Speedy 09.02.2009 17:32:32 | |
---|
Se on TEKNINEN VEMPELE!!! Comprende? Aaa.. si si, hombre, si si.. Los muchos tecnico y rapido doublebasarimos.. si si.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
fifehole 09.02.2009 18:21:07 | |
---|
Kirchhoffit saivat perheenlisäystä!! Onnelliseen akrylliperheeseen kuuluu nyt siis 20Bd, 14Sd, 12Tt, 14 ja 16"FT. Olen ollut näihin todella tyytyväinen ja suosittelen muillekin akryllirumpuja harkitseville. http://muusikoiden.net/dyn/users/54284.jpg[Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
hollmi-5 09.02.2009 19:48:33 | |
---|
Nyt heräsi mielenkiinto, mitä niissä muuta teknistä on mitä normaalisti ei ole? Jalan kulma on säädettävissä ja kulman saa muistiin. Piikit tulevat esiin, kun kumista osaa vetää ulos ja kääntää hiukan. Jalka tulee ulos-asentoon jalan kyljen nappia painamalla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 09.02.2009 19:49:55 | |
---|
Kirchhoffit saivat perheenlisäystä!! Onnelliseen akrylliperheeseen kuuluu nyt siis 20Bd, 14Sd, 12Tt, 14 ja 16"FT. Olen ollut näihin todella tyytyväinen ja suosittelen muillekin akryllirumpuja harkitseville. http://muusikoiden.net/dyn/users/54284.jpg Komeat. Mitä mieltä olet noin pitkästä bazookasta soundin suhteen? Soundit, piuhat ja kajarit. |
fifehole 09.02.2009 19:58:22 | |
---|
Komeat. Mitä mieltä olet noin pitkästä bazookasta soundin suhteen? Thanks! Sain siitä omasta mielestä tosi tömäkän soundin, vaikka pelkäsin juuri tuota syvyyttä. Kalvoina PS 3 ja orkkis reso. (rockbagin mikkiständityynyllä). Minun makuun juuri sopiva sekoitus atakkia ja miehekästä tömähdystä. Olisi kyllä kiva päästä testaamaan vastaavaa esim 16":na. Mulla olis kyllä toinenkin 20", jos vaikka lyhentäisi. Oli kuitenkin aikamoinen muutos Kumujen 17,5" ja virginkalvon polkemiseen, meni hetki aikaa säädellessä pedaalia ja totutellessa. Kyllä sitä täytyy polkea ihan eri voimalla. ;) [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
markkuliini 09.02.2009 22:40:53 (muokattu 09.02.2009 22:55:24) | |
---|
Jalan kulma on säädettävissä ja kulman saa muistiin. Piikit tulevat esiin, kun kumista osaa vetää ulos ja kääntää hiukan. Jalka tulee ulos-asentoon jalan kyljen nappia painamalla. Miksi bassarin jalan kulmaa pitää voida hienosäätää? Mihin se vaikuttaa? Vaikea kuvitella että mihinkään. Edit: Mä en oikein tykkää, että tuotteessa on liikaa tällaisia ominaisuuksia. Tässä tulee vaikutelma, ettei Sonorin ukkelit ole tienneet mikä kulma pitää rummun paikoillaan, joten ratkaisu on jätetty ja maksatettu soittajalla. Tai sitten Pearlin Masterworks. Soittajan pitäisi osata päättää jokaisen rummun runkomateriaali, paksuus ja reunaviisteiden muoto. Ehkä jostakusta on kivaa kun saa noihinkin kajota, mutta mulle ainakin helpottaa kun valnnat on jätetty vähemmälle ja valmistaja ilmoittaa, että nää soundaa nyt tälle ja jos haluat vaikka retrompaa soundia niin osta tota sarjaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
RstoU 09.02.2009 22:43:55 | |
---|
Miksi bassarin jalan kulmaa pitää voida hienosäätää? Mihin se vaikuttaa? Vaikea kuvitella että mihinkään. Aivan. Hifismi on hifismiä, Hilite- ja Lite-basareiden kanssa ei ollut mitään ongelmaa, vaikka jalat ovatkin "ei-säädettävissä". Nuo basarin jalat noissa Designereissä ehkä eniten häiritsevätkin, mutta ehkä sen sietää. Vielä. |
hollmi-5 09.02.2009 22:54:21 | |
---|
Miksi bassarin jalan kulmaa pitää voida hienosäätää? Mihin se vaikuttaa? Vaikea kuvitella että mihinkään. Ilmeiseti Sonorkin on asian huomannut ja jaloissa on palattu yksinkeraisempaan, eli sinne Sonorliteen ja Hiliteen päin. Aika ylitekniset jalat nuo ovat, mutta eipähän jää jossiteltavaa säätöjen suhteen ja bassorumpu pysyy vaikka klinkkerilattialla paikallaan ilman mattoa. On testattu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tindrum 10.02.2009 07:39:28 | |
---|
... bassorumpu pysyy vaikka klinkkerilattialla paikallaan ilman mattoa. On testattu. Minkälainen oli akustikka noin muuten siellä? Lisää klinkkeriä seinissä? Veditte keikan jonkun ravintolan paskahuussissa? ; ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
hollmi-5 10.02.2009 10:21:00 | |
---|
Minkälainen oli akustikka noin muuten siellä? Lisää klinkkeriä seinissä? Veditte keikan jonkun ravintolan paskahuussissa? ; ) Taisi olla jonkun firman isossa aulassa. Pikkujoulukeikka. Ei ne akustiikkaa paljoa paranna lasiseinät ja laattalattiat :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 10.02.2009 10:31:37 | |
---|
meiän bändin paras rumpali |
fifehole 10.02.2009 10:32:59 | |
---|
Tuli WorldMaxin "Black Beauty". Hieno rumpu ainakin noin ulkoisesti. Kuva ei tee täysin oikeutta sille. http://muusikoiden.net/dyn/users/54320.jpg Sehän on komea!! Paljon tuollaiselle jää hintaa ja mistä niitä saa? (jos saa kysyä) [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
Nolte 10.02.2009 10:33:56 (muokattu 10.02.2009 10:35:25) | |
---|
Sehän on komea!! Paljon tuollaiselle jää hintaa ja mistä niitä saa? (jos saa kysyä) Drumsonly, 247,20€ postikuluineen kotiin tuotuna. edit. http://www.drumsonly-shop.de/ meiän bändin paras rumpali |
moderndrummer88 10.02.2009 10:54:01 (muokattu 10.02.2009 10:58:28) | |
---|
Tuli WorldMaxin "Black Beauty". Hieno rumpu ainakin noin ulkoisesti. Kuva ei tee täysin oikeutta sille. http://muusikoiden.net/dyn/users/54320.jpg On komia peli! Itseä himottanu jo pitemmän aikaa, joku vähän matalampi worldmax, sais vähän tiukempaakin soundia virveleitteni äänimaailmaan. E: Mites nyt en saa silmiini tuolta drumsonly:n sivuilta listaa noista black beauty virpoista. Löytyy vain yksi 5" syvä bling bling versio? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
hollmi-5 10.02.2009 11:14:07 | |
---|
Tuli WorldMaxin "Black Beauty". Hieno rumpu ainakin noin ulkoisesti. Kuva ei tee täysin oikeutta sille. http://muusikoiden.net/dyn/users/54320.jpg Toi on hieno noilla kromihiluilla ja perinnevanteilla. Joko milloin testataan? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 10.02.2009 11:23:47 (muokattu 10.02.2009 11:29:35) | |
---|
E: Mites nyt en saa silmiini tuolta drumsonly:n sivuilta listaa noista black beauty virpoista. Löytyy vain yksi 5" syvä bling bling versio? Kaiva siitä minun linkistä osoite ja pistä sähköpostia. Ei ole listoilla ilmeisesti likikään kaikkea, mitä on saatavilla. Hinnatkin on miten sattuu. Sivujen mukaanhan pienempi 5" maksaisi enemmän, mitä minä maksoin kuuspuolikkaasta. edit. Eikun joo, se on tosiaan bling bling -versio. Mutta pistä kumminkin postia vaan sinne. EDIT: Toi on hieno noilla kromihiluilla ja perinnevanteilla. Joko milloin testataan? Joo, testataan, mutta ehkäpä tuohon pitää vaihtaa kunnon kalvot ensteks. Laittaisiko ihan Ambassadoria vai CS:sää. CS:llä olen mennyt Maple Classicin kanssa, ja olen tykännyt. Sinulla lienee Amb.? meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 10.02.2009 11:42:23 | |
---|
Joo, testataan, mutta ehkäpä tuohon pitää vaihtaa kunnon kalvot ensteks. Laittaisiko ihan Ambassadoria vai CS:sää. CS:llä olen mennyt Maple Classicin kanssa, ja olen tykännyt. Sinulla lienee Amb.? Minulla on 6,5" Suprissa Ambassadoria, CS:ää ja Emperoria. Kaikki nämä pelittävät hyvin. CS voisi olla varmin valinta? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 10.02.2009 11:52:59 (muokattu 10.02.2009 12:19:39) | |
---|
CS voisi olla varmin valinta? Juu, CS:sää pukkaa. Ostoksille... EDIT: Hehkutusvaroitus! Viritin rummun tuossa pikaisesti. Alakalvo hyvin kireälle, yläkalvo kireälle. Noillakin ilmeisen huonoilla ensikalvoilla virveli kuulostaa, sanonko, en sano, sanon kuitenkin: Tosi hyvältä! Ja tuntuu jotenkin helpolta soittaa! Haa! :) meiän bändin paras rumpali |
Kaamea kapula 10.02.2009 12:54:17 | |
---|
On muuten nätti peli toi WorldMax! Ois pienenpieni kaasutus jotain tollasta sopivaa metallivirveliä kohtaan,hinta-laatusuhde kuuluu olevan kohdallaan. Toinen kiinnostava on 14x6 Ahead black on brass,tai BB tai..... Kestikö toimitus kauan (jos kohta tilais) ;) Menevällä miehellä on kivekset peräkkäin! |
Nolte 10.02.2009 13:28:05 (muokattu 10.02.2009 13:28:49) | |
---|
Kestikö toimitus kauan (jos kohta tilais) ;) Nyt kun pistät tilauksen, niin illalla tulee. :) Rummun saapuminen kesti minulla alle 2 viikkoa siitä, kun suoritin tilisiirron verkkopankissa. Ihan sujuvaa. Nyt mie lähen kokeilemaan WM:mää kontekstissa. :) meiän bändin paras rumpali |