Seba 04.08.2014 15:49:10 | |
---|
ModernClassic: Niin mullaki :( 76 oli myös, mutta se oli perus 5" eikä ollu mun juttu |
artsipartsi 04.08.2014 17:42:15 | |
---|
Seba: 76 oli myös, mutta se oli perus 5" eikä ollu mun juttu Samoin, mutta 6,5" koossa toimii. Nakkasinpa Hollmia viestillä :) |
Seba 04.08.2014 17:58:47 | |
---|
artsipartsi: Samoin, mutta 6,5" koossa toimii. Nakkasinpa Hollmia viestillä :) 6,5" on kyl pitopeli. |
jabajee 04.08.2014 18:20:59 | |
---|
Velli: Loistava oivallus :)! Oivallus on härskisti lainattu joltain mopomieheltä, mutta sopii näköjään rumpuihinkin. Itselläni on tosin kyseinen "maha" vielä hankkimatta :D Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
passe 04.08.2014 20:41:32 | |
---|
jabajee: Pieni pala mustaa tarraa. Suihkaisin vanhaan basarin kalvoon vähän valkoista maalia ja leikkelin tarrasta uuden logon. http://muusikoiden.net/dyn/users/126263.jpg Klassikkokamaa! Tuon kun laitat bändin nimeksi niin Big in Japan overnight! "Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin". |
iekku84 05.08.2014 09:23:35 | |
---|
Ludwig black beauty 14"x5 hammered maksettu. Nyt odotellaan. Myös paiste 505 20" ride tuli ostettua mut ei taida olla varaa pitää, kun tuli toi ludari ostettua. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
Speedy 05.08.2014 09:29:36 | |
---|
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
jarjou 05.08.2014 13:59:56 | |
---|
Sabian Paragon 13" hihat, nyt ois sit kaikki setissä Sabiani, toistaiseksi. Myynnissä ois Zildjianin K/Z 14" hihat. Roudari roudaa ja rahaa saa, rahat se ryyppää ja oksentaa. |
iekku84 05.08.2014 15:45:41 | |
---|
jarjou: Sabian Paragon 13" hihat, nyt ois sit kaikki setissä Sabiani, toistaiseksi. Myynnissä ois Zildjianin K/Z 14" hihat. Noi paragonit on hyviä. Just 14" haikan ja 10" splashin nostin settiin. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
JanneO 05.08.2014 15:50:14 | |
---|
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
iekku84 05.08.2014 16:07:10 | |
---|
JanneO: http://www.pianojylha.com/product_details.php?p=3862 nämä on roikkuneet tuolla "lähikaupassa" kauan, hinta pitäisi ainakin olla kohdillaan. Itsellä traditional viimeistelytyjä noi. Mut top oli halki ostaessa. Onneksi oli reilu myyjä ja pudotettiin hintaa. Mut jos olisi rahaa siis ylimääräistä niin noi lähtisi just joensuuhun. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
jabajee 05.08.2014 20:36:06 | |
---|
jabajee: No niin 3kpl 2002 haitsun peltejä kotiutettu ja 2kpl 2000 haitsun peltejä myyty. Alpha crash ja haitsutkin meni kuin kuumille kiville. Nyt alkaa olemaan peltikattaus ihan riittävällä tasolla ja mieleinen. Kävi muuten ihan käsittämätön tapaus noiden suond-edgejen kanssa. Ostin ne postiennakolla eräältä erittäin nimekkäältä rumpalilta, mutta posti onnistui jotenkin sähläämään niin, ettei niille raha kelvannut ollenkaan vaikka tarjosin. Liput ja laput oli kyllä ihan ok, mutta järjestelmään ei ollut ollenkaan kirjautunut ennakkotietoa. Rehellisenä olin kuitenkin myyjään yhteydessä ja saatiin asia sovittua molempia tyydyttävällä tavalla :) Ei helvetti! Pistin samat haitsut eteenpäin, niin posti oli TAAS unohtanut kirjata ennakkotiedon lähetykseen. Lähetin kaksi pakettia eri paikkoihin, niin posti oli jotenkin onnistunut sähläämään samat painot molempiin ja kun toinen paketti meni ilman ennakkoa, niin samalla meni toinenkin. Mikä on todennäköisyys, että samoille haitsuille käy kaksi kertaa näin :D Saapa nähdä onko seuraava ostaja yhtä rehellinen kuin itse olin. Olin kyllä yhteydessä postiin ja ostajaankin jo, mutta aika näyttää... Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
zak69 05.08.2014 20:41:29 | |
---|
jabajee: Ei helvetti! Pistin samat haitsut eteenpäin, niin posti oli TAAS unohtanut kirjata ennakkotiedon lähetykseen. Lähetin kaksi pakettia eri paikkoihin, niin posti oli jotenkin onnistunut sähläämään samat painot molempiin ja kun toinen paketti meni ilman ennakkoa, niin samalla meni toinenkin. Mikä on todennäköisyys, että samoille haitsuille käy kaksi kertaa näin :D Saapa nähdä onko seuraava ostaja yhtä rehellinen kuin itse olin. Olin kyllä yhteydessä postiin ja ostajaankin jo, mutta aika näyttää... Bad Karma- hi hats :) Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
jabajee 05.08.2014 21:35:02 | |
---|
zak69: Bad Karma- hi hats :) On kyllä todellakin :) Tapana on aina ollut rahat tilille ja paketti postiin, mutta nyt kun tein poikkeuksen, niin eikö se heti mennyt perseelleen... Hollmi-5:
Kimd 05.08.2014 22:00:52 | |
---|
jabajee: On kyllä todellakin :) Tapana on aina ollut rahat tilille ja paketti postiin, mutta nyt kun tein poikkeuksen, niin eikö se heti mennyt perseelleen... No ei niin noloa kuin minulla. Ostaja maksoi tilille ja pistin kuitenkin vahingossa postin kautta hintalapullisena... Harrastelija harrastelija rumpali |
Bobana 06.08.2014 23:18:01 | |
---|
Jabadabadoo! Ulkomailta löytyi Sonor Lite Scandinavian birch 14" lattiatomi. Ja vieläpä lähes MINT kuntoinen. Sen verran harvinainen peli että noita ei liiku edes vuosittain yhtä kappaletta. Puhutaan ennemminkin viidestä vuodesta. Ja mikä parasta sain napattua sen japanilaisen ostajan nenän edestä. Sinne ne katoaa ikiajoiksi ja pitävät hinnat niin kovina ettei ole mitään mahdollisuutta ostaa sieltä tännepäin. Oli kyllä tän vuoden löytö, toki noi Nussbaumit olivat hunajata mutta tämä kiilaa kyllä hyvin. : ) Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Seba 07.08.2014 00:14:30 | |
---|
Bobana: Jabadabadoo! Ulkomailta löytyi Sonor Lite Scandinavian birch 14" lattiatomi. Ja vieläpä lähes MINT kuntoinen. Sen verran harvinainen peli että noita ei liiku edes vuosittain yhtä kappaletta. Puhutaan ennemminkin viidestä vuodesta. Ja mikä parasta sain napattua sen japanilaisen ostajan nenän edestä. Sinne ne katoaa ikiajoiksi ja pitävät hinnat niin kovina ettei ole mitään mahdollisuutta ostaa sieltä tännepäin. Oli kyllä tän vuoden löytö, toki noi Nussbaumit olivat hunajata mutta tämä kiilaa kyllä hyvin. : ) Ostit mulle tomin? :) |
Bobana 07.08.2014 00:33:03 | |
---|
Seba: Ostit mulle tomin? :) Juu. 1500€ ja se on sun. : ) nojoo. Hiukan liioiteltiin mutta ei siis ole myynnissä. Tässä nyt sitte kökitään seuraavat 10 vuotta 18" basaria etsien. Se saattaa olla jopa lähes mahdotonta. Tosin jazz settejä liikkuu silloin tällöin 16" lattiatomilla joten toki sellasiakin kattellaan. Mutta nyt kun ollaan näin harvinaisen äärellä niin nyt on jo sävylläkin väliä. Eli kuinka rumpua on pidetty. Niitä on tummia ja vaaleita eli jompaa kumpaa mutta sekasin näyttää hirveeltä. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Seba 07.08.2014 00:55:11 | |
---|
Bobana: Juu. 1500€ ja se on sun. : ) nojoo. Hiukan liioiteltiin mutta ei siis ole myynnissä. Tässä nyt sitte kökitään seuraavat 10 vuotta 18" basaria etsien. Se saattaa olla jopa lähes mahdotonta. Tosin jazz settejä liikkuu silloin tällöin 16" lattiatomilla joten toki sellasiakin kattellaan. Mutta nyt kun ollaan näin harvinaisen äärellä niin nyt on jo sävylläkin väliä. Eli kuinka rumpua on pidetty. Niitä on tummia ja vaaleita eli jompaa kumpaa mutta sekasin näyttää hirveeltä. Joko sulla on 10" tomi, vai aloititko tuosta harvinaisuuksien keruun? |
Bobana 07.08.2014 01:29:57 | |
---|
Seba: Joko sulla on 10" tomi, vai aloititko tuosta harvinaisuuksien keruun? Se on vähän siinä ja siinä että onko se etutomi 10 vaiko 12 tuumanen... Jaa että sulla olis ylimääränen 10" myynnissä? Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |