![]() 26.08.2005 12:23:55 | |
---|---|
Parasta mitä tuolla rahalla saa on eri asia, kuin yleisesti parhaana pidetyt. Sulla nyt on selkeästi suurempi ajatus tässä taas. Niin, en sanonutkaan että se olisi yleisesti parasta mitä rahalla saa, vaan parasta mitä rahalla saa HeavyMachinerylle. Silti aika outoa, että kyseinen herra ei sitten niitä ostanut. Virallisesti semi-pro! | |
![]() 26.08.2005 12:25:27 | |
Niin, en sanonutkaan että se olisi yleisesti parasta mitä rahalla saa, vaan parasta mitä rahalla saa HeavyMachinerylle. Silti aika outoa, että kyseinen herra ei sitten niitä ostanut. Sehän häiritsee aivan vietävästi. Sanoo, että on parasta mitä rahalla saa, muttei silti niitä ostanut. Jestas, hävetköön. | |
![]() 26.08.2005 12:31:06 | |
Vaikka ajattelin jo pestä käteni topicista, niin johtuisko basarin vaihto kenties siitä, ettei PDP:llä ole valikoimissaan 24" basaria. Just guessing. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif | |
![]() 26.08.2005 13:12:34 | |
Niin, en sanonutkaan että se olisi yleisesti parasta mitä rahalla saa, vaan parasta mitä rahalla saa HeavyMachinerylle. Silti aika outoa, että kyseinen herra ei sitten niitä ostanut. Ja se luetun ymmärtäminen astuu taas kehiin. Herra HM sanoi, että 'parasta mitä tuolla rahalla saa'. Ei parasta mitä hän rahalla saa. Tästä voimme vetää sellaisen johtopäätöksen, että ko. henkilöllä on ollut enemmän rahaa, kuin mitä sanonta 'tuolla rahalla' tässä yhteydessä tarkoittaa, laittaa rumpuihin. Relax. | |
![]() 26.08.2005 13:19:26 (muokattu 26.08.2005 13:21:00) | |
Vaikka ajattelin jo pestä käteni topicista, niin johtuisko basarin vaihto kenties siitä, ettei PDP:llä ole valikoimissaan 24" basaria. Just guessing. Aivan oikein.. Pdp:llä ei ole valikoimissa 24" basaria joten otin sen DW:ltä. Nisikiksen kommentista pastaa nyt hieman päiväläpi. Itse olen sitä mieltä Että pdp:t on parasta mitä sillä rahalla saa. Toki olisin voinut ostaa koko setinkin dw:t mutten nähnyt järkeä, panostan siihen että setissäni on kunnon basari ja virveli ja se puoli on nyt hoidossa. Ei niitä tomeja kummiskaa koko aikaa hakata eikä niiden mukaan määräydy koko setin yleis soundi. Miksi siis olisin ostanut dw:n tomit kun yhden tomn hinnalla sain 3 hyvää tomia ? ei ne DW:nkään rummut mitenkään ihmeelliset ole ihan sama minkä basarin olisin ottanut otin vaan dw:ltä siksi että se on samassa värikartassa ja lugit on edes "hieman" samanlaiset. Pitäis varmaan panostaa näpikseen uudet patterit kun jää aina kirjaimia välissä...low battery level - pedal to metal... Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 26.08.2005 13:28:48 | |
Ja se luetun ymmärtäminen astuu taas kehiin. Herra HM sanoi, että 'parasta mitä tuolla rahalla saa'. Ei parasta mitä hän rahalla saa. Tästä voimme vetää sellaisen johtopäätöksen, että ko. henkilöllä on ollut enemmän rahaa, kuin mitä sanonta 'tuolla rahalla' tässä yhteydessä tarkoittaa, laittaa rumpuihin. Kiitan puolustavasta kommentista. Mietin kyllä tilannetta todella pitkään että ottaisikko koko setin dw:tä , no ehkä olisin ostanut koko setin kumua jos siihen olisin päätynyt. Mutta pointti oli se etten soita elääkseni niin miksi vitussa panisin kaiikki rahani rumpuihin ? En näe vaan pointtia siinnä. Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 26.08.2005 16:11:58 | |
Mutta pointti oli se etten soita elääkseni niin miksi vitussa panisin kaiikki rahani rumpuihin ? En näe vaan pointtia siinnä. Kyllä olet täysin oikeassa. Itsekin ostan joskus sitten kun rahaa on, niin juuri jotkut pdp:n tasoiset kannut, koska ne on todella pätevät harrastekäyttöön. Jos on harrastelija, miksi maksaa itsensä kipeäksi jostain huippukalliista setistä. | |
![]() 26.08.2005 16:19:44 | |
Kyllä olet täysin oikeassa. Itsekin ostan joskus sitten kun rahaa on, niin juuri jotkut pdp:n tasoiset kannut, koska ne on todella pätevät harrastekäyttöön. Jos on harrastelija, miksi maksaa itsensä kipeäksi jostain huippukalliista setistä. Koska se "huippukallis setti" on parempi kun ne PDP:t? Mielestäni soittajan taso ei määrää soittokamojen tasoa. Vaikka harrastelijana pysyisin koko elämäni, aion silti ostaa kunnon rummut, enkä jäädä keskitason settiin. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. | |
![]() 26.08.2005 16:22:52 | |
Koska se "huippukallis setti" on parempi kun ne PDP:t? Mielestäni soittajan taso ei määrää soittokamojen tasoa. Joo. Onhan se toki parempi ei siitä mihinkään pääse. Ja olet oikeassa, että soittajan taso ei todellakaan määrää kamojen tasoa. | |
![]() 26.08.2005 16:23:24 | |
Koska se "huippukallis setti" on parempi kun ne PDP:t? Mielestäni soittajan taso ei määrää soittokamojen tasoa. Vaikka harrastelijana pysyisin koko elämäni, aion silti ostaa kunnon rummut, enkä jäädä keskitason settiin. Tämä ainainen jauhaminen siitä mitkä rummut on minusta koomista. Kun kummiskin ne itse kannut ei ole soundin määräävä tekiä. Panostaisitte enemmän sinne virveli symbaali tasolle siellä ne ratkaisevat asiat on. Ei paskoja peltejä voi virittää soimaan kunnolla, halpis rummuistakin voi löytyä ok viere hyvillä kalvoilla. Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 26.08.2005 16:30:21 | |
Tämä ainainen jauhaminen siitä mitkä rummut on minusta koomista. Kun kummiskin ne itse kannut ei ole soundin määräävä tekiä. Panostaisitte enemmän sinne virveli symbaali tasolle siellä ne ratkaisevat asiat on. Ei paskoja peltejä voi virittää soimaan kunnolla, halpis rummuistakin voi löytyä ok viere hyvillä kalvoilla. Tuokin on totta, mutta ei kai tarvi jäädä niihin keskinkertaisiin pönttöihin siinä vaiheessa kun pellit, virveli ja muu tilpehööri on kohdallaan. Itselläkin on suunnitelmissa uusia virveli, hardwarea ja peltejä ensin, ja myöhemmin miettiä vasta niitä pönttöjä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. | |
![]() 26.08.2005 16:40:57 | |
Niin eihän ne kamat sitä soittajaa tee,hyvänä esimerkkinä diablon heikki malmberg,sillähän oli alussa ainaki Pearlin Exportit ja on kai vieläkin(korjatkaa jos olen väärässä) Ja se harjottelu on siinä pääasia ja uskonpa että nuo pdp:t sopii siihen treenaukseen paremmin kun hyvin.Mitä noihin setteihin tulee niin eri valmistajien samoissa hintaluokissa olevat setit ei NIIN paljon poikkea toisistaan että kannattais rueta toisten settejä paskoiksi haukkumaan | |
![]() 26.08.2005 16:43:58 (muokattu 26.08.2005 16:45:07) | |
kuinka moni siellä keikalla olessa yleisössäkin kuuntelee rumpujen soundia? veikkaisinpa että 99,9% tulee katsomaan bändiä ei niitä hyvinsoivia rumpuja... ja rumputyöskentelyynkin kiinnittää enemmän ummikot huomiota kuin soundiin. E: ja studiossa jo keskitason seteistä saa varmasti kelpo soundit irti jos on osaava henkilöstö siellä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! | |
![]() 26.08.2005 16:51:10 | |
Tuokin on totta, mutta ei kai tarvi jäädä niihin keskinkertaisiin pönttöihin siinä vaiheessa kun pellit, virveli ja muu tilpehööri on kohdallaan. Itselläkin on suunnitelmissa uusia virveli, hardwarea ja peltejä ensin, ja myöhemmin miettiä vasta niitä pönttöjä. Aivan olet täysin oikealla linjalla. kunnon virppa,haikat ja ride sinnä ne lähtö kohdat. Niin eihän ne kamat sitä soittajaa tee,hyvänä esimerkkinä diablon heikki malmberg,sillähän oli alussa ainaki Pearlin Exportit ja on kai vieläkin(korjatkaa jos olen väärässä) Ja se harjottelu on siinä pääasia ja uskonpa että nuo pdp:t sopii siihen treenaukseen paremmin kun hyvin.Mitä noihin setteihin tulee niin eri valmistajien samoissa hintaluokissa olevat setit ei NIIN paljon poikkea toisistaan että kannattais rueta toisten settejä paskoiksi haukkumaan Taitaa olla edelleenkin. Kyllä nuo pdp:t on soinniltaan erinomaiset keikoillekin. ne ei mitkään jatsi hissuttelu maailman herkin setti ole mutta rokkiin tai metalliin sopii hyvin. E: ja studiossa jo keskitason seteistä saa varmasti kelpo soundit irti jos on osaava henkilöstö siellä Muttei tämäkään auta jos itse soittaja ei saa niitä vireeseen tai lyönti tekniikka on jotain mitä sattuu. Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 26.08.2005 18:36:52 | |
Tämä ainainen jauhaminen siitä mitkä rummut on minusta koomista. Kun kummiskin ne itse kannut ei ole soundin määräävä tekiä. Panostaisitte enemmän sinne virveli symbaali tasolle siellä ne ratkaisevat asiat on. Ei paskoja peltejä voi virittää soimaan kunnolla, halpis rummuistakin voi löytyä ok viere hyvillä kalvoilla. Mitä jos panostaa kaikkiin osastoihin tasapuolisesti? Hyvät rummut, virveli, symbaalit, kalvot ja viritys. Kyllä lähtee! Virallisesti semi-pro! | |
![]() 26.08.2005 18:41:14 | |
halpiskannut sekä virvelin saa kuulostamaan kunnon virityksellä, va mikityksellä varsin mainiolta, mutta peltien täytyy tosiaan olla loistavat, että ne kuulostaa loistavilta! Whatever happens, happens. | |
![]() 26.08.2005 18:49:12 | |
Kun kummiskin ne itse kannut ei ole soundin määräävä tekiä. Panostaisitte enemmän sinne virveli symbaali tasolle siellä ne ratkaisevat asiat on. Aivan olet täysin oikealla linjalla. kunnon virppa,haikat ja ride sinnä ne lähtö kohdat. Mitä jos panostaa kaikkiin osastoihin tasapuolisesti? Hyvät rummut, virveli, symbaalit, kalvot ja viritys. Kyllä lähtee! Niin tai miten olis sellainen aivan vallankumouksellinen idea, että panostaisikin soittamiseen..? | |
![]() 26.08.2005 18:50:13 | |
Mitä jos panostaa kaikkiin osastoihin tasapuolisesti? Hyvät rummut, virveli, symbaalit, kalvot ja viritys. Kyllä lähtee! Vain todella on harvaa tehdä sitä kerralla, Pelkkään keskin kertaisuuteen tyytyminen on ali suorittamista. Toisaalta jotkut tykkää halppispeltienkin soundista. Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 26.08.2005 18:50:54 | |
Mitä jos panostaa kaikkiin osastoihin tasapuolisesti? Hyvät rummut, virveli, symbaalit, kalvot ja viritys. Kyllä lähtee! Tekeekö itse soittaja tuossa yhtälössä mitään? | |
![]() 26.08.2005 18:52:11 | |
Tekeekö itse soittaja tuossa yhtälössä mitään? Brassailee :) !!! Minä tiedän - siis pelkään ! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)