EH 08.02.2009 13:56:49 (muokattu 08.02.2009 13:57:41) | |
---|
Onhan hienot Designerit. Aika jämäkän näköiset nuo bassarinjalat. EDIT: Jaa, sivu vaihtu. Kommentoin siis RstoU:n settiä. Don't waste your time or time will waste you. |
kammio 08.02.2009 15:06:58 | |
---|
kassellaan syssymmällä |
hemmo 08.02.2009 15:22:57 | |
---|
|
EH 08.02.2009 17:37:30 | |
---|
Heh, yläkuvasta on vaikea havaita tuota leikkikehää. Vain 4 chinaa. Huoh! Minä olin näkevinäni viis. Tai lieneekö sittenkin splash tahi kello tai joku muu tuolla vasemman bassarin yläpuolella. Don't waste your time or time will waste you. |
kammio 08.02.2009 17:54:20 | |
---|
Minä olin näkevinäni viis. Tai lieneekö sittenkin splash tahi kello tai joku muu tuolla vasemman bassarin yläpuolella. Bellihän tuo joten "vain" 4 chinaa :D kassellaan syssymmällä |
hollmi-5 08.02.2009 18:26:17 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 08.02.2009 18:51:18 | |
---|
Tuolla rahalla olisi saanut kunnon kannut ja pari hyvää peltiäkin ;-) Ai Sabiään AAX:t on sunsta kömsöt? |
markkuliini 08.02.2009 19:03:37 | |
---|
Ai Sabiään AAX:t on sunsta kömsöt? No nyt kun tuli puheeksi, niin ne on kyllä vähän outoja symbaaleita, MUNSTA. Mainostavat että soundi ei muutu riippuen soittaako hiljaa vai lujaa. Erikoinen lähtökohta. Tottakai soundi muuttuu ja sen pitääkin. Eikai tässä mitään sähkörumpuja mallinneta. En ole törmännyt vielä yhteenkään AAX:ään josta olisin erityisesti tykännyt (ehkä noin kymmentä on tullut soitettua). Eikä mulla mitää Sabiania vastaan ole. Hyviä symbaaleja tekevät. Mutta AAX:t on aina jättänyt kylmäksi. Makuasioitahan nää toki... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hemmo 08.02.2009 19:14:08 | |
---|
Makuasioitahan nää toki... Toki. Munsta Sabian on innovaattioineen selkeästi paras, tuotteitaan jatkuvasti kehittävä peltimerkki, eikä mikään paikoilleen lysähtänyt konservatiivinen lussu, kuten Zildjan. 8-D |
markkuliini 08.02.2009 19:18:43 | |
---|
Toki. Munsta Sabian on innovaattioineen selkeästi paras, tuotteitaan jatkuvasti kehittävä peltimerkki, eikä mikään paikoilleen lysähtänyt konservatiivinen lussu, kuten Zildjan. 8-D Juu juu. Ne on just besteimmät! Tottakai. Ei tarvi sun myydä niitä pois. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Niq 09.02.2009 07:24:04 | |
---|
Designerit inhimillisemmässä mittakaavassa: Hieno setti. Pistää silmään tuo lattiatomi kun on niin sivussa...? "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 09.02.2009 09:14:36 | |
---|
Hieno setti. Pistää silmään tuo lattiatomi kun on niin sivussa...? Käsi venynyt kun on jatkuvasti siellä Svea-mamman helmoissa =D Mulla pisti silmään tuo rikkinäinen symbaali. Alkoi päivä heti huonosti. Auts. |
RstoU 09.02.2009 14:22:39 | |
---|
Hieno setti. Pistää silmään tuo lattiatomi kun on niin sivussa...? Lattiatomi näyttää tosiaan olevan hieman normaalia enemmän sivussa, mutta se on laitettu niin, että kapulat käsien jatkona paukkuvat keskelle, kun rennosti lyö. Käsi venynyt kun on jatkuvasti siellä Svea-mamman helmoissa =D Mulla pisti silmään tuo rikkinäinen symbaali. Alkoi päivä heti huonosti. Auts. Älkääs nyt, en viime viikollakaan hakenut mitään kampetta Ruotsin puolelta! Kaikki toimitukset ja noudot kun siirtyivät tälle viikolle.. Setupissa on itse asiassa kaksi rikkinäistä symbaalia päällekkäin. ;) Piruuttani laitoin ja arvasin että ahdistusta aiheuttaa. Onneksi ne ovat vain yläasteelta setinhuollon ja romunkeräyksen yhteydessä saatuja halpissymbaaleita, jotka odottavat leikkausta pikkukelloiksi. Tuollaisena stäkkinä toimivat hyvin r'n'b:ssä tai vastaavassa läiskyttelyssä. |
Velli 09.02.2009 15:15:22 | |
---|
|
hollmi-5 09.02.2009 16:18:59 | |
---|
Ai Sabiään AAX:t on sunsta kömsöt? No ei. Mutta muutaman pellin lisäksi olisi saanut asialliset rummut. Tosin Sabian ei ole minulle tehty, vaikka niitä on ollut minullakin. Onneksi on mistä valita. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 09.02.2009 16:21:30 | |
---|
Noi basarin jalat on kyllä jotenkin perverssin näköiset... On aika tekninen vempele. Ominaisuuksia piisaa ja säädön löydyttyä sen saa aina aiottuun asentoon. Piikki tulee tarvittaessa ulos pienellä liikkeellä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 09.02.2009 16:25:27 | |
---|
On aika tekninen vempele. Ominaisuuksia piisaa ja säädön löydyttyä sen saa aina aiottuun asentoon. Piikki tulee tarvittaessa ulos pienellä liikkeellä. Ei se teknisyys niinkään noissa häiritse vaan noi kumiosat... |
Kailis 09.02.2009 16:38:54 | |
---|
Ei se teknisyys niinkään noissa häiritse vaan noi kumiosat... Kumiosat ovat osa sitä teknistä vempelettä =D |
Speedy 09.02.2009 17:07:47 | |
---|
On aika tekninen vempele. Nyt heräsi mielenkiinto, mitä niissä muuta teknistä on mitä normaalisti ei ole? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 09.02.2009 17:09:56 | |
---|
Hollmi; On aika tekninen vempele. Ominaisuuksia piisaa ja säädön löydyttyä sen saa aina aiottuun asentoon. Piikki tulee tarvittaessa ulos pienellä liikkeellä. Speedy; Nyt heräsi mielenkiinto, mitä niissä muuta teknistä on mitä normaalisti ei ole? Se on TEKNINEN VEMPELE!!! Comprende? |