Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 524 25 26 27 28414 415 416 417 418
Nthrax
20.03.2011 21:41:30

Sabian AA China 18".

Löysin unelmakiinani. Makoisan kirpsakka ja crashinen soundi. Alapäätäkin löytyy, kun vähän kaivelee. Nams! Sopii täydellisesti 19" ja 20" kirkkaitten turkish crashien ja AA raw bell dry riden kanssa.
BanZai88
22.03.2011 18:38:07
Istanbul Agop Traditional 22" Dark Ride (2400g). Mukavan savuisa tapaus, mii laiks.
ferodoz
22.03.2011 22:50:52

BanZai88: Istanbul Agop Traditional 22" Dark Ride (2400g). Mukavan savuisa tapaus, mii laiks.

Onko tosta samplea olemassa jossain? Ku aikoinaan olin kahden vaiheilla ton ja turkishin kans ettää kumpaa sarjaa alkaa keräämään, päädyin kuitenkin Turkishiin. Ja nyt on itellä yhtä painava Turkish millenium 22" trad. ride, niin olis ihan mielenkiinnosta kiva verrata.
Thomas Lee Bass - Saint of Los Angeles
totomiettinen
22.03.2011 23:05:22
ferodoz: Onko tosta samplea olemassa jossain? Ku aikoinaan olin kahden vaiheilla ton ja turkishin kans ettää kumpaa sarjaa alkaa keräämään, päädyin kuitenkin Turkishiin. Ja nyt on itellä yhtä painava Turkish millenium 22" trad. ride, niin olis ihan mielenkiinnosta kiva verrata.

http://www.youtube.com/watch?v=iwW-3TJGuPU

Mulla on kans tollanen n. 2450g yksilö. Omaan makuun vähän liian luja ja kolkko kapulasaundi. Sit se huutaa aika kovaa, niinkuin tuo videonkin pelti. Plussaa on tuo tummuus, se oikeasti soi tosi matalalta.
-I like my sugar with coffee and cream-
ModernClassic
23.03.2011 00:06:18
Seittemän tuumaa messinkiä..

http://muusikoiden.net/dyn/users/85475.jpg
Kääntyvää,mutta taittumatonta komppia.
keitiiem
23.03.2011 07:57:21 (muokattu 23.03.2011 08:55:56)

Jackshopin taottu 13"x6,5" teräs virppa tuli ostettua.

Lisäks ostin samana päivänä torin 500 euron vihreet Starclassicit. Hinta lopulta nous jonkun verran. Myyjä oli vähän ihmemies koska lupasi jo kertaallee myydä setin mulle 500 eurolla ja toisen kerran 600 eurolla mutta lopulta tarjouksia oli tullut sen verran että piti vähän enemmän maksaa. Ärsyttävää.. Etenki kun muutokset hintaan tuli ilmi vasta ajomatkalla. En tiiä kuinka monet oli setistä soittanut taikka sitä lähtenyt hakemaankin, mutta mielenkiintonen myyjä kun ilmeisesti lupaili myydä settiä useelle tyypille.

Setistä oli kalvot paskana ja kannut oli pölyn peitossa ja viisteissäkin oli pientä sanomista. Setti on nyt purettu ja putsattu, viisteet hiottu sekä käsitelty ja uudet ylä- ja alakalvot tulee tänään! Pahoitteluni El Jefelle ja muille, toivottavasti vihanne mua kohtaan ei ole ikuinen! Vaikkakin myyjään jos jonnekin sen turhautuneisuuden nyt pitäisi kohdistua :)
Triskal
23.03.2011 08:24:47

Meinl Byzance 14" fast haitsut. Olipa hyvä ostos, riittävästi soosia ja riittävästi erottelevuutta. Hyvät hatsit, suosittelen!
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
Kailis
23.03.2011 08:49:18

keitiiem: Jackshopin taottu 13"x6,5" teräs virppa tuli ostettua.

Lisäks ostin samana päivänä torin 500 euron viheet Starclassicit. Hinta lopulta nous jonkun verran. Myyjä oli vähän ihmemies koska lupasi jo kertaallee myydä setin mulle 500 eurolla ja toisen kerran 600 eurolla mutta lopulta tarjouksia oli tullut sen verran että piti vähän enemmän maksaa. Ärsyttävää.. Etenki kun muutokset hintaan tuli ilmi vasta ajomatkalla. En tiiä kuinka monet oli setistä soittanut taikka sitä lähtenyt hakemaankin, mutta mielenkiintonen myyjä kun ilmeisesti lupaili myydä settiä useelle tyypille.

Setistä oli kalvot paskana ja kannut oli pölyn peitossa ja viisteissäkin oli pientä sanomista. Setti on nyt purettu ja putsattu, viisteet hiottu sekä käsitelty ja uudet ylä- ja alakalvot tulee tänään! Pahoitteluni El Jefelle ja muille, toivottavasti vihanne mua kohtaan ei ole ikuinen! Vaikkakin myyjään jos jonnekin sen vihan nyt pitäisi kohdistua :)

Mä lähdin kerran hakemaan sovitulla summalla led-rannekelloa junalla jostain hevonviinikkalasta, ja kun pääsin perille myyjä nosti hintaa "kun edellinen ostaja ei ollut ottanut sovittuun hintaan". Vaikka kello oli hieno ja harmitti ihan viinikkalan malliin, sanoin myyjälle adios ja jätin sen kellonsa kanssa sinne viinikkalapäiden paratiisiin. Ihme hyypiöitä. Anteeksi offari.
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla.
WanhaWihtahousu
23.03.2011 10:01:18

Asunnon ostimma tuossa. -59 rakennettu kolmikerroksinen rivarikämppä, 65m2+30m2 kellarissa (lue bändihuone). Kummallakin puolella pihat ja Oulun keskustaan muutama kilometri. Mahtavaa vanhaa tunnelmaa, vaikka pinnat eivät olekaan alkuperäiset.

Sauna vaan pitäisi kellarista remontoida ja siihen ei nyt ole varaa. Bummer.
Kaikki haluavat kiihkeän ja lyhyen elämän. Se on perseestä: mieluummin pitkä ja kiihkeä. Osta levy! http://www.cdbaby.com/cd/KozaksofMetallishtan http://www.levykauppax.fi/artist/kozaks_of_metallishtan/kom/
Muovinen
23.03.2011 10:25:32

WanhaWihtahousu: Asunnon ostimma tuossa. -59 rakennettu kolmikerroksinen rivarikämppä, 65m2+30m2 kellarissa (lue bändihuone). Kummallakin puolella pihat ja Oulun keskustaan muutama kilometri. Mahtavaa vanhaa tunnelmaa, vaikka pinnat eivät olekaan alkuperäiset.

Sauna vaan pitäisi kellarista remontoida ja siihen ei nyt ole varaa. Bummer.

Ja kansa vaatii kuvia! ;D
iekku84
23.03.2011 12:36:50
-Sabian AA tai HH 21" vintage heavy ride. Varmuutta ei ole kumpi.
Ainot tekstit heavy ride, sabian stanssi. Pohjassa tuumat/cm ja pieni musta sabian logo
-Paiste 802 16" crash väliaikaiseksi muutamiin treeneihin.
Vaihdossa tuli paisteen hybridi haikkaan-> bosborus traditional regular 14" 910/1168g? haikka
Pessimisti ei pety.
EJ84
23.03.2011 15:11:04

keitiiem: Lisäks ostin samana päivänä torin 500 euron vihreet Starclassicit. Hinta lopulta nous jonkun verran. Myyjä oli vähän ihmemies koska lupasi jo kertaallee myydä setin mulle 500 eurolla ja toisen kerran 600 eurolla mutta lopulta tarjouksia oli tullut sen verran että piti vähän enemmän maksaa.

Kunnon vedätystä. Kerro nimimerkki vielä niin osataan välttää kaveria jatkossa kuin ruttoa. Huomasin vielä että sulla on recording customit torilla. En ymmärrä...
M. Kekki
23.03.2011 19:26:06

ModernClassic: Seittemän tuumaa messinkiä..

http://muusikoiden.net/dyn/users/85475.jpg

Kaunista tuo englantilainen messinki!!!
Ei surkutella vaan tehdään!
Sonormies
23.03.2011 19:35:20
Pasistin pojalle vanha Jammun 5000-sarjan setti diilattu. Dempit helvettiin, uusia kalvoja, viritys ja avot. Kyllä tuli hyväsoundinen setti.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
keitiiem
23.03.2011 19:54:59

EJ84: Kunnon vedätystä. Kerro nimimerkki vielä niin osataan välttää kaveria jatkossa kuin ruttoa. Huomasin vielä että sulla on recording customit torilla. En ymmärrä...

En muista nimimerkkiä. RC:t on testin vuoks kaupan, koska starclassicit tuli niiden paikalle. SC:t innostaa mua enemmän soittamaan :) Molemmat on hienoja settejä ja voin pitää molempia, mutta kiinnostaa tietää mitä noista tarjotaan. Laitoin ton ilmon RC:stä myös sen takia että joku saattaa tarjota jotakin mielenkiintosta vaihossa. :)
BanZai88
23.03.2011 20:06:43
ferodoz: Onko tosta samplea olemassa jossain? Ku aikoinaan olin kahden vaiheilla ton ja turkishin kans ettää kumpaa sarjaa alkaa keräämään, päädyin kuitenkin Turkishiin. Ja nyt on itellä yhtä painava Turkish millenium 22" trad. ride, niin olis ihan mielenkiinnosta kiva verrata.

Ensi vkoloppuna olisi blueskeikkaa, mikä menee moniraitatallenteena narulle. Pitää katella, jos sieltä jotain julkaisukelpoista löytyisi :)

totomiettinen: http://www.youtube.com/watch?v=iwW-3TJGuPU

Mulla on kans tollanen n. 2450g yksilö. Omaan makuun vähän liian luja ja kolkko kapulasaundi. Sit se huutaa aika kovaa, niinkuin tuo videonkin pelti. Plussaa on tuo tummuus, se oikeasti soi tosi matalalta.

Mjea, ite en tohon omaan ole vielä niin kerennyt tutustumaan, muutakuin että alkuvaikutelma tunnin testailun jälkeen oli oikein positiivinen :) Itellä tulee käyttöön blues/rokkihommiin ja ajattelin metallitouhuissa käyttää kakkosridenä kevyempiin kohtiin / isona crashina.
totomiettinen
23.03.2011 20:25:08
BanZai88: Ensi vkoloppuna olisi blueskeikkaa, mikä menee moniraitatallenteena narulle. Pitää katella, jos sieltä jotain julkaisukelpoista löytyisi :)

Mjea, ite en tohon omaan ole vielä niin kerennyt tutustumaan, muutakuin että alkuvaikutelma tunnin testailun jälkeen oli oikein positiivinen :) Itellä tulee käyttöön blues/rokkihommiin ja ajattelin metallitouhuissa käyttää kakkosridenä kevyempiin kohtiin / isona crashina.

Blues/rokkihommissa se onkin eniten kotonaan ainakin mun mielestä. :) Sellanen Steve Jordan-henkinen wash-valli siitä kyllä irtoaa.
-I like my sugar with coffee and cream-
Olli
23.03.2011 21:32:19

Viimeisin ostos itsellä oli 20- ja 30-lankaiset Metrix-merkkiset matot (ainakin Turun F:stä löytyy). Suosittelen lämpimästi! 20-lankaisen pistin 5,5" Maple Customiin, ja 30-lankaisen 6,5" alumiiniseen. Samalla vaihdoin snareista päittäin vanteet. Nyt on hyvät virvelit poppiin ja rockiin :)
hollmi-5
23.03.2011 22:57:01
M. Kekki: Kaunista tuo englantilainen messinki!!!

Minun silmään erittäin tylsän näköinen.
Soundit, piuhat ja kajarit.
M. Kekki
23.03.2011 23:18:49

hollmi-5: Minun silmään erittäin tylsän näköinen.

Kauneus on katsojan silmässä - ja soundi korvassa.
Ei surkutella vaan tehdään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)