Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5252 253 254 255 256
Epämuusikko
05.09.2025 15:58:14
hollmi-5: Tuo on hyvä. Harmi, kun hukkasin omani. "Nur abholung", eli vain nouto. Joskus kuitenkin suostuvat lähettämään. Signature setin sain taivuteltua, vaikka ne painaa aivan älyttömästi ja rummut olivat isoa kokoa.

Pikaviestiä kehiin ja euronkuvia silmiin. Aina nuo on ollu neuvottelukysymyksiä.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Piepe
02.10.2025 13:25:43
En nyt parempaakaan ketjua keksinyt mutta pakko tälleen kriittisesti Thomanniin suhtautuvana huomauttaa, että Taman virvelin valuvanteet Saksasta ruhtinaalliset 129 €/kpl, kun taas Suomesta (Soitinasema, Levytukku) 65 - 82 €! lollero wtf
"Suorite valmis. Seuraava porsas sisään."
Epämuusikko
Perjantaina 10:05:09 (muokattu perjantaina 10:07:37)
Kimd
Perjantaina 14:34:23 (muokattu perjantaina 14:54:18)
Epämuusikko: https://www.kleinanzeigen.de/s-anze … honic-schlagzeug/3185360309-74-1668

onhan tuota tuunattu, mutta alla hintaverrokki kera turhan 14x10" -tomarin

https://www.kleinanzeigen.de/s-anze … r-im-top-zustand/3205236761-74-2818

18" bassarilla voisin ostaa ;) Centenniaalit ei muutenkaan ihan suosituimpia. Torilla olleet tosi pitkään myynnissä
Ei irtoa
Epämuusikko
Lauantaina 11:33:06
Kimd: 18" bassarilla voisin ostaa ;) Centenniaalit ei muutenkaan ihan suosituimpia. Torilla olleet tosi pitkään myynnissä

sehän se on että 22" niin hinta on X, ja siitä kun pienenellään alkaa X:n eteen tulla numeroita.
L.H
Maanantaina 15:38:12
Mitenkäs te olette hoitaneet maksun noissa Kleinanzeigen kaupoissa, kun ilmeisesti se ostoturva systeemi ei ymmärrä ulkomaille lähettämistä?
Epämuusikko
Maanantaina 18:15:13
En tiedä siitä mitään. ite oon niiltä kynyttäny suoraan viesteitse tilinumeron tai paypal-osoitteen ja luottanu saksalaiseen jämeryyteen. tähän asti on tuuri ollu puolella.
L.H
Maanantaina 18:57:54
Epämuusikko: En tiedä siitä mitään. ite oon niiltä kynyttäny suoraan viesteitse tilinumeron tai paypal-osoitteen ja luottanu saksalaiseen jämeryyteen. tähän asti on tuuri ollu puolella.

Jos myyjä on sen valinnut, niin ostotapahtuma menee automaattisesti sitä kautta ja muutenhan se vaikuttaakin ihan fiksulta systeemiltä paitsi näköjään ei toimi ulkomaille. No pyysin tilinumeron ja laitoin rahat menemään ja tulihan tuolta näköjään jo viesti, että rahat näkyy ja pistää pakettia tulemaan.

Luulisi että tällaiset systeemit toimii nykyisin minne vaan, kun luottokorttien kanssa kuitenkin pelataan, mutta onneksi sinne sentään pystyy edelleen rekisteröitymään ja saa myyjään yhteyden toisin kuin esim. Blocketissa jonne vaatii ruotsalaisen puhelinnumeron. Itse ostellut tuolta viimeksi joskus vuosia sitten, kun toimi vielä Ebayn kanssa samoilla tunnuksilla. Sitä olen välillä ihmetellyt kun tuolla on tullut vastaan selkeitä huijausilmoituksia, mutta kuitenkin myyjän tunnukset ovat olleet vuosia vanhat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5252 253 254 255 256
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)