Magetsu 02.09.2005 23:47:50 | |
---|
Tämä aihe onkin pyörinyt jo jonnin aika mielen päällä... Pikkupikku jannuna (en tosin ole iso vieläkään :) oli kyllä aikaa treenata/opiskella ja oli bändejäkin, mutta sitten ammattikoulun metallilinjalle mentäessä soittoporukat kaikkosivat, nääs kun olivat minua vanhempia ja lähtivät töittensä vuoksi muille seutumille ja sen jälkeen ei oikein löytynyt soittoporukkaa (täällä Lapissa kun ei ole noita soittajia niin hirveästi). No ei siinä, leipää tulee nyt tasaiseen tahtiin, mutta toisena rajoitteena on sitten toinen harrastus, missä tällä hetkellä olen opettajana ja itsekin loputon oppilas. Näiden jälkeen aikaa pitäisi antaa myös "kotielämällekkin" ;) Sitten päästäänkin siihen musiikin maailmaan. Soitan suhkot ok:sti myös muita soittimiakin kuin rumpuja ja teen musiikkia kotona, mutta aina on niin hirveä paine päällä ettei siitä meinaa tulla mitään, on väsymystä,toisen harrastuksen suunnittelua ym. Yritän ehkä liian kovasti tehdä kaiken itse, mutta kun täältä ei tosiaankaan löydy soittajia joiden kanssa voisi tehdä yhteistyötä, joten turhaantunut olen. Haavena olisi tehdä töikseen symbaaleita (koulutus kun siihen on), mutta eipä taida koskaan tuo haave toteutua ja soittopuolella saisi sellaisen porukan jonka kanssa voisi toteuttaa omia visioita. Späng ' Läng |
ramzuz 02.09.2005 23:51:02 | |
---|
Mä pidän soiton mukavana harrastuksena tulevaisuudessa. Haluan kehittyä todella hyväksi moposetteilijäksi:D Nasse rokkaa! |
The Beast 07.09.2005 03:55:57 | |
---|
Kun lueskelee näitä juttuja niin tuntuu että porukalta puuttuu kunnianhimo. Se on se spice joka saa minut ainakin treenaamaan kerrasta toiseen. Mitä järkee on opetella jotain juttua monta vuotta jos ei aijo mitenkään hyötyä siitä? Kohti HIMiä ja sen ohi! Muusikoiden.net?!? V*ttu että mä oon taas väärässä mestassa... |
Muovinen 07.09.2005 13:15:59 | |
---|