Jos ajatellaan muutamia asioita:

Hardware: Roadpro on Yamahan huippusarjan ohella omasta mielestäni parasta rautaa mitä saa tällä hetkellä, ja kokonainen hardware-paketti sitä Superstarejen mukana on yksinkertaisesti tuohon hintaan loistava diili. Pearlista ei satunnaista kokemusta enempää, mutta pikaisesti katsasteltuna Tama on parempi. Lisäksi en usko, että mikään muu hardware vetää Roadprollle vertoja siinä hintaluokassa.

Tomiripustukset: Starcastia paljolti käyttäneenä ja Superstarin systeemiä myös kokeilleena sanon ehdottomasti että kiinnitys-systeemi vie voiton Pearlista. Tämä osittain pallonivelistä johtuen, osittain ulkonäköseikoista, osittain myös siitä seikasta että ilmeisesti Pearlin kiinnitys-systeemi rajoittaa kalvomerkin vain Remoon. Itse en ainakaan tästä ajatuksesta tykkää ollenkaan.

Puuvanteiden ja runkomateriaalejen etc. ollessa suurinpiirtein samankaltaiset hintojen lisäksi, itse ostaisin Superstarit. Jos jotain merkkiä täytyy pitää esillä niin mielummin Tama kuin Pearl. Lisäksi testailu ja virittely paljasti Superstareista todella kivoja ääniominaisuuksia varsinkin basarista ja tomeista. Kuten joku totesikin aiemmin, virvelikään ei ollut huono niinkuin yleensä tässä hinta/laatuluokassa. Yksi ainoa miinuspuoli Superstaroissa on se, että perusvärivaihtoehdot eivät ole kovin laajat. Toisaalta, moni niistä näyttää luonnossa lavalla setattuna yhtäkkiä todella makealta. Exporteissa taitaa tosin olla sama vika. Sanoisin kuitenkin, että Superstarat ovat parhaat hinta/laatusuhteeltaan niiden luokassaan.
''He jumped right out of a building!!''
hollmi-5
28.09.2005 11:50:34
Sanoisin kuitenkin, että Superstarat ovat parhaat hinta/laatusuhteeltaan niiden luokassaan. Näin taitaa olla.
Mika Hollström
HeavyMachinery
28.09.2005 12:15:57

Näin taitaa olla.

Samaa mieltä kyllä juu, parhaiten on vastinetta rahoille vähinten heikkouksia.
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)