Aihe: Stagg-symbaalit
1 2 3 4 522 23 24 25 26 27 28 29 30
Bobana
04.03.2008 15:18:48
http://muusikoiden.net/dyn/wanted/42987.jpg

Nuorena se vitsa väännetään! Älkööt me papat enää vikiskö!
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kibester
19.05.2008 21:18:11 (muokattu 23.05.2008 15:33:59)
Itelläkin on staggia:
SH 14" hh On muuten sekä hyvää että halpaa! Upean kuuloset perushaikat!
DH 16" thin crash exotic ja 10"splash. Mitä voi sanoa? Soitto tuntuu orgasmilta (ei ehkä sentään mutta hyvät on )
YR 20" Ride tulossa joten en tiiä ?
E: Ja noista kestävyystekijöistä sen verta että iteltä ei oo päässy hajoamaan, mutta minä kun en järin kovaa hakkaakaan nii... Mut kyllä rohkenen veikata että eka menee kapulat ennen ko pelti halki! En sit taas tiiä tosin :/
Kibester
03.07.2008 23:14:51
No nyt on YR-ridellä soitettu jo. Ride on erittäin kauniin kuuloinen, joskin omaan makuun hieman ohut (konkreettisesti) Ostan Zildjian avediksen (60-luku
joewl
26.09.2008 15:58:53
jjoul
south_of_heaven
30.09.2008 00:44:12 (muokattu 30.09.2008 00:44:34)
http://www.musiikkiliike.fi/index.php

Aijai kun on huono sijainti itselleni. Näitä en oikein lähtisi tilailemaan sokkona, mutta saatavuus ja hinnat kieltämättä houkuttavat. 400km ei :D

Harmi. No, ei olisi rahaa muutenkaan.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
jatur
07.10.2008 09:36:14

Onko kenelläkään kokemusta Vintage bronze haitsuista? Ääninäytettä en ole mistään löytänyt, edes suuntaa antavaa.

Hakusessa olis rokkihommiin haitsut, jotka ei kolise. Eli sopivasti sihinää ja suhinaa mutta ääntäkin pitäis lähteä.
Possukka
17.12.2009 13:45:42
Itselläni on 3 x 16" crashia, Sabian Xs20, B8 ja Stagg DH 16, ja pakko sanoa että sabianit voittavat ainoastaan kestävyydessä - saundi on staggissa eri sarjaa noihin verrattuna.

Sopii ainakin omaan rock/pop soittoon erinomaisesti.
050-3645987
ferodoz
18.12.2009 00:22:20

Staggin myra sarjasta ittellä tosihyviä kokemuksia. Toimii rokkihommissa niinku junan vessa. SH sarja, olen pari crashia omistanut, yksi kiertää sillointällöin keikallakin mukana, en osaa oikein sanoa mitä mieltä asiasta oon. hintaansa nähden ihan jees. VB sarja, yhden 16" crashin omistaneena ja yhden keikan sillä soittaneena, meinasin heittää sen kyrönjokeen, mutta joku sen ehtii ostaa ennemmin pois. täyttä kuraa.

EDIT: en väitä ettäkö tuo Myra sarja olisi symbaalien parhaimmistoa, mutta jos ajatellaan hinta/laatusuhdetta, niin suosittelen, mikäli musa on vähääkään raskaaseen taittuvaa. Ei muuta.
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
ferodoz
21.12.2009 20:24:33

jatur: Onko kenelläkään kokemusta Vintage bronze haitsuista? Ääninäytettä en ole mistään löytänyt, edes suuntaa antavaa.

Hakusessa olis rokkihommiin haitsut, jotka ei kolise. Eli sopivasti sihinää ja suhinaa mutta ääntäkin pitäis lähteä.

Lämpimät suositteluni annan Myran Rock brillianteille!! omaan korvaan aivan upeat, jos jotain negatiivistä pitää sanoa niin ovat melko kovaääniset, mutta sekin on tottumiskysymys, opetella hakkaamaan sitä oikeaa kättä vähän hiljempaa :)
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
moderndrummer88
21.12.2009 20:28:21
ferodoz: Lämpimät suositteluni annan Myran Rock brillianteille!! omaan korvaan aivan upeat, jos jotain negatiivistä pitää sanoa niin ovat melko kovaääniset, mutta sekin on tottumiskysymys, opetella hakkaamaan sitä oikeaa kättä vähän hiljempaa :)

No noihan just kolisee...
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
21.12.2009 20:35:17

moderndrummer88: No noihan just kolisee...

Minusta kaikki Staggit vain ritisee v*ttumaisesti. Kuulostaa ihan huonolta chinalta ja crashilta yhtäaikaa.
moderndrummer88
21.12.2009 20:36:21
kincy: Minusta kaikki Staggit vain ritisee v*ttumaisesti. Kuulostaa ihan huonolta chinalta ja crashilta yhtäaikaa.

No mutta kyllä noi Myran haikat on jo semmoset ratakiskot, että lähinnä ne kolisee.
ramzuz
22.12.2009 00:17:04 (muokattu 22.12.2009 00:17:28)

No mutta kyllä noi Myran haikat on jo semmoset ratakiskot, että lähinnä ne kolisee.

Puhuu mies jonka pellit on paperia. Entäs jos joku haluaakin paksuja peltejä. Mulla myran 17 ja 18 crashit ja ohuempia ei tule. Jos esim. zildjianilla soittaisin ni crashit olis Z customia.
Ja myran haitsut on loistavat. Eivät nyt ihan suhina jazziin... Mutta eipä niitä siihen ole tarkoitettu, kuten ei sun papereitas kovaan soittoon.
ferodoz
22.12.2009 00:46:53

moderndrummer88: No mutta kyllä noi Myran haikat on jo semmoset ratakiskot, että lähinnä ne kolisee.

No, tähänki voin sanoa vain että toinen tykkää äiteestä, toinen tyttärestä. :) ei nämä varmaan kellekkää fuusiojatsarille sovi, mutta itte oon ollu todella tyytyväinen. Varsinkin keikkatilanteissa omalla tavallaan loistavasti toimivat.
moderndrummer88
22.12.2009 01:04:23 (muokattu 22.12.2009 01:06:39)
ramzuz: Puhuu mies jonka pellit on paperia. Entäs jos joku haluaakin paksuja peltejä. Mulla myran 17 ja 18 crashit ja ohuempia ei tule. Jos esim. zildjianilla soittaisin ni crashit olis Z customia.
Ja myran haitsut on loistavat. Eivät nyt ihan suhina jazziin... Mutta eipä niitä siihen ole tarkoitettu, kuten ei sun papereitas kovaan soittoon.

No voi herran jumala, luitko edes kysymystä, kun olit niin innoissaan päästessäsi taas minulle jotain Staggeista ja ohuista symbaaleista laukomaan??
Hakusessa olis rokkihommiin haitsut, jotka ei kolise. EI KOLISE
markkuliini
22.12.2009 03:53:42

ramzuz: Puhuu mies jonka pellit on paperia. Entäs jos joku haluaakin paksuja peltejä. Mulla myran 17 ja 18 crashit ja ohuempia ei tule. Jos esim. zildjianilla soittaisin ni crashit olis Z customia.

Hehe! Sulla on ride jossa lukee jazz.
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
shamoon
22.12.2009 05:11:27
ramzuz:
Ja myran haitsut on loistavat.

Ei ole.

Virhe! Tyhjä tai liian koliseva kirjoitus!
Keppijumppaa.
Mr. Morrow
22.12.2009 12:49:00
Heh, paikka spammille:

Osoitteesta http://morrowband.com/ kuulee Myran haitsuja livenä.
Etusivulla on oikealla soitin, jossa kaks ensimmäistä biisiä on soitettu juuri näillä.

/spam XD
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
ramzuz
22.12.2009 18:53:58
Hehe! Sulla on ride jossa lukee jazz.
Jep ja ehkä sillä soitetaan jotain kevyempää tai käytetään crashinä. Toinen ride onkin ratakiskoa...
moderndrummer88
22.12.2009 18:55:20 (muokattu 22.12.2009 18:58:19)
ramzuz: Jep ja ehkä sillä soitetaan jotain kevyempää tai käytetään crashinä.

No mutta sehän on kovin ohut crash-pelliksi.. Mulla myran 17 ja 18 crashit ja ohuempia ei tule

E: Ja edelleen kysyjä ei nimenomaan halunnut haikkoja jotka kolisee, ymmärrätkö? Puhuu mies jonka pellit on paperia. Entäs jos joku haluaakin paksuja peltejä. Kannattaa vähän selailla topikkia taaksepäin eikä tulla suu vaahdossa selittämään...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)