Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 521 22 23 24 25414 415 416 417 418
mustang 66
07.03.2011 19:14:11 (muokattu 07.03.2011 19:25:38)
paiste 2000 heavy hi hat 14"
Aquarian 14'' Modern Vintage Coated Thin
remo AMBASSADOR 13 CLEAR
http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4
kincy
07.03.2011 19:17:16 (muokattu 07.03.2011 19:17:56)

http://muusikoiden.net/dyn/users/84816.jpg

Demonit ostin. Helvetti soikoon miten mainiot pedaalit. Kasasin suoraan laukusta ja toimi heti omaan räpylään. Tatsi on kyllä todella smooth. Hymyilyttää väkisinkin=)

Jotain miinusta, ettei mene ihan Pearl-miehen puheeksi. Mukana tuleva säätöavain vaikuttaa eriheikolta. Ja nuijat kuluu ilmeisesti puhki muutamissa treeneissä.
Weetoz
07.03.2011 19:33:45
kincy: http://muusikoiden.net/dyn/users/84816.jpg

Demonit ostin. Helvetti soikoon miten mainiot pedaalit. Kasasin suoraan laukusta ja toimi heti omaan räpylään. Tatsi on kyllä todella smooth. Hymyilyttää väkisinkin=)

Jotain miinusta, ettei mene ihan Pearl-miehen puheeksi. Mukana tuleva säätöavain vaikuttaa eriheikolta. Ja nuijat kuluu ilmeisesti puhki muutamissa treeneissä.

Onnea vaan, hyvät pedaalit ostit. Säätöavaimesta hajosi meikäläisellä toinen niistä kuusiokulmapäistä melkein saman tien kun jotain pultteja yritin sieltä pohjalevystä löysätä auki, joten sen suhteen olet ihan oikeassa. Myös mukana tulevista huopanuijista tosiaan kuluu se musta pinta nopeasti pois, mutta itselläni kyllä pysähtyikin se kuluminen melko nopeasti, eli nuijien muodolle ei ainakaan minulla ole tapahtunut mitään, vain ulkonäölle. Sellaisen miinuksen vielä voin tässä kertoa noiden lisäksi, että ainakin itselläni se jousissa oleva musta, muovinen "mutteri" löystyy nykyään itsekseen aina välillä ja jouset käyvät hölskymään. Tuo on vähän ärsyttävämpi vika, mutta toisaalta sen saisi kyllä varmasti helposti korjattua, kun vaan jaksaisi vähän paneutua asiaan.

Joka tapauksessa kyseessä on ainakin minun jaloilleni tuntumaltaan ylivoimaisesti parhaat pedaalit mitä olen polkenut. Harmillista on tuo että tuollaisia pikkuvikoja niistä löytyy, mutta onneksi mitään kovin kriittisiä ne ei kuitenkaan ole.
kincy
07.03.2011 19:37:35 (muokattu 07.03.2011 19:41:12)

Weetoz: Onnea vaan, hyvät pedaalit ostit.

Kiitos paljon! Niin minustakin tuntuu jo nyt=)

Säätöavaimesta hajosi meikäläisellä toinen niistä kuusiokulmapäistä melkein saman tien kun jotain pultteja yritin sieltä pohjalevystä löysätä auki, joten sen suhteen olet ihan oikeassa.

Hah, tismalleen sama kävi minulle kun yritin longboardeiksi vaihtaa.

Myös mukana tulevista huopanuijista tosiaan kuluu se musta pinta nopeasti pois, mutta itselläni kyllä pysähtyikin se kuluminen melko nopeasti, eli nuijien muodolle ei ainakaan minulla ole tapahtunut mitään, vain ulkonäölle.

Hyvä jos ne eivät muotoaan radikaalisti muuta. Huomasin kyllä testin jälkeen, että basarinkalvo oli jo ihan musta. Nuijien tuntumasta diggasin kyllä tosi paljon! Ja soundikin oli selvästi omaan korvaan parempi kuin Ellujen nuijissa.

Sellaisen miinuksen vielä voin tässä kertoa noiden lisäksi, että ainakin itselläni se jousissa oleva musta, muovinen "mutteri" löystyy nykyään itsekseen aina välillä ja jouset käyvät hölskymään. Tuo on vähän ärsyttävämpi vika, mutta toisaalta sen saisi kyllä varmasti helposti korjattua, kun vaan jaksaisi vähän paneutua asiaan.

Tämänkin kerkisin jo huomata:D
Auttaisi varmaan, jos laittaisi mutterin sinne. Jos jaksaisi hifistellä, niin liekköhän nylock-mutteri kaiken paras? Pysyisi ainakin.

Joka tapauksessa kyseessä on ainakin minun jaloilleni tuntumaltaan ylivoimaisesti parhaat pedaalit mitä olen polkenut. Harmillista on tuo että tuollaisia pikkuvikoja niistä löytyy, mutta onneksi mitään kovin kriittisiä ne ei kuitenkaan ole.

Ei todellakaan tollaiset pikkuominaisuudet haittaa minua ainakaan. Nuijia saa kaupasta ja se säätöavain on muutenkin turha, kun se katoaa kuitenkin ensimmäisen keikan yhteydessä:p
vanaha kettu
07.03.2011 21:20:22
Noni. Paiste 602 Formula medium 20" ridestä tuli sovittua kaupat. Toivottavasti tuo olisi nyt se The ride itselle. Tullut tarpeeksi kauan pähkäiltyä noiden komppipeltien kanssa.
Nthrax
08.03.2011 01:57:30 (muokattu 08.03.2011 02:01:59)

JGroover: Onnea hyvistä ride-kaupoista! RBDR:t on upeita soittimia. Itellä on HH ja tuo AAX on pakko saada joskus myös. :) Osta torilta 19" Paragon China, se on huippu.

Ei mulla tollassiin enää ole varaa. Tuo ferit taitaa kuitenki nyt vaihtua AA chinaan (18"). Kuulostelin, että kuulostaa lähimpänä sitä soundia mitä haen. Trashia enemmän, kun AAX kiinoissa ja kirkkautta, jota etin - muttei kuitenkaan liikaa.

Jos vaan mahdollista, niin laita ihmeessä tuosta ridestä ääninäytettä tyrkylle jossakin vaiheessa. Itsekin olen tuollaista funtsinut jo hyvän aikaa.

..ja feilasin lisäämällä X:n. Elikkä kyseessä on AA RBDR, mutta soundi on mehevä! Kuivakan kirkas pingi ja kupu mehevän tumma ja leikkaava. Me likey!

Niin ja tosiaan ääninäytettä tulee tässä lähimaastossa. Nimittäin huomenna alkaa bändin äänitykset ja siinä samassa hoitelen pop/jazzille vähän ennakkotehtäviä.
joku muu sikko
08.03.2011 08:34:42 (muokattu 08.03.2011 08:40:39)
Enpäs ole moneen viikkoon ostanut mitään. Tyhjä olo. kevään mittaan pitäisi saada 18" AAX studio crashille hieman korkeampisoundinen kaveri, sitten 16" nopea crash, 20" lyhytsountinen sähäkkä kiinanpelti ja 10" splash.
Laittakeehan torille priimaa tavaraa hyvään hintaan.
"2 vuotta käytetty, uutena 233e, nyt vain 195e!" -ilmoituksiin jaksa edes tarjotamitään kun oikea hinta on siinä vaiheessa jotain 140e. :)
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
MxS
08.03.2011 09:46:45
joku muu sikko: Enpäs ole moneen viikkoon ostanut mitään. Tyhjä olo. kevään mittaan pitäisi saada 18" AAX studio crashille hieman korkeampisoundinen kaveri, sitten 16" nopea crash, 20" lyhytsountinen sähäkkä kiinanpelti ja 10" splash.
Laittakeehan torille priimaa tavaraa hyvään hintaan.
"2 vuotta käytetty, uutena 233e, nyt vain 195e!" -ilmoituksiin jaksa edes tarjotamitään kun oikea hinta on siinä vaiheessa jotain 140e. :)

Mä ostin just uuden eli lyömättömän Zildjian 16" K Dark Thin Crashin hintaan 120 euroa. Eli hyvääkin tavaraa saa sopuhintaan :-)
Hyvillä välineillä kelpaa paikata taidon puutetta niin kauan kun kukaan ei ole kuulemassa.
hansakemanelius
08.03.2011 09:50:25 (muokattu 08.03.2011 09:50:42)

kincy: http://muusikoiden.net/dyn/users/84816.jpg

Demon-sinkkupedaalin ostin pari viikkoa sitten ja tuntuma on kyllä hyvä. Ainoa ongelma meikäläiselle on se ettei siihen saa asennettua toe-stopperia.
Olen enimmäkseen soittanut speduilla joissa on stopperi (Eliminator, Iron Cobra) ja tässä Demonissa jalka tahtoo liukua liikaa eteen.
Boardi kun on niin kiiltävä ja liukas että nelkytkutoseni liukuu vetomekanismiin asti.
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
joku muu sikko
08.03.2011 10:11:49
MxS: Mä ostin just uuden eli lyömättömän Zildjian 16" K Dark Thin Crashin hintaan 120 euroa. Eli hyvääkin tavaraa saa sopuhintaan :-)

Tältä pohjalta niitä kauppoja syntyy.
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
hollmi-5
08.03.2011 10:37:24
MxS: Mä ostin just uuden eli lyömättömän Zildjian 16" K Dark Thin Crashin hintaan 120 euroa. Eli hyvääkin tavaraa saa sopuhintaan :-)

Tämmöiset tarjoukset haiskahtaa varastetun tavaran kauppaamiselta. Jos ovh on 309 ja Thomannilla uusi 235, niin itse kyllä tarkastaisin huolella ostokuitin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
MxS
08.03.2011 10:57:18
hollmi-5: Tämmöiset tarjoukset haiskahtaa varastetun tavaran kauppaamiselta. Jos ovh on 309 ja Thomannilla uusi 235, niin itse kyllä tarkastaisin huolella ostokuitin.

Selvitin kyllä homman taustat kun tuli tuo sama mieleen. Kaikki oli OK siltä osin.
Hyvillä välineillä kelpaa paikata taidon puutetta niin kauan kun kukaan ei ole kuulemassa.
Kailis
08.03.2011 14:36:43

Tästä hinnoittelupolitiikasta ei kuitenkaan kannattane tehdä standardia. Vaikka epäilen, että täst'edes muutama toope vetoaa tuohon jos vastaavaa tulee kaupan.
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla.
joonama
08.03.2011 14:49:14

Kailis: Tästä hinnoittelupolitiikasta ei kuitenkaan kannattane tehdä standardia. Vaikka epäilen, että täst'edes muutama toope vetoaa tuohon jos vastaavaa tulee kaupan.

Minä ainakin! Lisäksi vetoan käänteiseen hintakäyrään (kun 14" maksaa enemmän) ja vaadin saada 18" tai 19" K (Custom) Darkin (thinin) satasella!

PS. maksan postituskulut...
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
keitiiem
08.03.2011 16:27:26

Jännää palvelua paikalliselta musaliikkeeltä.. Kävin liikkeessä kolme viikkoa sitten kattelemassa 12", 14" ja 16" emperor clear yläkalvoja ja niille kaveriks resokalvoja. No hyllystä ei kaikkia löytyny ja myyjä sanoi että kalvot tulis huomiseks ja hän otti multa numeronkin ja lupasi soittaa seuraavana päivänä. Puhelinsoitto tuli siis tänään, 3 viikkoa myöhässä. Lisäksi ne oli ryssiny tilauksen ja sieltä oli tullut vaan 14" ja 16" kalvot. No 12" onneks löyty hyllystä, mutta kotona sitte aloin tutkailee kalvoja ni ne kolme alakalvoo oli kaikki ambassador hazy snare -kalvoja. Elikkä tosi ohkasia virpan alakalvoja. Tosi jees..
EJ84
08.03.2011 16:53:15

keitiiem: kotona sitte aloin tutkailee kalvoja ni ne kolme alakalvoo oli kaikki ambassador hazy snare -kalvoja.
Fail. Kannattaa siellä kaupassa sen verran keskittyä että katsoo mitä on ostamassa.
keitiiem
08.03.2011 17:03:57

EJ84: Fail. Kannattaa siellä kaupassa sen verran keskittyä että katsoo mitä on ostamassa.

Jep I know, välil ei vaan ajattele kaikkee. Ihan liikaa luotin tohon puljuun :D No näist oppii, ens kerralla ollaan tarkempia!
joonama
08.03.2011 22:32:01

Hain tänään Paiste 3000 20" Novo Chinan... Ihan pikkaisen sain sitä hiplailtua ja en tiedä vielä mitä ajattelisin. Toisaalta wau, toisaalta en oo varma onko liian kovaääninen. Se yllätti, että kupusoundi on käyttökelvoton klonk (ei ollut kyllä valintakriteerinäkään).
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
hutikuti
09.03.2011 09:46:53
hansakemanelius: Mihin hintaan tuolla saa merkkipeltien pro-malleja, Zildjian K, Sabian HHX, Paiste Signature jne. ?

Thaimaan hinnoista en tiedä,mutta Budapestissa oli aika edukasta 2010-kesällä.
http://www.tamtam.hu/hu/catalog/list/0/0/11/1/10/

Linkissä TamTam-nimisen liikkeen hintoja...suht edukasta vieläkin ja kaupassa
oli tavaraa riittävästi. Paikka oli myöskin lähes metroaseman vieressä,joten helppo? roudata. Myös Csibi rumpukapuloita heillä runsaat valikoimat. Ilmanmuuta kannattaa käydä jos sielläpäin liikutte.
Myös toisen musaliikkeen löysin TamTam:in läheltä,mutta just nyt en muista nimeä.
Tangon työntäminen valssiin kielletty!
vanaha kettu
09.03.2011 13:03:44
vanaha kettu: Noni. Paiste 602 Formula medium 20" ridestä tuli sovittua kaupat. Toivottavasti tuo olisi nyt se The ride itselle. Tullut tarpeeksi kauan pähkäiltyä noiden komppipeltien kanssa.

Ja Paiste 602 Formula 14" medium haikat. Rässien etsintään...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)