Conrad Lant 06.01.2012 18:55:45 | |
---|
Touché :-D No one prayed for Sodom |
Tama-x- 07.01.2012 11:56:54 | |
---|
|
ferodoz 07.01.2012 12:04:39 | |
---|
En ole oikeastaan ikinä ymmärtäny miksi pitää olla treenisymbaalit ja keikka/studiosymbaalit erikseen.. Miksei voi vetää kokoajan samalla? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
hollmi-5 07.01.2012 12:52:20 | |
---|
ferodoz: En ole oikeastaan ikinä ymmärtäny miksi pitää olla treenisymbaalit ja keikka/studiosymbaalit erikseen.. Miksei voi vetää kokoajan samalla? Ihan vaan pelkkää laiskuuttani olen hommannut opetussettiin, tereenikämpänsettiin ja keikkasettiin symbaalit. Ja sitten pitää toki olla vaihtoehtoisia crasheja ja rideja plus haitsuja muuten vain. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Olli 07.01.2012 13:24:41 | |
---|
ferodoz: En ole oikeastaan ikinä ymmärtäny miksi pitää olla treenisymbaalit ja keikka/studiosymbaalit erikseen.. Miksei voi vetää kokoajan samalla? Jotkut hajottaa symbaaleja tasaiseen tahtiin. Tulee halvemmaksi ostaa halpoja treenisymbaaleja. (itse en ole vielä rikkonut yhtään symbaalia) |
Tama-x- 07.01.2012 13:47:32 | |
---|
Olli: Jotkut hajottaa symbaaleja tasaiseen tahtiin. Tulee halvemmaksi ostaa halpoja treenisymbaaleja. (itse en ole vielä rikkonut yhtään symbaalia) Jep! Mielummin määki säästän ne keikalle ne parhaat symbaalit, koska nimittäin varmaa aika perseestä ku hyvät kalliit lautaset menee reeneissä paskaks. |
Tama-x- 07.01.2012 13:48:36 | |
---|
ferodoz: En ole oikeastaan ikinä ymmärtäny miksi pitää olla treenisymbaalit ja keikka/studiosymbaalit erikseen.. Miksei voi vetää kokoajan samalla? Minustakin keikalla ja studiossa voi olla samat symbaalit. |
Kailis 07.01.2012 14:19:08 (muokattu 07.01.2012 14:29:00) | |
---|
Tama-x-: Minustakin keikalla ja studiossa voi olla samat symbaalit. Tämä saattaa olla ainoa kerta kun olette ferodozin kanssa samaa mieltä jostakin. Mä en kestä huonoa soundia edes treeneissä, ja en niitä varten hankkisi halpoja symbaaleja. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
ferodoz 07.01.2012 14:35:01 | |
---|
Kailis: Tämä saattaa olla ainoa kerta kun olette ferodozin kanssa samaa mieltä jostakin. Mä en kestä huonoa soundia edes treeneissä, ja en niitä varten hankkisi halpoja symbaaleja. Näin. Vedän jokapaikassa samoilla. Olenko ahkera roudaaja vai persaukinen? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Tama-x- 07.01.2012 14:50:19 | |
---|
Minulle on reeneisä yks yks hel*etin hailee onko saundi paska vai ei.. keikalla tärkeämpi minusta.. Mutta uskon siinä sinuun kailis mikä nimes nyt olikaan niiin niin kumminki käytät bosphorusta kuten minä ja olen puistänyt merkille että ne ei mitään kerta käyttö vehkeitä ole.. ne on kestäviä. |
kincy 07.01.2012 14:55:30 | |
---|
Tama-x-: .. ne on kestäviä. Kuten kaikki laadukkaat symbaalit. Ite reenaan kyllä hyvien kamojen kanssa. Paskoilla kamoilla vaan vituttaa soittaa, vaikka treenaisi yksinäänkin. |
hollmi-5 07.01.2012 14:58:35 | |
---|
Tama-x-: Minulle on reeneisä yks yks hel*etin hailee onko saundi paska vai ei.. keikalla tärkeämpi minusta.. Mutta uskon siinä sinuun kailis mikä nimes nyt olikaan niiin niin kumminki käytät bosphorusta kuten minä ja olen puistänyt merkille että ne ei mitään kerta käyttö vehkeitä ole.. ne on kestäviä. Milloin sinä harjoittelet saamaan kunnollisen äänen soittimista, jos ei treeniksellä? Ei ole ollenkaan samantekevää, millaisilla vehkeillä treenaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tama-x- 07.01.2012 15:18:15 (muokattu 07.01.2012 15:22:02) | |
---|
hollmi-5: Milloin sinä harjoittelet saamaan kunnollisen äänen soittimista, jos ei treeniksellä? Ei ole ollenkaan samantekevää, millaisilla vehkeillä treenaa. Joskus kun jaksan niin otan parhaita mukaan, mutta en tietenkään haluaisi hajoittaa niitä, vaikka kestäähän ne kyllä. Mutta kun soitan yksinäni bniin parhailla soittelen. Tarkoitan nyt voin soittaa hyvillä reeneissä tai paskoilla ''yks hel*etin hailee'' |
Kailis 07.01.2012 15:33:30 (muokattu 07.01.2012 15:36:54) | |
---|
kailis mikä nimes nyt olikaan... Oikea lempinimi joka on kulkenut mukana yli 40 vuotta. Kauan sua on kutsuttu Tama-x-:ksi? Kestävimmät symbaalit mitä mulla on ollut olivat Sabianin 16" ja 18" HH med-thin crashit. Ostin ne -91 ja vaihdoin Bosphoruksiin vasta muutama vuosi sitten. Taitavat vieläkin olla joillain m.nettiläisillä rääkättävänä. Eniten mulla on hajonnut Paisteen 2002 sarjaa, mutta tämä on vain henkilökohtainen kokemus. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Tama-x- 07.01.2012 15:40:22 | |
---|
Kailis: Oikea lempinimi joka on kulkenut mukana yli 40 vuotta. Kauan sua on kutsuttu Tama-x-:ksi? Kestävimmät symbaalit mitä mulla on ollut olivat Sabianin 16" ja 18" HH med-thin crashit. Ostin ne -91 ja vaihdoin Bosphoruksiin vasta muutama vuosi sitten. Taitavat vieläkin olla joillain m.nettiläisillä rääkättävänä. Eniten mulla on hajonnut Paisteen 2002 sarjaa, mutta tämä on vain henkilökohtainen kokemus. joo, mitäs bosphoruksen sarjoja sää yleensä ottaen käytät, kattelin että tää sun raidis olis varma antique series? |
Kailis 07.01.2012 16:02:08 | |
---|
Tama-x-: joo, mitäs bosphoruksen sarjoja sää yleensä ottaen käytät, kattelin että tää sun raidis olis varma antique series? Mulla on kolme rideä, 22" Special 3, 21" Custom sorvaamattomalla kuvulla ja 21" Traditional. Versoja 14" haikat ja 18" crash, 8", 10" ja 11" Trad. splashit, 16" ja 18" Gold fast crashit ja 17" Trad. china sekä hollmin 16" Gold fast crashista modaama O-zone klooni, jossa on 6 4" reikää. Sitten on kasa eri aikakaudelta olevia Zildjianeja. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
ferodoz 07.01.2012 17:45:13 | |
---|
Tama-x-: Joskus kun jaksan niin otan parhaita mukaan, mutta en tietenkään haluaisi hajoittaa niitä, vaikka kestäähän ne kyllä. Mutta kun soitan yksinäni bniin parhailla soittelen. Tarkoitan nyt voin soittaa hyvillä reeneissä tai paskoilla ''yks hel*etin hailee'' Jos ne kerran kestää niin miksi et soita aina hyvillä saundeilla? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
ferodoz 07.01.2012 21:36:20 | |
---|
Tama-x-: Minulle on reeneisä yks yks hel*etin hailee onko saundi paska vai ei.. keikalla tärkeämpi minusta.. Mutta uskon siinä sinuun kailis mikä nimes nyt olikaan niiin niin kumminki käytät bosphorusta kuten minä ja olen puistänyt merkille että ne ei mitään kerta käyttö vehkeitä ole.. ne on kestäviä. Aiheeseen palatakseni, sulla näyttää profiilin kamalistan mukaan olevan yks (1) bossen pelti. Voiko silloin sanoa että käytät niitä? :D "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Tama-x- 07.01.2012 21:43:10 | |
---|
ferodoz: Jos ne kerran kestää niin miksi et soita aina hyvillä saundeilla? Siinähän lukee että ''jos jaksan'' ja toisekseen se on käyttämistä jos niitä hakataan. |
Kailis 07.01.2012 22:12:02 | |
---|
ferodoz: Aiheeseen palatakseni, sulla näyttää profiilin kamalistan mukaan olevan yks (1) bossen pelti. Voiko silloin sanoa että käytät niitä? :D Onhan siellä kolme (3), eli 10''bosphorus traditional splash ja 14'' Bosphorus hi-hat olettaen että on sekä top että bottom. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |