Aihe: Kysymys/vastaus topic part V
1 2 3 4 523 24 25 26 27311 312 313 314 315
JanneO
27.09.2011 08:09:39
Veksi: Etolasta saa!

Sieltä saa teippiä, ei wrappia.
Olli.M
02.10.2011 07:22:44 (muokattu 02.10.2011 07:27:11)
Worldmax Black Beauty snareen uutta mattoa tuon alkuperäisen, hieman kieron tilalle. Alakalvoksi vaihdoin jo hazyn ja yläkalvona CS dot. Sutisoittoon ei tule mutta herkkyyttä saisi siltikin olla. Puresound, DW truetone? Ja narulla kiinni vai muovikalvolla? 20 säikeinen varmaankin ...

E: ja ylävanne on ottanut hieman osumaa roudaillessa. Mietin josko uusisi noi vanteetkin jossain kohtaa tuohon. Valuvanne vai prässi vai joku muu? Esikuvansa tyylistä soundia tavoitellaan ...
Ain't no sunshine when she's gone, and she's always gone too long, anytime she goes away.
OPJ1974
02.10.2011 10:49:36

Olli.M: Worldmax Black Beauty snareen uutta mattoa tuon alkuperäisen, hieman kieron tilalle. Alakalvoksi vaihdoin jo hazyn ja yläkalvona CS dot. Sutisoittoon ei tule mutta herkkyyttä saisi siltikin olla. Puresound, DW truetone? Ja narulla kiinni vai muovikalvolla? 20 säikeinen varmaankin ...

E: ja ylävanne on ottanut hieman osumaa roudaillessa. Mietin josko uusisi noi vanteetkin jossain kohtaa tuohon. Valuvanne vai prässi vai joku muu? Esikuvansa tyylistä soundia tavoitellaan ...

Mulla Pearlin tarvikematto (D-profiililla) toimii helkutin hyvin. Ja naruilla mulla ainakin kiinni.

Ja Pearlin S-hoop ajaa myöskin asiansa, ambassadorin tai CS:n kanssa. Tosin itse noista S-hoopeista nyt luovuin, kun avoimempaa soundia. En kyllä valuvannetta laittais.
joonama
02.10.2011 21:47:21

OPJ1974: ...
Ja Pearlin S-hoop ajaa myöskin asiansa, ambassadorin tai CS:n kanssa. Tosin itse noista S-hoopeista nyt luovuin, kun avoimempaa soundia. En kyllä valuvannetta laittais.

Olen hidas ja hämeestä, siksi varmaan kaipaan selvennystä. S-hoopit tiedän ja Pearlin Superhoopit, mutta niillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä keskenään. Vai onko?
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
ferodoz
02.10.2011 22:12:47

joonama: Olen hidas ja hämeestä, siksi varmaan kaipaan selvennystä. S-hoopit tiedän ja Pearlin Superhoopit, mutta niillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä keskenään. Vai onko?

Sama mulla pisti silmään. Tiedä sitten että enkö vain tajua.
Koolla oli väliä.
Bacchus
03.10.2011 15:40:41
Todennäköisesti Aheadin S-Hoopista kysymys. Eli tälläinen Slingerlandin ja kumppaneiden sticksaver-vintagevanteesta ideoitu.

http://www.long-mcquade.com/product … head/S-Hoop_14_inch_8_Hole_Hoop.htm
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
OPJ1974
04.10.2011 09:29:14

joonama: Olen hidas ja hämeestä, siksi varmaan kaipaan selvennystä. S-hoopit tiedän ja Pearlin Superhoopit, mutta niillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä keskenään. Vai onko?

Sori, S-hoopeista siis on kyse. Pearl nyt vaan eksyi tuohon yhteyteen vahingossa, kun ei ajattele.

http://www.soundstore.fi/Drums+and+ … et/S-Hoop/S-Hoop++14%22+10-lug.html
mattjuha
05.10.2011 12:50:31
Huusin Englannin Ebaystä 50-lukulaisen Olympicin messinkirunkoisen 13,5" virvelin nahkakalvoilla. Nyt ongelma on se, että myyjä ei suostu lähettämään sitä Suomeen, vaikka maksaisin koko summan etukäteen. Miten tässä tulisi toimia, kun myyjä haluaisi perua kaupat? Yksi syy kaupan perumiseen saattaa olla myös edullinen hinta näinkin harvinaisesta pelistä. Mikä mahtaa olla tuollaisen arvo?
markkuliini
05.10.2011 12:57:07

mattjuha: Huusin Englannin Ebaystä 50-lukulaisen Olympicin messinkirunkoisen 13,5" virvelin nahkakalvoilla. Nyt ongelma on se, että myyjä ei suostu lähettämään sitä Suomeen, vaikka maksaisin koko summan etukäteen. Miten tässä tulisi toimia, kun myyjä haluaisi perua kaupat? Yksi syy kaupan perumiseen saattaa olla myös edullinen hinta näinkin harvinaisesta pelistä. Mikä mahtaa olla tuollaisen arvo?

Jos listauksessa luki, ettei hän lähetä ulkomaille, niin silloin se on sillä sipuli. Moni ei niin halua tehdä, etenkin täytyy käyttää huolintafirmoja eikä sellaista ole kodin lähellä.
Hyvin mahdollista, että hinta ei noussut tarpeeksi ja muussa tapauksessa suostuisi lähettämään.
Miä siinä listauksessa puhuttiin ulkomaille lähettämisestä?
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
mattjuha
05.10.2011 13:28:34
markkuliini: Jos listauksessa luki, ettei hän lähetä ulkomaille, niin silloin se on sillä sipuli. Moni ei niin halua tehdä, etenkin täytyy käyttää huolintafirmoja eikä sellaista ole kodin lähellä.
Hyvin mahdollista, että hinta ei noussut tarpeeksi ja muussa tapauksessa suostuisi lähettämään.
Miä siinä listauksessa puhuttiin ulkomaille lähettämisestä?

Listauksessa ei puhuttu mitään ulkomaille lähettämisesta, ei myöskään kielletty. http://www.ebay.com/itm/12078458289 … NX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Jotkut myyjäthän laittavat asetukset niin, ettei ulkomailta voi edes huutaa. Miten kauppojen peruminen onnistuu Ebayssä?
Velli
05.10.2011 13:47:34 (muokattu 05.10.2011 13:47:52)
mattjuha: Listauksessa ei puhuttu mitään ulkomaille lähettämisesta, ei myöskään kielletty. http://www.ebay.com/itm/12078458289 … NX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Jotkut myyjäthän laittavat asetukset niin, ettei ulkomailta voi edes huutaa. Miten kauppojen peruminen onnistuu Ebayssä?

Siellä lukee selvällä lontoon kielellä:

Ships to: United Kingdom

Mikäli myyjä suostuu myymään muuallekin, niin tuossa kohdassa lukee:

Ships to: Europe
tai
Ships to: Worldwide

Eli moka menee tässä tapauksessa sun piikkiin.
Stoalainen
05.10.2011 13:55:23 (muokattu 05.10.2011 13:56:16)
Velli: Siellä lukee selvällä lontoon kielellä:

Ships to: United Kingdom

Mikäli myyjä suostuu myymään muuallekin, niin tuossa kohdassa lukee:

Ships to: Europe
tai
Ships to: Worldwide

Eli moka menee tässä tapauksessa sun piikkiin.

Tosin ohan tätäkin nähty ja kuultu, et jos nätisti pyytää, myyjä saattaa lähettää myös muualle maailmaan, vaikka myynti-ilmossa ei tätä ilmotakaan.

Edittiä, tosin tässä tapauksessa taitaa nyt olla niin, ettei muualle lähetetä, ainoastaan UK.
Too weird to live, too rare to die
hollmi-5
05.10.2011 14:00:38
mattjuha: Huusin Englannin Ebaystä 50-lukulaisen Olympicin messinkirunkoisen 13,5" virvelin nahkakalvoilla. Nyt ongelma on se, että myyjä ei suostu lähettämään sitä Suomeen, vaikka maksaisin koko summan etukäteen. Miten tässä tulisi toimia, kun myyjä haluaisi perua kaupat? Yksi syy kaupan perumiseen saattaa olla myös edullinen hinta näinkin harvinaisesta pelistä. Mikä mahtaa olla tuollaisen arvo?

Arvo on se, mitä suostutaan maksamaan. Tässä tapauksessa siis se, jonka huusit. Jos Pay Palilla maksoit, niin summa palautetaan...
Soundit, piuhat ja kajarit.
markkuliini
05.10.2011 14:05:28

kazaa: Tosin ohan tätäkin nähty ja kuultu, et jos nätisti pyytää, myyjä saattaa lähettää myös muualle maailmaan, vaikka myynti-ilmossa ei tätä ilmotakaan.

Totta kai aina kannattaa kysyä. Itse olen useastikin saanut vihreää valo, kun olen asiallisesti lähestynyt. Mutta aina pitää kysyä ennenkuin huutaa.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
AP
05.10.2011 14:06:38
Bullitt: Minä ainakaan en ole saanut basariani soimaan kuten basarin pitää, siitä kuuluu pikemminkin KOP kuin DUM, ja itse ainakin haluaisin basarini soivan pikemminkin DUMmisti. Eri kalvoja ja eri vireitä on kokeiltu läjittäin. Muutenkin kyseessä on aika kärsinyt setti, etutomin kiinnitys on aikojen saatossa porsinut ja nykyään se on lista-avainta vaativalla patentilla kiinni. Samalla etutomi on niin kiinteästi basarissa kiinni että sekin varmaan verottaa sekä tomin että basarin soundia, luulisin. Siksikin setin uusiminen olisi mielestäni ajankohtaista, voisin sitten jättää nuo silmäkarkiksi makkarin nurkkaan, kun kuitenkin hyvännäköiset rummut mielestäni ovat :P

Saisiko ensiapua jos sen tomin laittaisi vaikka erilliseen virvelitelineeseen tai clampilla ständiin kiinni?
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
mattjuha
05.10.2011 14:20:01
markkuliini: Totta kai aina kannattaa kysyä. Itse olen useastikin saanut vihreää valo, kun olen asiallisesti lähestynyt. Mutta aina pitää kysyä ennenkuin huutaa.

Itse asiassa kysyin ennen kuin huusin, mutta ei vastannut mitään. Kattellaan nyt, kuinka tässä käy. Tarjosin hänelle 50 puntaa lähettämisestä. Yleensähän virvelin lähettäminen maksaa 20-30 puntaa Englannista Suomeen. Jännä juttu, että myyjä viitsii postittaa Englantiin. Lähes samalla vaivallahan sen lähettäisi Suomeen.
Kailis
05.10.2011 14:39:25

mattjuha: Itse asiassa kysyin ennen kuin huusin, mutta ei vastannut mitään. Kattellaan nyt, kuinka tässä käy. Tarjosin hänelle 50 puntaa lähettämisestä. Yleensähän virvelin lähettäminen maksaa 20-30 puntaa Englannista Suomeen. Jännä juttu, että myyjä viitsii postittaa Englantiin. Lähes samalla vaivallahan sen lähettäisi Suomeen.

Tämä on nyt kuitenkin sun moka vaikka tätä pyörittelisi miten. Mulle on myös rahdattu usein kun olen etukäteen saanut varmennuksen.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
mattjuha
05.10.2011 14:47:05
Kailis: Tämä on nyt kuitenkin sun moka vaikka tätä pyörittelisi miten.
Tieysti on. Usein olen saanut sen varmistuksen etukäteen ja homma on toiminut. Tästä eteenpäin toimin siis vain siten. Vituttaa vaan, kun meni ehkä hyvät kaupat sivu suun. Kiitos nopeista vastauksista.
Kailis
05.10.2011 17:52:25

Jostain kumman syystä Englannissa suhtaudutaan helkatan nihkeästi rahtaamiseen ulkomaille. Yksi kauppias sitä mulle kohteliaasti selittikin mutta olen autuaasti unohtanut. Jotenkin siellä on muistaakseni aika sekava kuriirikäytäntö vähän paikasta riippuen. Olen pyrkinyt kunnioittamaan myyjää jos erikseen ilmoittaa ettei rahtaa muualle. Mutta jos ilmoituksessa on vain ilmoitus "Ships to USA/Canada/England" jne. olen kysynyt kohteliaasti rahtaako Suomeen ja millä kuluilla. Yllättävän usein varsinkin jenkeistä tulee vastaus että tottakai, olen monta kertaa lähettänyt Suomeen ja jotkut ovat vielä muuttaneet myynti-ilmoitustaan niin että lähettävät muualle.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
marktark
05.10.2011 21:05:17
marktark: Näissä konserttitomeissa on jotain kiehtovaa, ainakin visuaalisesti, joten kysynkin raadilta : mikä soundi ? Millä kalvoilla ja virityksillä saa mitäkin ? Miten mikki poimii yläpuolelta/sisältä ?
Siis eihän noita näe enää missään:( mut muistan kun plarailin kasariluvulla jotain Taman katalookia.
Jep, Collins ja sen soundit on varmaan tiedetyin, mut kun se käytti geittiä sun muuta niin en itse oikein osaa muodostaa soundikuvaa noista ihan sellaisenaan, luomuna.
Eikö nykymusassa ? http://www.blocket.se/gavleborg/2_T … _trumset_34935081.htm?ca=11&w=3

Tommottis utelin joku aika sitten raadilta, tuloksetta. Ei se mitn.
No, oisko tässä toritavarassa käytetty mielestänne osuvia adjektiiveja ? :

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=564276
Play that song.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)