Duro 20.07.2017 11:23:34 | |
---|
Kefiiri: Niijjustiin... no mikäs virveli se oli? Omar Hakimi. Ryöstöhintaan sekin. Hi! Ask me about Impression cymbals! |
keitiiem 18.08.2017 11:43:32 | |
---|
Mikä on kun ei tän tason setti kiinnosta jengiä?! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1285739 Todella turhauttavaa ja ärsyttävää jopa. Kai hinta täytyy nostaa 2500 euroon ja odottaa vaikka 5 vuotta, että saavat arvoisensa uuden omistajan. |
Kimd 18.08.2017 12:08:57 | |
---|
keitiiem: Mikä on kun ei tän tason setti kiinnosta jengiä?! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1285739 Todella turhauttavaa ja ärsyttävää jopa. Kai hinta täytyy nostaa 2500 euroon ja odottaa vaikka 5 vuotta, että saavat arvoisensa uuden omistajan. Ei sitä uskalla missään ulkoiluttaa ;) Kaikki tavara liikkuu sangen hitaasti... Ei irtoa |
moderndrummer88 18.08.2017 12:09:05 | |
---|
keitiiem: Mikä on kun ei tän tason setti kiinnosta jengiä?! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1285739 Todella turhauttavaa ja ärsyttävää jopa. Kai hinta täytyy nostaa 2500 euroon ja odottaa vaikka 5 vuotta, että saavat arvoisensa uuden omistajan. Hintapyynnöstä en tiedä, mutta minun silmään ilmoituksessa on kyllä pari ongelmaa. paketti täysin originaalissa kunnossa. mm. viisteet hiottiin uusiksi. Ei tuo nyt ihan origiinaalissa kunnossa sitten ole. Setti arvioitiin ruotsalaisessa Hellstone-liikkeessä 3100 euron arvoiseksi Onko tuo hinta jolla Hellstone sen myisi eteenpäin? Siihen ei kannata uskoa, eikä välttämättä muutenkaan Hellstonen hinta-arvioihin, jos haluaa realistisen kauppahinnan saada. Putiikkihan on tunnettu kohtuuttoman kovista hintapyynnöistään. |
hollmi-5 18.08.2017 12:34:55 | |
---|
keitiiem: Mikä on kun ei tän tason setti kiinnosta jengiä?! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1285739 Todella turhauttavaa ja ärsyttävää jopa. Kai hinta täytyy nostaa 2500 euroon ja odottaa vaikka 5 vuotta, että saavat arvoisensa uuden omistajan. Kun setin hinta on yli 800, täytyy jaksaa odottaa. Minulla oli yksi 60-lukulainen mintti Ludwigin Blue Oyster Super Classic 2400 hintaan. Pari kuukautta ilmoituksen laitosta kaveri soitti ja ilmoitti halukkuutensa. Se oli ainoa kysely koko aikana setistä. Tuo on hieno setti, mutta todellinen ostaja saattaa olla jopa muualla, kuin m.netin torilla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
keitiiem 18.08.2017 12:44:19 (muokattu 18.08.2017 12:56:07) | |
---|
hollmi-5: Kun setin hinta on yli 800, täytyy jaksaa odottaa. Minulla oli yksi 60-lukulainen mintti Ludwigin Blue Oyster Super Classic 2400 hintaan. Pari kuukautta ilmoituksen laitosta kaveri soitti ja ilmoitti halukkuutensa. Se oli ainoa kysely koko aikana setistä. Tuo on hieno setti, mutta todellinen ostaja saattaa olla jopa muualla, kuin m.netin torilla. Okei, kai se näin täytyy ymmärtää. Missä itse markkinoisit kyseistä settiä? |
Bacchus 18.08.2017 13:02:33 | |
---|
keitiiem: Okei, kai se näin täytyy ymmärtää. Missä itse markkinoisit kyseistä settiä? M.netin tori on paras, eipä niitä vaihtoehtoja tuon tason seteille oikein muita ole. Vaatii oikean ostajan. Välillä ei liiku sitten millään, joskus menee heti. Tällaista tämä on. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Kimd 18.08.2017 13:44:00 | |
---|
Bacchus: M.netin tori on paras, eipä niitä vaihtoehtoja tuon tason seteille oikein muita ole. Vaatii oikean ostajan. Välillä ei liiku sitten millään, joskus menee heti. Tällaista tämä on. Facebookissa on parikin sopivaa kanavaa, ainakin Rumpalit ja Kalliimmat soittimet Ei irtoa |
Epämuusikko 18.08.2017 14:43:27 | |
---|
Mikä vika Ebay-ilmoittelussa? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Duro 18.08.2017 14:48:48 | |
---|
Epämuusikko: Mikä vika Ebay-ilmoittelussa? Ite kerran meinasin tehdä ilmon sinne ja meni niin täysiä hermo siihen ilmoitussysteemiin että jätin kesken. Ehkä hetki oli huono, pitää palata tuohon joku toinen kerta. Hi! Ask me about Impression cymbals! |
hollmi-5 18.08.2017 15:28:26 | |
---|
keitiiem: Okei, kai se näin täytyy ymmärtää. Missä itse markkinoisit kyseistä settiä? M.net, tori.fi ja facebookin rumpukirppis sekä DAF.ryn rumpupäivät, jossa jäsenille on ilmaista myydä tavaroitaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 18.08.2017 16:29:47 | |
---|
keitiiem: Mikä on kun ei tän tason setti kiinnosta jengiä?! https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1285739 Todella turhauttavaa ja ärsyttävää jopa. Kai hinta täytyy nostaa 2500 euroon ja odottaa vaikka 5 vuotta, että saavat arvoisensa uuden omistajan. Mulla on tuollainen(kin) snare. Kiva tietää että sen arvo on enemmän kuin tuplaantunut. JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
keitiiem 18.08.2017 20:15:43 (muokattu 19.08.2017 04:07:21) | |
---|
Kailis: Mulla on tuollainen(kin) snare. Kiva tietää että sen arvo on enemmän kuin tuplaantunut. Voi olla. En osaa sanoa muuta, kuin että ply vs solid shellien arvojen ero oli aivan hurja kun tsekkasin ne mailmalta ko. snaren saadessani. Ebayn ongelma omalla kohdalla on henkilökohtaisesti aiemmat kokemukset. Myin Avid C24 -mikserin Ranskaan 3000 eurolla siellä. Paypalilta tuli ilmoitus maksusta, joka mun piti hyväksyä. Koitin hyväksyä, mutta sivu antoi kerta toisen jälkeen error-ilmoituksen. Laitoin paypalille viestiä asiasta, mutta sain ranskankielisiä vastauksia. 2 vkon säädön jälkeen ostaja ilmoitti, että ei voi pitää enää tollasta summaa "holdissa". Sovittiin hänen kanssa kaiken jälkeen, että laitetaan mikseri uusiks myyntiin ja hän taas huusikin sen itselleen. Sama homma toistui maksun kanssa. Kaiken kukkuraksi ebay luuli, että olin myynyt heidän kautta tavaraa 6000€ edestä ja sain heiltä komissiosta n. 700€ laskun. Jätin laskun tietysti maksamatta ja laitoin viestejä ebaylle tuloksetta. Lopputuloksena mun tili suljettiin ja silta mun kanssa poltettiin. Myin mikserin Suomeen 1150 eurolla. |
Kailis 19.08.2017 14:11:20 | |
---|
3000 eurolla - 1150 eurolla. Reggae Ok. JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
keitiiem 19.08.2017 15:21:54 | |
---|
Kailis: 3000 eurolla - 1150 eurolla. Reggae Ok. Sepä se, aika paska homma. Eipä noista Suomessa saa oikeita hintoja millään... Euroopassa on tarvetta enempi. |
hollmi-5 19.08.2017 16:56:41 (muokattu 19.08.2017 16:57:12) | |
---|
keitiiem: Sepä se, aika paska homma. Eipä noista Suomessa saa oikeita hintoja millään... Euroopassa on tarvetta enempi. Jos olet Facebookissa, niin liity Slingerland drums and snares-ryhmään. Jospa siellä olisi kiinnostuneita? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 19.08.2017 17:07:40 | |
---|
hollmi-5: Jos olet Facebookissa, niin liity Slingerland drums and snares-ryhmään. Jospa siellä olisi kiinnostuneita? Onko tällainen ja mulle ei ole kerrottu? Voiko vitutukseen kuolla? JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
hollmi-5 19.08.2017 21:34:57 | |
---|
Kailis: Onko tällainen ja mulle ei ole kerrottu? Voiko vitutukseen kuolla? Slingerland sets and snaredrums on tarkempi nimi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 20.08.2017 03:12:24 | |
---|
hollmi-5: Slingerland sets and snaredrums on tarkempi nimi. Thanks man. Varmaan jossain itsevarmuuden puuskassa liityn tuohon. Kai vastaava Ludwig-lanka on myös? JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
Duro 20.08.2017 06:06:56 | |
---|
Kailis: Thanks man. Varmaan jossain itsevarmuuden puuskassa liityn tuohon. Kai vastaava Ludwig-lanka on myös? Fabon haulla "Vintage Ludwig Drums" löytyy vaikka ja mitä. Ite oon Vintage Sonor ryhmässä ja olin Vintage Tama-ryhmäskin kunnes totesin sen paskaksi. Hi! Ask me about Impression cymbals! |