Ruutikallo 13.05.2010 14:43:00 | |
---|
Mitäpä towerit tuumaisitte seuraavasta mietelmästä? Olisiko syytä tehdä rumpukamat- palstalle joka "valta"merkille oma topic? Eli, tamat, jamahat jnejne.. Tosin aika ärsyttävää on sellaiset pysyvät aiheet, mutta otsikon alla voisi keskustella ko. merkkiin liityvistä kamoista. Toki niitä tulisi helvetillinen määrä jos kaikki merkit ottaisi huomioon, mutta tietänette mitä tarkoitan. Josko se vähentäisi uusia "tarpeetomia" topikkien availuja tyyliin, mapex-ongelma, jnejne. Tämä nyt ei ollut kohdistettu mapex ketjun avaajalle, vaan muistui nyt ekana mieleen. Tällainen nyt pälähti mielen sen kummemmin sen huonoja tai hyviä puolia puntaroimatta. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
zak69 13.05.2010 14:50:06 | |
---|
henydrum: Mitäpä towerit tuumaisitte seuraavasta mietelmästä? Olisiko syytä tehdä rumpukamat- palstalle joka "valta"merkille oma topic? Eli, tamat, jamahat jnejne.. Tosin aika ärsyttävää on sellaiset pysyvät aiheet, mutta otsikon alla voisi keskustella ko. merkkiin liityvistä kamoista. Toki niitä tulisi helvetillinen määrä jos kaikki merkit ottaisi huomioon, mutta tietänette mitä tarkoitan. Josko se vähentäisi uusia "tarpeetomia" topikkien availuja tyyliin, mapex-ongelma, jnejne. Tämä nyt ei ollut kohdistettu mapex ketjun avaajalle, vaan muistui nyt ekana mieleen. Tällainen nyt pälähti mielen sen kummemmin sen huonoja tai hyviä puolia puntaroimatta. Ei pöllömpi idea mielestäni, saavat puristit sitten rauhassa hehkuttaa omia kamojaan omissa topiceissa, eikä ängetä joka väliin julistamaan sen ainoan oikean merkin paremmuutta ja ylivoimaa :D Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi! |
joonama 13.05.2010 15:00:39 | |
---|
henydrum: Josko se vähentäisi uusia "tarpeetomia" topikkien availuja tyyliin, mapex-ongelma, jnejne. Tämä nyt ei ollut kohdistettu mapex ketjun avaajalle, vaan muistui nyt ekana mieleen. Itse olen vähän sen kannalla, että mieluiten enemmän kohdistettuja topikkeja, joissa on kuvaava otsikko. Siten sitä voi skipata koko aiheen jos ei kiinnosta ja toisaalta haulla osuu paremmin koko ketju luettavaksi. Toisaalta sitähän ei ikinä ennakkoon tiedä, mille aiheelle olisi kannattanut avata oma ketjunsa ja mille ei. Mun mielestäni siis tuollaiset merkkiketjutkin mahtuu tänne hyvin, mutta nämä vanhatkin ketjut ja muodostuneet käytännöt ovat OK. Olisko mussa aihetta poliitikoksi? Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Ruutikallo 13.05.2010 15:00:45 | |
---|
zak69: Ei pöllömpi idea mielestäni, saavat puristit sitten rauhassa hehkuttaa omia kamojaan omissa topiceissa, eikä ängetä joka väliin julistamaan sen ainoan oikean merkin paremmuutta ja ylivoimaa :D No vähän tämänlaista juuri tarkoitin. Sen enempää puristeihin puuttumatta. Näissä voisi esittää kysymyksiä juuri ko. merkkiin ym. Kys/vastaus-topicissa sitten enemmän yleisiä kysymyksiä, esim. toiminnasta/säädostä tai mitä ikinä mieleen tulee. Listatkaapas jotain hyviä ja huonoja puolia tästä, niin saadaan selvyyttä kannattaako moiseen ryhtyä. JA sitten vasta modeen yhteyttä. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
south_of_heaven 13.05.2010 15:26:50 (muokattu 13.05.2010 15:27:24) | |
---|
Miksei voi vain kirjoittaa omia ketjuja? Pysyy voorumi vähän elävämpänä. Ei se netti kesken lopu. edit. muistaen tietenkin käyttää hakua ensin. http://www.myspace.com/chaotechband |
Ruutikallo 13.05.2010 15:32:39 | |
---|
south_of_heaven: Miksei voi vain kirjoittaa omia ketjuja? Tottakai voi, tiedustelen että onko tällaiselle tarvetta. Pysyy voorumi vähän elävämpänä. Ei se netti kesken lopu. Eihän se kaiketi lopukaan, mutta esim. tuplapoljinta koskien aukeaa kolme ketjua viikossa jne.. Eli jos nyt sellainen gallup muotoinen tästä, vaikkei se vissiin sallittua ole, mut hyviä/huonoja puolia. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
south_of_heaven 13.05.2010 15:36:05 | |
---|
Ihan käteviä ne olisi tietyssä mielessä, mutta haku ei oikeen toimis enää. Ainakin mulla hakiessa löytyy joku ketju johon siirrytään sivun alkuun eikä haetun viestin kohdalle, jolloin tarvii aina lähteä hakemalla hakemaan etsimäänsä asiaa koko ketjusta/sivulta. En tiedä onko muilla näin, mutta mulla on ollut tällaista Firefoxilla ja Safarilla, PC:llä ja Macilla. http://www.myspace.com/chaotechband |
joonama 13.05.2010 15:52:15 | |
---|
Tämmöisissä koontiketjuissa kuten tämä usein jää jotain huomaamatta. Esimerkiksi mun kysymys Powersonic kokemuksista edellisen sivun lopussa... (vinkvink) Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
hollmi-5 13.05.2010 16:27:11 | |
---|
joonama: Tämmöisissä koontiketjuissa kuten tämä usein jää jotain huomaamatta. Esimerkiksi mun kysymys Powersonic kokemuksista edellisen sivun lopussa... (vinkvink) Jos ei ole Powersonic-kokemusta? Minulla ei ole. PS3 sopii minun käyttööm molemmin puolin ja ilman muuta demppiä. Resoreiällä ja ilman. Jos joka merkille pannaan oma klubiketju, niin on se toisaalta helppo, mutta toisaalta tulee etusivu täyteen ja selaaminen saattaa vaikeutua. Ja tuskin sitä malttaa pysyä pois kommentoimasta, vaikka ko. merkin puolesta ei lippua liehuttaisikaan. Ehkä oma topikki uusista ja sitten vanhemmista rummuista? Ehkä ei? Vapaamielistä keskustelua rummuista ja rumpujen soitosta on aika hyvä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
mattjuha 13.05.2010 16:35:00 | |
---|
hollmi-5: Ehkä oma topikki uusista ja sitten vanhemmista rummuista? Ehkä ei? Vapaamielistä keskustelua rummuista ja rumpujen soitosta on aika hyvä. Oma topikki vintagerummuille, halpiksille, pro- ja semi pro-rummuille symbaaleja unohtamatta. Se olisi hyvä. |
markkuliini 13.05.2010 17:01:18 | |
---|
south_of_heaven: Miksei voi vain kirjoittaa omia ketjuja? Pysyy voorumi vähän elävämpänä. Ei se netti kesken lopu. edit. muistaen tietenkin käyttää hakua ensin. Mä ole samaa mieltä. Ihan turha mun mielestä avata valmiita keskusteluja aiheista josta me ARVELLAAN että joskus syntyy keskustelua. Ei mun mielestä ole mikään ongelma että asioita on eri keskusteluissa, hauallahan niitä löytää helposti. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
OPJ1974 13.05.2010 17:07:41 | |
---|
south_of_heaven: Miksei voi vain kirjoittaa omia ketjuja? Pysyy voorumi vähän elävämpänä. Ei se netti kesken lopu. Itse asiassa: http://www.tietokone.fi/uutiset/hat … tin_ip_osoitteet_loppuvat_2011_2012 netin käyttö ja tietoliikennemäärät ovat hurjassa nousussa: http://www.tietokone.fi/uutiset/net … _180_eksatavua_ja_hurjassa_kasvussa Videoiden ja elokuvien käyttö on kasvanut niin, että oikeasti "Internetin" tallennustila uhkaa loppua. En nyt löytänyt sitä uutista, mutta ilmeisesti tarkoituksena on muutaman vuoden sisällä "resteoida" koko internet ja hävittää täten kaikki käyttämätön, yli 10 vuotta vanha data pois roikkumasta. Ja se on paljon tietoa se, satoja miljardeja tiedostoja, sivuja, osoitteita. .. Sori, oli pakko :) Jatkakaa vain :D "Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua) |
zak69 13.05.2010 18:47:14 | |
---|
Pyh ja pyh, se tallennustila mihinkään lopu. Siinä vaiheessa kun se olisi muka "kortilla", on palvelin- ja kiintolevykapasiteetit ihan toista luokkaa kuin nyt. Ja asiaan, vaikka jokaiselle rumpumerkille pistäisi oman ketjun niin se olisi vielä vähän verrattuna turhaan rölötykseen täällä ja muihin vastaaviin toistuviin "aiheisiin". Mitkä tuplat, onko tämä toomannin setti hyvä, mitkä kalvot, mitkä kapulat, kannattaako maksaa tonni tästä setistä...... Ymmärrätte varmaan pointin. Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi! |
hollmi-5 13.05.2010 20:20:45 | |
---|
zak69: Pyh ja pyh, se tallennustila mihinkään lopu. Siinä vaiheessa kun se olisi muka "kortilla", on palvelin- ja kiintolevykapasiteetit ihan toista luokkaa kuin nyt. Ja asiaan, vaikka jokaiselle rumpumerkille pistäisi oman ketjun niin se olisi vielä vähän verrattuna turhaan rölötykseen täällä ja muihin vastaaviin toistuviin "aiheisiin". Mitkä tuplat, onko tämä toomannin setti hyvä, mitkä kalvot, mitkä kapulat, kannattaako maksaa tonni tästä setistä...... Ymmärrätte varmaan pointin. En oikein ymmärrä, koska silloin joku perustaisi oman keskustelun Milleniumille, Centurylle, Newsoundille, Traxille, Jinbaolle, Williamsille... Eli etusivu täyteen halpismerkkejä. Riittää yksi aihe: Halvat rummut. Ja mitä siellä keskusteltaisiin? Sitten tietysti: "Huippumerkkien halvat paskat"-topikki. Soundit, piuhat ja kajarit. |
zak69 13.05.2010 20:33:17 | |
---|
hollmi-5: En oikein ymmärrä, koska silloin joku perustaisi oman keskustelun Milleniumille, Centurylle, Newsoundille, Traxille, Jinbaolle, Williamsille... Eli etusivu täyteen halpismerkkejä. Riittää yksi aihe: Halvat rummut. Ja mitä siellä keskusteltaisiin? Sitten tietysti: "Huippumerkkien halvat paskat"-topikki. No tiedä nyt sitten kauanko ne Centuryt esim. siellä etusivulla viihtyis :) Vakiokävijöille tuo "halvat rummut"-osio olisi varmaan ihan selkeä, mutta ei niille uusille kyvyille kuitenkaan ehkä. Tai mitä jos tekisi ........äh, ei mitään uusia juttuja. Vanha latu hyvä hiihtää jne, menen keittämään kahvia. Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi! |
Ruutikallo 18.05.2010 20:07:15 (muokattu 18.05.2010 20:07:53) | |
---|
Miks täällä saa pitää topikkia "Yamaha sarjanumerokysely RC/9000 omistajille +muut (laatu)sarjat" muttei muista, hä? =D E: Hymaiou. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
zak69 18.05.2010 20:30:40 | |
---|
henydrum: Miks täällä saa pitää topikkia "Yamaha sarjanumerokysely RC/9000 omistajille +muut (laatu)sarjat" muttei muista, hä? =D E: Hymaiou. Very good point, ota plussa :) Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi! |
hollmi-5 18.05.2010 20:40:51 | |
---|
henydrum: Miks täällä saa pitää topikkia "Yamaha sarjanumerokysely RC/9000 omistajille +muut (laatu)sarjat" muttei muista, hä? =D E: Hymaiou. Olisiko vaikkapa siksi, että Yamaha näyttää olevan yksin noin tarkan ajoituksen suhteen sarjanumeron perusteella. Muilla on viitteellisempää numerointia tai ei mitään logiikkaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
south_of_heaven 18.05.2010 20:45:42 | |
---|
henydrum: Miks täällä saa pitää topikkia "Yamaha sarjanumerokysely RC/9000 omistajille +muut (laatu)sarjat" muttei muista, hä? =D E: Hymaiou. Jos oot jammuilla soittanu nii tiiät. T. onnellinen uusi omistaja Hymaiou jne. =D Nää, kyl tän osion homma skulaa musta ihan hyvin nyt, on pidempiä topikkeja ja uusia ilmestyy aina välillä välillä hönöistäkin asioista mutta pitääpähän foorumin foorumina eikä yhtenä isona FAQina. Ei kantsi hermoilla, kyl ne jotain keksii 2012 mennessä ettei netti mee loppuun kesken. http://www.myspace.com/chaotechband |
south_of_heaven 18.05.2010 20:59:51 (muokattu 18.05.2010 21:00:40) | |
---|
Kukas tietäisi, saako Yamahan haitsuständistä (kevyemmästä mallista, jossa on 3 jalkaa, niitä on eri hintaisia mutta Yamahalla on niihin kaikkiin suht sama kuvaus sivuillaan) jalkoja siirrettyä polkimeen nähden niin, että tuplapedaalin vasuri-poljin mahtuu naftisti viereen kaveriksi? Voihan sitä tietysti äffässä käydä toteamassa itse, mutta ajattelin että eipähän tule vikareissua jos täältä kysyn ensin. Tuntuu että viime aikoina on tullut paljon haitsuständejä vastaan, joissa jalkoja ei saa telineen pedaaliin nähden käännettyä lainkaan. Pari vuotta sitten en edes tiennyt, että sellaisiakin haikkatelineitä on joissa jalat EI käänny. http://www.myspace.com/chaotechband |