Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5291 292 293 294 295414 415 416 417 418
Velli
25.11.2014 13:08:27
majuku: Myynti-ilmoituksessa erillinen maininta "..eivät ole vääntyneet":

http://muusikoiden.net/dyn/users/129758.jpg

Suoristaminen ei ole vaikeaa mutta periaatteesta sylettää sen verran että myyjä joutuu kyllä selittelemään. Mikä siinä onkin että tällaset ihan pienet asiat pilaa aina päivän?

Tällaiset tapaukset on kyllä todella hanurista. Itelläni on kolme kertaa käynyt niin, että kuljetuksen aikana bassorummusta on haljennut vanne. Esim. Yamaha Maple Customiin uusi vintage natural -vanne maksoi 225€. Koko päivä oli pilalla. Pari kertaa on käynyt myös niin, että vanne on ollut halki ja se on korjattu myyjän toimesta, mutta mitään mainintaa ei korjauksesta ole ollut. Näistä on yleensä tullut jotain pieniä korvauksia takaisin, mutta eivät ne paljoa mieltä lämmitä.
myldex
25.11.2014 13:19:44 (muokattu 25.11.2014 13:20:15)
majuku: Myynti-ilmoituksessa erillinen maininta "..eivät ole vääntyneet":

http://muusikoiden.net/dyn/users/129758.jpg

Suoristaminen ei ole vaikeaa mutta periaatteesta sylettää sen verran että myyjä joutuu kyllä selittelemään. Mikä siinä onkin että tällaset ihan pienet asiat pilaa aina päivän?

Tuo on kyllä p/c:stä. Ompa noita itsellekki sattunu ja olen jopa itsekki myynyt basarin jossa oli vastaavasti solmussa. Toisaalta, basari oli sellanen joka ei itsellä ollu käytössä sekunttiakaan enkä myökään batteria koskaan irrottanu = en tiennyt vauriosta. Ja basarin möin "sellaisena kun on". Silti kaivelin varastoja josko jostain löytys EHJÄ tilalle että voi postitella perään vaikka ostaja ei sitä edes vaatinu tai ehdottanu.
JTS
25.11.2014 15:31:13

Ostelin Premierin Modern Classic 14x7" messinkisnaren. Nyt odotellaan että kusti polkee.
kincy
25.11.2014 16:42:56

Parit kivat virvelirummut on tullut ostettua. Kumu 14"x8" sekä Mapex Black Panther 14"x5" Black Widow.

Nyt ostakaapas tuo MCX virveli minulta pois heti!
myldex
26.11.2014 18:07:52 (muokattu 26.11.2014 18:11:33)
Ei viimeisin ostos mutta yksi ostos edelleenkin seikkailee maailmalla..ja niiden ostosten kotiin saaminen voi olla joskus tuskallisen vaikeaa.

Kyllä taas Matkahuolto hoitaa hommansa.
1. Tavarat toimitettu tiistaina Matkahuoltoon klo 16 ja ilmoitettiin että torstaina aamupäivästä on Kuopion kupeessa noudettavissa.
2. Ke klo 11 tarkastin Matkahuollon järjestelmästä missä paketti menee. Noh, ei mitään merkintää edes lähetyksestä. Soitto Matkahuollon pakettipalveluun jossa hyvinki ylimielisesti ilmoitettiin että "paketti tulee kun tulee ja jossain se on tulossa"
3. Klo 16 tarkastus seurannasta mutta ei edelleenkään mitään merkintää. Uudestaan soitto Matkahuoltoon jossa asiakaspalvelija ystävällisesti ilmoittaa että paketti on Tampereella laitettu pakettijonoon ja voi olla perjantaina mulla. Paino sanalla VOI.
4. Kysyin että mitä se maksaa jos ne tulee pikana huomiseksi mulle ja miten on voitu luvata että on mulla huomenna? Tästä alko jopa koominen keskustelu. Lähettäjän olisi pitänyt mennä maksamaan Pikarahti lähettäneeseen toimipisteeseen. Minä en sitä lunastaessa voi maksaa enkä myöskään paikallisessa toimipisteessä käydä maksamassa vaikka rahdin maksaa vastaanottaja.
5. Tuossa vaiheessa alko allekirjoittaneella savu noista päästä. Kysyin asiakaspalvelijalta että oletko juuri tosissasi että asialle ei voi mitään tehdä varmistaakseen että paketti tulee mulle viikonlopuksi. Vastaus: Ei voi.
6. Pyysin esimiehen numeron koska ihan purematta en niellyt tuota väitettä. Soitin Tampereen alueen esimiehelle ja kerroin Casen + huikeat asiakaspalvelutaidot jotka sain kokea jo yhdentoista aikaan ensimmäisessä puhelussa Matkahuoltoon. Esimies totes soittavansa pari puhelua ja soittavansa minulle 10min päästä takaisin.
7. Lopputulos noista parista puhelusta oli että paketti on huomenna torstaina klo 10 minulla kotiovella samaan hintaan.
8. Oli tasan viimeinen paketti jonka lähetän tai pyydän lähettämään Matkahuollossa koska tuli jopa ikävä paljon parjattua POSTIA :D

Noh, ehkä huomena 9-sarjan Yamahan rautaa tulee 30 kiloa ja pääsee setin kasaan loppuun.
kincy
26.11.2014 18:20:20 (muokattu 26.11.2014 18:21:56)

Aika poikkeustapaus, mutta harmillista toki. Toivottavasti esimiehen sana pitää.

Mä taas en tuota postia jaksaisi käyttää kun se on niin tahmeaa. Milloinhan posti siirtyy kaksituhattaluvulle ja siirtyy käyttämään sähköistä saapumisilmoitusta. Nythän jengi aina noutaa kamansa seurantakoodilla ja seuraavana päivänä tulee se saapumisilmoitus kirjeitse.

Toisekseen mun kokemuksien mukaan matkahuolto on nopeampi tapa saada tavara perille kuin posti. Lisäksi vapaus valita rahdin maksaja on huippulia.

E: Jokusia vuosia sitten matkahuolto oli myös varsin edullinen. Nyt tuntuu olevan kyllä hinnat nousseet pakettipalveluilla ihan reilusti ja jäi vähän semmonen maku itelle, että postittaminen alkaisi olla edullisempaa?
myldex
26.11.2014 18:27:43
kincy: Aika poikkeustapaus, mutta harmillista toki. Toivottavasti esimiehen sana pitää.

Mä taas en tuota postia jaksaisi käyttää kun se on niin tahmeaa. Milloinhan posti siirtyy kaksituhattaluvulle ja siirtyy käyttämään sähköistä saapumisilmoitusta. Nythän jengi aina noutaa kamansa seurantakoodilla ja seuraavana päivänä tulee se saapumisilmoitus kirjeitse.

Toisekseen mun kokemuksien mukaan matkahuolto on nopeampi tapa saada tavara perille kuin posti. Lisäksi vapaus valita rahdin maksaja on huippulia.

E: Jokusia vuosia sitten matkahuolto oli myös varsin edullinen. Nyt tuntuu olevan kyllä hinnat nousseet pakettipalveluilla ihan reilusti ja jäi vähän semmonen maku itelle, että postittaminen alkaisi olla edullisempaa?

Postistahan tulee tekstiviesti heti kun on noudettavissa. 99.9% varmuudella mistäpäin Suomea tahansa lähetetty paketti ollut täällä noudettavissa klo 12.30 seuraavana päivänä, kunhan on lähetetty ennen klo 16.

Tuo 30 kiloa maksoi Matkahuollossa 33e. Postin joulukuun kampanjassa 3 x 5 euroa jos oisi jaottanu alle kymmenen kilon paketteihin. Säästin lähettäjän aikaa ja laitettiin yhteen könttiin. Ja taitaispa tuo 30 kiloa olla muutenki halvempi postissa.
kincy
26.11.2014 18:51:12

Höh, en muista koskaan saaneeni postilta tekstiviestillä saapumisilmoitusta?!
Koskeeko tämä ihan yksityisiä lähettäjiä?
ferodoz
26.11.2014 19:07:36

kincy: Höh, en muista koskaan saaneeni postilta tekstiviestillä saapumisilmoitusta?!

Just viime viikolla laitoin vastaanottajan tietoihin myös sun puhelinnumeron sitä varten että jos ne nykyään laittais viestiä. Ei vissiin tullu..
Just a face in the crowd.
myldex
26.11.2014 19:07:39 (muokattu 26.11.2014 19:10:12)
kincy: Höh, en muista koskaan saaneeni postilta tekstiviestillä saapumisilmoitusta?!

En ole tuosta varma mutta luulisin koska kaikki olen ihan viestin kans poiminu. Vaatinee ainoastaan vastaanottajan puhelinnumeron osoitekortissa.

Kuus postilta saapunutta viestiä löysin luurista. "Sinulle on saapunut paketti JJFIXXXXX" ja mahdollinen postiennakko mainittu ja taitaa noista osa olla yksityiseltäkin tulleita.
kincy
26.11.2014 19:24:01 (muokattu 26.11.2014 19:25:03)

ferodoz: Just viime viikolla laitoin vastaanottajan tietoihin myös sun puhelinnumeron sitä varten että jos ne nykyään laittais viestiä. Ei vissiin tullu..

Ei tullut viestiä posti-sedältä, ei. Seurantakoodilla poimin sen paketin.
Numero oli kyllä tosiaan siinä postilapussa ilmoitettuna.

Erikoista.
myldex
26.11.2014 19:30:55
kincy: Ei tullut viestiä posti-sedältä, ei. Seurantakoodilla poimin sen paketin.
Numero oli kyllä tosiaan siinä postilapussa ilmoitettuna.

Erikoista.

Pitääpä perehtyä ihan oikeasti tuleeko yksityiseltä tulleesta paketista vai ei. Päätäni en tuon puolesta pantiksi kyllä laittais. Jotenki vaan muistelisin että on tullut...hmmh...
kincy
26.11.2014 20:04:01

myldex: Pitääpä perehtyä ihan oikeasti tuleeko yksityiseltä tulleesta paketista vai ei. Päätäni en tuon puolesta pantiksi kyllä laittais. Jotenki vaan muistelisin että on tullut...hmmh...

Muistelen tässä että emäntä on saanut kyllä joskus tekstarilla saapuilmoituksen kun on tilannut vaatteita sun muuta jostain mistä lie naisten kapoista.
Speedy
27.11.2014 00:52:51

On se posti tainnu olla halvempi jo pidemmän aikaa. Postin paikkaa puolustaa myös pakettiautomaatit ja postitoimipisteet joita vähäntäänkin on pitäjässä useampia. Täällä Joensuun kupeessa esim. on postin piste K-marketin yhteydessä joka on auki joka päivä -22, kun matkahuolto on keskustassa asti (15km) ja auki vain arkisin (muistaakseni) klo 18 asti.. Ei nyt tarvii olla kovin kummonen Sherlokki että osaa arvata kummassa on helpompi asioida lähettäjänä tai vastaanottajana..=)

Tekstari taitaa tosiaan tulla vain firmojen lähetyksistä, mutta onko sillä nyt suurta väliä onko se lähetystunnus tekstarissa vai jossain muualla, kun sitä paketin saapumista kuitenkin kyttää etukäteen lähetysseurannasta.

Tänään vein pitkästä aikaa paketin matkikseen. Oli muuttunut niin ettei itse saa täyttää enää sitä osoitekorttia. Ei se nyt ainakaan hirveästi nopeuta sitä palvelua kun siinä kassalla alkaa etsimään osoitteita ja tilinumeroita yms.. Vastaanottajan maksuvalinta on kyllä plussa, muita en hirveästi keksikkään.
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
myldex
27.11.2014 07:54:14 (muokattu 27.11.2014 07:56:46)
Speedy: On se posti tainnu olla halvempi jo pidemmän aikaa.

On posti pienemmissä halvempi, aika paljonki. Mitä isompi paketti sen pienemmäksi tuo ero taitaa käydä hinnassa.

Omaan caseen mielenkiintoinen päivitys.

Sen jälkeen kun soitin esimiehelle joka selvitti mitä voi tehtä että paketti tulee mulle viikonlopuksi, on tullut seuraavat päivitykset seurantaan:

Lähtöpaikka _LEMPÄÄLÄ MH-ASIAMIES __

Tapahtumatiedot
26.11.2014 21:39 _Lähtenyt _LAHTI
26.11.2014 17:17 _Lähtenyt _LEMPÄÄLÄ
26.11.2014 17:09 _Tulostettu osoitekortti _TAMPERE

ELI: Paketti on reilun vuorokauden lojunu Lempäälän matkahuollossa liikahtamatta mihinkään ja alkoi liikkumaan vasta minun ja esimiehen keskustelun jälkeen. Eikä ole missään kohdin edes ollut Tampereella pakettijonossa. Eipä tuossa ole kuin kaksi vaihtoehtoa, paketti on ollut joko kateissa tai laiskuuttaan jätetty lojumaan hyllyyn. Oli kummin vain niin kirkkain silmin VALEHDELTIIN että Tampereella se on jonossa matkalla mulle. Tuota kun katsoo niin ei tarvi ihmetellä miksi ei aiemmin näkynyt seurannassa..
Velli
27.11.2014 18:08:14
Uutena hankintana Pearl Masters Custom (MMX)-setti täydellä telinepaketilla. Koot:

-BD 18"x14"
-Räkkitomit 10"x8", 12"x8"
-Lattiatomi 14"x14"

Laitan kuvaa settikuvat-ketjuun jahka ehdin pystyttää pöntöt.
Kimd
27.11.2014 19:36:02
Velli: Uutena hankintana Pearl Masters Custom (MMX)-setti täydellä telinepaketilla. Koot:

-BD 18"x14"
-Räkkitomit 10"x8", 12"x8"
-Lattiatomi 14"x14"

Laitan kuvaa settikuvat-ketjuun jahka ehdin pystyttää pöntöt.

Tuo ois itseäki houkuttanut, varsinkin jos laatu on samaa kuin tuon sarjan virpoissa.
Harrastelija harrastelija rumpali
Laakstr
27.11.2014 21:19:11
Big-R Dynasonic:n mattokelkka ja wou!!! johan alkoi rumpu hengittää, herkkyys kasvo vähintään 200% ja tuntuu kui botnekin olis lisääntynyt :) Huippuinvestointi!
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
M. Kekki
27.11.2014 21:53:54

Laakstr: Big-R Dynasonic:n mattokelkka ja wou!!! johan alkoi rumpu hengittää, herkkyys kasvo vähintään 200% ja tuntuu kui botnekin olis lisääntynyt :) Huippuinvestointi!

Varmasti.
Silloin tällöin näkyy myynti-ilmoja hyväsoundisista, kelkattomista Dynasoniceista. Hieman pakkaavat hymyilyttämään...
Ei surkutella vaan tehdään!
hollmi-5
27.11.2014 22:24:42
M. Kekki: Varmasti.
Silloin tällöin näkyy myynti-ilmoja hyväsoundisista, kelkattomista Dynasoniceista. Hieman pakkaavat hymyilyttämään...

Dynasonic ei toimi ilman kelkkaa. Ei ole snarebedia.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)