Kimd 26.02.2015 08:32:15 | |
---|
Harrastelija harrastelija rumpali |
Michajahu 26.02.2015 16:22:00 (muokattu 26.02.2015 16:23:00) | |
---|
|
Vallu-Veke 26.02.2015 21:39:54 | |
---|
|
Duro 26.02.2015 21:47:08 | |
---|
Michajahu: http://muusikoiden.net/dyn/users/133008.jpg http://muusikoiden.net/dyn/users/133007.jpg Siinä uudet Referencet 10, 12, 14, 22 ja sitten DW:n neil peart joku icon snare vai mikä olikaa puoli vuotta sitten hommasin. Kiva väri. Pirtsakka. Pearttikin on hieno. Mites, olikos ne soundit ny sitten tumput kun tuolla toisaalla asiasta oli puhetta? Ite oon soittanu kertaalleen Reffuilla keikan eikä ainakaan siinä ympäristössä kuulostanut suinkaan huonolta. Varsinkaan basari. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
Michajahu 26.02.2015 22:17:46 | |
---|
Duro: Kiva väri. Pirtsakka. Pearttikin on hieno. Mites, olikos ne soundit ny sitten tumput kun tuolla toisaalla asiasta oli puhetta? Ite oon soittanu kertaalleen Reffuilla keikan eikä ainakaan siinä ympäristössä kuulostanut suinkaan huonolta. Varsinkaan basari. Ei suinkaan huonot mulla oli maple customit edelliset ja ei nää niille häpeä yhtään. Soundi on tietysti makuasia ja Velli ei ilmeisesti sitten tykännyt en tiedä oliko joku maanantaikappale kyseessä vai mistä johtui että kyseiset referencet oli niin hirveiltä kuulostanut. Ehkä ei herkimmästä päästä olevar tomit, joutuu käskyttää varsinkin kaksikerroskalvoilla mutta empä mikään jazz-rumpali olekaan. Tiedä sitten jos kalvottaisi G1:llä ja virittäis kierroksen ylöspäin niin varmaan toimis siinäkin. Tänään vaihdoin tohon peartti snareen hd genera dryn ja täytyi taas todeta että paras virveli mitä olen koskaan soittanut. |
hollmi-5 26.02.2015 23:43:51 | |
---|
Michajahu: Ei suinkaan huonot mulla oli maple customit edelliset ja ei nää niille häpeä yhtään. Soundi on tietysti makuasia ja Velli ei ilmeisesti sitten tykännyt en tiedä oliko joku maanantaikappale kyseessä vai mistä johtui että kyseiset referencet oli niin hirveiltä kuulostanut. Ehkä ei herkimmästä päästä olevar tomit, joutuu käskyttää varsinkin kaksikerroskalvoilla mutta empä mikään jazz-rumpali olekaan. Tiedä sitten jos kalvottaisi G1:llä ja virittäis kierroksen ylöspäin niin varmaan toimis siinäkin. Tänään vaihdoin tohon peartti snareen hd genera dryn ja täytyi taas todeta että paras virveli mitä olen koskaan soittanut. Hieno virppahan se on. Olikos sulla monta muuta? Tai laajempi otos? Mitenkään dissaamatta tässä. Mulle mikään DW ei ole toiminut ja joku Dunnet, joka ei muille kolahda, on just hyvä... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Michajahu 26.02.2015 23:52:30 (muokattu 26.02.2015 23:57:15) | |
---|
hollmi-5: Hieno virppahan se on. Olikos sulla monta muuta? Tai laajempi otos? Mitenkään dissaamatta tässä. Mulle mikään DW ei ole toiminut ja joku Dunnet, joka ei muille kolahda, on just hyvä... Muita DW:n snareja en oo koskaan soittanu mutta lähes kaikkien muiden merkkien huippusnaret on tullu testattuu (kumu, premier signia, brady, yamaha ym.) ja tossa vaa on niin mahtava soundi ja balanssi etten koskaan varmasti myy. Erityisesti tolla genera drylla toimii. Jotkut ei tykkää tosta ringistä mikä tossa on mutta mun mielestä se on kiva. Tässä sen ringin kuulee hyvin ja erittäin todenmukainen sample. https://www.youtube.com/watch?v=uDxqMxEk4eA |
Velli 27.02.2015 10:50:31 | |
---|
Michajahu: Ei suinkaan huonot mulla oli maple customit edelliset ja ei nää niille häpeä yhtään. Soundi on tietysti makuasia ja Velli ei ilmeisesti sitten tykännyt en tiedä oliko joku maanantaikappale kyseessä vai mistä johtui että kyseiset referencet oli niin hirveiltä kuulostanut. Hyvä että toimivat. Niissä testaamissani Referenceissä oli jotain todella pahasti vialla. Pari muuta samalla setillä soittanutta kaveria sanoi ihan samaa. Mitkä lie maanantaikappaleet olivat, sillä en jaksa millään uskoa, että kukaan pitäisi moisesta soundista. Mun ensimmäiset New Sounditkin kuulostivat melkein paremmalta ;). |
hollmi-5 01.03.2015 11:16:47 | |
---|
Laitetaas välillä settikuva. Ludwig Stainless Steel 70-luku. 14"x24" bd, 9"x13" tt, 10"x14" tt (ei kuvassa) ja 16"x18" ft. Kunnostus alkaa olla loppusuoralla. Todella vaivalloinen kiillotettava on tämä rosteri. Olen ruostumatonta terästä ennenkin kiillottanut. Tämä on jotain merilaatuista ja paljon kovempaa, kuin aikaisemmat kohdalle osuneet RST-laadut. Soundaa oikein hyvältä. Kun saan setin kokonaan valmiiksi, laittelen ääninäytettä. http://muusikoiden.net/dyn/users/133085.jpgSoundit, piuhat ja kajarit. |
jabajee 01.03.2015 11:56:07 | |
---|
hollmi-5: Laitetaas välillä settikuva. Ludwig Stainless Steel 70-luku. 14"x24" bd, 9"x13" tt, 10"x14" tt (ei kuvassa) ja 16"x18" ft. Kunnostus alkaa olla loppusuoralla. Todella vaivalloinen kiillotettava on tämä rosteri. Olen ruostumatonta terästä ennenkin kiillottanut. Tämä on jotain merilaatuista ja paljon kovempaa, kuin aikaisemmat kohdalle osuneet RST-laadut. Soundaa oikein hyvältä. Kun saan setin kokonaan valmiiksi, laittelen ääninäytettä. http://muusikoiden.net/dyn/users/133085.jpg Hienolta näyttää. Ja varmasti soundaakin. Peukut! Tässä olisi muuten yksi kokeilemisen arvoinen menetelmä alumiini- ja rosterirummuille. Kehuvat, että sulkee kiilloitetun pinnan, toisin kuin hionta, joten kiilto, kestävyys ja puhtaanapito paranee. Samalla käsitelyllä tulisi kiilto myös sisäpinnoille. Auton vanteita pääasiassa kiilloittelevat, mutta soveltuisi varmasti rummuillekin, määrätyin kokorajoituksin. http://rimfix.fi/?page_id=64 Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
heikkir89 02.03.2015 08:45:24 | |
---|
hollmi-5: Laitetaas välillä settikuva. Ludwig Stainless Steel 70-luku. 14"x24" bd, 9"x13" tt, 10"x14" tt (ei kuvassa) ja 16"x18" ft. Kunnostus alkaa olla loppusuoralla. Todella vaivalloinen kiillotettava on tämä rosteri. Olen ruostumatonta terästä ennenkin kiillottanut. Tämä on jotain merilaatuista ja paljon kovempaa, kuin aikaisemmat kohdalle osuneet RST-laadut. Soundaa oikein hyvältä. Kun saan setin kokonaan valmiiksi, laittelen ääninäytettä. http://muusikoiden.net/dyn/users/133085.jpg Onkos noissa lugit samanlaisia kuin puuversioissa? |
hollmi-5 02.03.2015 12:03:02 | |
---|
heikkir89: Onkos noissa lugit samanlaisia kuin puuversioissa? Kaikki ulkoiset metalliosat on samat, kuin puu- ja akryyliversioissa. Kuppiprikat levyprikkojen tilalla, koska runko on millin paksu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
anteroi 02.03.2015 23:28:49 | |
---|
|
hollmi-5 02.03.2015 23:40:06 (muokattu 02.03.2015 23:45:45) | |
---|
anteroi: http://muusikoiden.net/dyn/users/133148.jpg Pitkään haaveissa ollut Bonzo-kokoluokan setti, ja tässä se nyt on! On juuri sitä mistä tullut haaveksittua. Bonzolla oli 14" tai 15" etutomi. Ja Ludwigit. Ja se etutomi oli komeasti railmountissa tai bassorummun rosetissa olleessa tomitelineessä. Ei bassorummun vieressä, vaan päällä. Missä sen pitääkin olla. Edit: Dingon rumpalilla on tämmöinen setti ja setup. Soundit, piuhat ja kajarit. |
anteroi 02.03.2015 23:49:32 | |
---|
hollmi-5: Bonzolla oli 14" tai 15" etutomi. Ja Ludwigit. Ja se etutomi oli komeasti railmountissa tai bassorummun rosetissa olleessa tomitelineessä. Ei bassorummun vieressä, vaan päällä. Missä sen pitääkin olla. Edit: Dingon rumpalilla on tämmöinen setti ja setup. Totta puhut kuomaseni, häikäisit juuri tietämykselläsi! |
hollmi-5 02.03.2015 23:50:34 | |
---|
anteroi: Totta puhut kuomaseni, häikäisit juuri tietämykselläsi! Ei sillä. Tykkään isoista rummuista ja kiva, että olet tyytyväinen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
anteroi 02.03.2015 23:54:22 | |
---|
hollmi-5: Ei sillä. Tykkään isoista rummuista ja kiva, että olet tyytyväinen. Välillä hämmästyn ihan tosissaan ihmisten takertuvaisuudesta :---D Mutta joo, saat anteeksi. |
hollmi-5 02.03.2015 23:56:35 | |
---|
anteroi: Välillä hämmästyn ihan tosissaan ihmisten takertuvaisuudesta :---D Mutta joo, saat anteeksi. Detaljit haltuun vaan ;) Bonham on minulle iso juttu. Siksi näin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
wardog 03.03.2015 00:01:33 | |
---|
Eikö Bonhamkin käyttänyt etutomia virvelitelineessä jossain vaiheessa? |
-Dr.DW- 03.03.2015 00:04:24 | |
---|
hollmi-5: Ei sillä. Tykkään isoista rummuista ja kiva, että olet tyytyväinen. Tuo viimeisin fiilis-soolo, minkä laitoin... Oikeasti kuulosti ihan penteleen hyvältä ja isolta! Thanks SuperiorDrummer! Olisi ollut varmaankin aika karmea, muilla vermeillä! :D Sen speksit on: 10" Gretsch USA Custom, 12" Pearl Reference, 14" samanlainen, 16" Slingerland Radioking, basari 18" Reference ja virppa 12" Kaplinger Brass. Haikat: Masterworks 14" Meritamon Series, Crash: 18" Paiste fast crash ja ride: 22" Constantinopole. Aika hyvät soundit, jos ei soitosta puhuta! Bombing for peace is like fucking for virginity. |