Kailis 07.05.2015 11:58:37 | |
---|
Lasso: Kunhan nyt mielenkiinnosta kyselen, en tule siihen mitään maalaamaan. Pelti on patinoitunut lähes mustaksi, joten olisihan tuo suht perverssi näky. Etenkin kun omat käsityötaitoni tuntien jälki tulisi olemaan jotakuinkin samanlaista kuin tuossa aikaisemmassa videossa ^^ http://aijaa.com/3p0JSQ Just hieno! Laita valkoinen "Lasso" leima =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
JGroover 07.05.2015 12:34:20 | |
---|
JGroover: Oliskos tämä nyt se Gibraltarin/Dunnettin nostin, joka käy suoraan Supran P-85:n tilalle? http://www.thomann.de/fi/gibraltar_sc_gr_4to_c_dunnett_throw_off.htm Tuosta näyttäis olevan muutamaa eri mallinimiversiota liikenteessä.. Tähän muuten vielä sen verran, että tuli vaihdettua Supraan Gibraltarin SC-GR-4L-C -nostin (eli ei tuota mallia, joka on t-kaupan linkissä). Rungon reikiä joudun ihan minimaalisesti isontamaan, mut muuten meni paikoilleen todella helposti. Hyvästä rummusta tuli parempi. Suosittelen! |
Bacchus 08.05.2015 15:52:12 | |
---|
Kailis: Just hieno! Laita valkoinen "Lasso" leima =D Komppaan Kailista. Kailiskomppi! When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Musahullu98 16.05.2015 11:58:00 | |
---|
Parhaimmat/laadukkaimmat rumpukalvo merkit&mallit? Ei myönnetä mitään, syytetään mediaa! |
Kailis 16.05.2015 12:22:53 | |
---|
Musahullu98: Parhaimmat/laadukkaimmat rumpukalvo merkit&mallit? Aquarian, Evans ja Remo näistä tunnetuimmista. Mallit on aika makuasioita. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Musahullu98 16.05.2015 14:18:14 | |
---|
Kailis: Aquarian, Evans ja Remo näistä tunnetuimmista. Mallit on aika makuasioita. Mitkä ovat esim sinun suosikit tai mitkä ovat juuri nyt kiinni setissäsi? Haluaisin kuulla mitä kalvoja käytätte. :) Ei myönnetä mitään, syytetään mediaa! |
Seba 16.05.2015 14:44:24 | |
---|
Musahullu98: Mitkä ovat esim sinun suosikit tai mitkä ovat juuri nyt kiinni setissäsi? Haluaisin kuulla mitä kalvoja käytätte. :) Evansin ec2 on parhaat kalvot kaikkeen. tämä oli absoluuttinen totuus, ja joka muuta väittää, valehtelee. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
hollmi-5 16.05.2015 14:45:57 | |
---|
Musahullu98: Mitkä ovat esim sinun suosikit tai mitkä ovat juuri nyt kiinni setissäsi? Haluaisin kuulla mitä kalvoja käytätte. :) Kaikissa seteissä on minulla Remon Ambassadorit yllä ja alla tomeissa. Potkurummussa useimmiten Remon PS3 ja virvelissä Remon Ambassador tai CS ja alla Ambassador reso. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 16.05.2015 15:41:58 (muokattu 16.05.2015 21:48:27) | |
---|
Mulla on 8" tomissa Aquarian Modern Vintage, 10" ja 12" tomeissa MV II ja 14" tomissa Deep Vintage II ja kaikissa Hi-Frequency Texture Coated alla , basarissa nyt Remo Powerstroke 3, yleensä Aquarian Force I. Snareissa Aquarian Texture Coated Power Dotilla tai ilman on yleisin. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Laakstr 16.05.2015 17:30:36 | |
---|
Tomeissa (12" ja 16") Aquan modern vintaget ja resona Remon valkoiset vintage A:t. Ihqun "tumppu" soundi. Basarissa PS3 coated ja edessä Aquan modern vintage huopakaistaleella. Aiemmin oli mod. Vintage myös basarin lyöntikalvona mutta tuo ps3 tarjoaa paaaaljon enemmän alataajuksia soundiin. Toisessa setissä (Sonor F3007) tomeissa (10" 12" ja 14") kirkkaat emperorit ja alla kirkkaat ambassadorit. Basarissa evans e-mad ja edessä alkuperäinen reso. Virveleihin en useiden kokeilujen jälkeen enään laita kuin remon amba/amba reso tai CS/amba reso yhdistelmiä. Toimii kuin se kuuluisa junan veski. Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
Velli 16.05.2015 21:40:21 | |
---|
Itelläni on tomeissa tilanteesta riippuen joko coated ambassadorit, coated tai clear emperorit tai clear pinstripet. Virvelissä yleensä coated ambassador ja basarissa coated tai clear powerstroke 3. |
statistiÖ 17.05.2015 19:34:01 | |
---|
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤ |
Vallu-Veke 17.05.2015 20:27:47 | |
---|
Velli: Itelläni on tomeissa tilanteesta riippuen joko coated ambassadorit, coated tai clear emperorit tai clear pinstripet. Virvelissä yleensä coated ambassador ja basarissa coated tai clear powerstroke 3. Sinulla kun on rumpua joka lähtöön, niin oletko testannut 60's Ludwig ja pinstripe? |
jazzmies 17.05.2015 20:42:36 | |
---|
Minulla on Aquarian Modern Vintaget kirkassointisissa seteissäni ja tummasointisessa setissä Aquarian Texture Coatedit. 18" Bassareissa minulla on MV:t ja 20" ja 22" bassareissa Force I yleensä kirkkaana ja resopuolella Force II tai Yamahan ensiasennuskalvo (Remo Power Stroke). Virveleissä lähes aina TC. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Velli 18.05.2015 12:03:12 | |
---|
Vallu-Veke: Sinulla kun on rumpua joka lähtöön, niin oletko testannut 60's Ludwig ja pinstripe? Mulla ei ole kuin 70s ludareita, ja niihinkään en ole coated emperoria paksumpia kokeillut. Ne ja coated ambassadorit ovat toimineet noissa vanhoissa pöntöissä todella hyvin. En ylipäätään hae vanhoista seteistä lätinää vaan lämmintä pöhinää ja sopivasti muhjua. Sen vuoksi olen käyttänyt noissa pelkästään coated-kalvoja. Pinstripen coated-versiota en taas ole viitsinyt noissa testata, kun kyseisestä kalvosta on muutoin niin huonoja kokemuksia (pinstripesta ainoastaan clear-versio on mun mielestä hyvän kuuloinen kalvo). |
El Jefe 19.05.2015 05:08:03 | |
---|
Remot on soundillisesti vaan parhaat ja niihin palaan aina. Virvelissä resona toimii kyllä Evansit varsinkin (Hazy 300). Muuten Ambassador ja coated -versio lyöntipuolella. Tomeissa resoina kanssa toimii kaikki kolme suurta merkkiä kirkkaina yksikerroskalvoina. Kuskiin päin 8" ei viitsi laittaa PinStripeä (paitsi rototomiin). Emperor kirkkaana lyöntipuolella on yleisin. Akryylirummuissa toimi kirkas PinStripe paremmin. Muuten kirkkailla viinaksilla ja Remon yksi tai kaksi -kerroskalvoilla olen pärjäillyt. Eli Emperor tai Ambassador. Bassorummuissa PS3 tai vastaava. Läpinäkyvänä sekin. Ja lätkä nuijan kohdalla. Mikki bassorummussa sisällä. Resoina on kaikenlaisia. Yleensä kuitenkin PS3 tai yksikerroskalvo ilman tuota rinkulaa, mikä Remon Power Stroke 3:ssa on. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
Speedy 19.05.2015 09:39:50 (muokattu 19.05.2015 09:41:50) | |
---|
El Jefe: Remot on soundillisesti vaan parhaat ja niihin palaan aina. Sama. Emperor clearina pääosin, ambassadoria coatedina. CS kalvo joissakin virveleissä. Evansin EQ3sta tykkäsin pitkään, mutta nyt sekin tuntuu jotenkin ponnettomalle.. Muuten en ole Evanseista oikein koskaan tykännytkään. Aquarianianereista hullaannuin hetkeksi mutta eiääh.. Soundin lisäksi soittotuntuma ja fiilis on paras remoissa. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Vallu-Veke 19.05.2015 12:11:51 | |
---|
Velli: Mulla ei ole kuin 70s ludareita, ja niihinkään en ole coated emperoria paksumpia kokeillut. Ne ja coated ambassadorit ovat toimineet noissa vanhoissa pöntöissä todella hyvin. En ylipäätään hae vanhoista seteistä lätinää vaan lämmintä pöhinää ja sopivasti muhjua. Sen vuoksi olen käyttänyt noissa pelkästään coated-kalvoja. Pinstripen coated-versiota en taas ole viitsinyt noissa testata, kun kyseisestä kalvosta on muutoin niin huonoja kokemuksia (pinstripesta ainoastaan clear-versio on mun mielestä hyvän kuuloinen kalvo). Juu tuollaiset 3ply 60's pelit on. Emperoria ja vintage emperoria käytän itse. On yhdet rummut enää, kun laitoin turhat kalut myyntiin. Kävi mielessä, miltähän mahtaisi kuulostaa kirkkaalla pinstripellä. En ole kuullut käytettävän näissä malleissa ja en ihan heti meinaa itsekkään ostaa. Mielenkiinnosta. Saattaisi pelittää ihan hyvinkin. |
hollmi-5 19.05.2015 15:18:28 | |
---|
Speedy: Sama. Emperor clearina pääosin, ambassadoria coatedina. CS kalvo joissakin virveleissä. Evansin EQ3sta tykkäsin pitkään, mutta nyt sekin tuntuu jotenkin ponnettomalle.. Muuten en ole Evanseista oikein koskaan tykännytkään. Aquarianianereista hullaannuin hetkeksi mutta eiääh.. Soundin lisäksi soittotuntuma ja fiilis on paras remoissa. Remoilla saa homman aina toimimaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Musahullu98 19.05.2015 16:29:17 | |
---|
Kiitoksia kommenteista! Itsellä tosiaan tomeissa emperorit, basaria virppaa en muista mitkä on. Ihan tulevaa ajatellen kusasin kun kalvot on jo aika käytetyt, mutta vielä soittokelpoiset. Ei myönnetä mitään, syytetään mediaa! |