Tracer 29.12.2009 18:34:49 | |
---|
The pino: http://muusikoiden.net/dyn/users/68031.jpg Kunhan saan tästä jotain tolkkua, laitetaan vähemmän suttuista fotoa settikuviin. Tai sitten menee suoraan Kauniita asettelu -topikkiin. Tapahtunee joskus vuoden päästä. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Kailis 29.12.2009 19:18:09 | |
---|
Kunhan saan tästä jotain tolkkua Ne on rummut, saksalaiset Sonorit. Holestorm voi auttaa kasaamisessa, kertoo kuka on hyvä rumpali ja kuinka soitetaan =D |
Rumpukapulat 29.12.2009 19:29:32 | |
---|
Tracer: The pino: http://muusikoiden.net/dyn/users/68031.jpg Kunhan saan tästä jotain tolkkua, laitetaan vähemmän suttuista fotoa settikuviin. Tai sitten menee suoraan Kauniita asettelu -topikkiin. Tapahtunee joskus vuoden päästä. Onko nää ne heavy maplet, white sparklet torilta? |
LaKu 29.12.2009 19:43:58 | |
---|
Millbrookista tuli tänään ostettua 14" ja 16" Staggin DH-crashit. 16" on "Exo" ja yllättävän hyväsoundiset molemmat! Testasin tunnin verran kaupassa ja tein vertailua Paisten 2002 14" krässiin. Täytyy ihmetellä mitä kuraa Paiste päästää markkinoille legendaarisen 2002-nimikkeen alla. Molemmat Staggit pesevät tämän kolisevan 2002-krässin mennentullen. |
kincy 29.12.2009 19:44:50 (muokattu 29.12.2009 19:47:53) | |
---|
markkuliini: En pysty ihan 100% allekirjoittamaan. Nimim. Kuuden vuoden asumiskokemus :/ Mitäs mitäs, milloins tämmöinen on päässyt sattumaan ja pakko kysyä, että miksi?=) Kailis:Lieksa on hieno. On Lieksassa hyvätkin puolensa. Alkaa olemaan vain aika kuollut kylä, valitettavasti. Oletko sattunut Vaskiviikoilla käymään? LaKu:Täytyy ihmetellä mitä kuraa Paiste päästää markkinoille legendaarisen 2002-nimikkeen alla. Olen samaa mieltä. Ihmettelen tuota Wild-sarjaa. Kauhean kuuloisia oli 16" ja 17" crashit. |
TAMAS 29.12.2009 19:55:20 | |
---|
2002:sen crashit kieltämättä kolisee hieman. En pidä erityisemmin. Omistan tosin tuon 2002 Ride:n ja se on kyllä aivan loistava. Ei mitään valittamista. Sopii varsinkin nuihin rokki puuhiin kun juusto leipään. :) |
Kailis 29.12.2009 20:00:45 | |
---|
Makuasioita, mutta jopa mun palaneisiin korviin 2002:set kuulostaa ylämiddleltään pahalta. Ohuemmat ei ihan niin paljon, ja on Paisteella hyviäkin sarjoja. Ei ole vaan mun kuppi teetä. |
hollmi-5 29.12.2009 20:35:04 | |
---|
Kailis: Ne on rummut, saksalaiset Sonorit. Holestorm voi auttaa kasaamisessa, kertoo kuka on hyvä rumpali ja kuinka soitetaan =D No älä. Nythän tässä alan jo tilailemaan uniformua ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 29.12.2009 20:55:38 | |
---|
jazzmies: Mä oon nyt takonut noita Maple Customeita. Jesus, kerrassaan mieletön setti. Sen rinnalla Gretschin rockisetti kuulostaa yllättävän semiltä. PHX, missä siä oot?!? Mitkä kalvot sinulla on Jammuissa? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
jazzmies 29.12.2009 21:13:18 | |
---|
hansakemanelius: Mitkä kalvot sinulla on Jammuissa? Kirkkaat Diplomatit alla ja kirkkaat Ambassadorit päällä. Bassarissa on PS3 ja resokalvona tehtaan oma laidoilta dempattu yksikerroskalvo. Entä ihtelläs? Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
hansakemanelius 29.12.2009 21:36:45 | |
---|
jazzmies: Kirkkaat Diplomatit alla ja kirkkaat Ambassadorit päällä. Bassarissa on PS3 ja resokalvona tehtaan oma laidoilta dempattu yksikerroskalvo. Entä ihtelläs? Ihan sama kattaus paitsi että tomien alakalvoina myös kirkkaat Ambassadorit. Hyvin toimii. Soiko tomi kauemmin vai lyhyemmin Diplomat-alakalvolla? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 29.12.2009 21:47:02 | |
---|
jazzmies: Kirkkaat Diplomatit alla ja kirkkaat Ambassadorit päällä. Bassarissa on PS3 ja resokalvona tehtaan oma laidoilta dempattu yksikerroskalvo. Entä ihtelläs? Valehtelee. Sillä on tomeissa black metal rumpalin varastetusta nahkatakista laitetut kalvot ja basarissa itä-euroopan nälkäänäkevien tyylitajuttomien fuusiorumpaleiden selkänahasta väännetyt. |
hollmi-5 29.12.2009 21:52:40 | |
---|
jazzmies: Kirkkaat Diplomatit alla ja kirkkaat Ambassadorit päällä. Bassarissa on PS3 ja resokalvona tehtaan oma laidoilta dempattu yksikerroskalvo. Entä ihtelläs? Laittaist vähän näytettä? Maihinnousu.net on helppo ja tämän laudan käyttäjille samoin tunnuksin toimiva. Minulla on sellainen kokemus, että Diplomatit alla lyhentää hiukan sointia verrattuna Ambassador/Ambassador -yhdistelmään. Soundi on toki erinomainen tällä kalvotuksella ollut kokemukseni mukaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 29.12.2009 21:57:49 | |
---|
Pitäis varmaan vuosien jälkeen kokeilla tomeihin alle jotain muuta kuin Diplomatia. Tai edes coated Diplomat. Tai jotain. |
Niq 30.12.2009 11:14:14 | |
---|
LaKu: Millbrookista tuli tänään ostettua 14" ja 16" Staggin DH-crashit. 16" on "Exo" ja yllättävän hyväsoundiset molemmat! Testasin tunnin verran kaupassa ja tein vertailua Paisten 2002 14" krässiin. Täytyy ihmetellä mitä kuraa Paiste päästää markkinoille legendaarisen 2002-nimikkeen alla. Molemmat Staggit pesevät tämän kolisevan 2002-krässin mennentullen. Onhan siinä kyl ihan eriluonteiset symbaalitkin. Siinä missä nuo tuplavasaroidut Staggit soi tosi matalalta rohisten niin 2002 on paljon korkeaviritteisempää kamaa. Ei toimis ikinä samassa setissä. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
LaKu 30.12.2009 12:13:35 | |
---|
DH-sarjan crässit ei todellakaan soi matalalta rohisten. Kaupassa kun testasin niitä niin tuli lähinnä Zildjanin A Customit mieleen. Eli lähellä "thin"-luokitusta. Esim. Myra-sarjan 16" crash on aika heavystuffia, paksu ja painava. Hintaluokassaan DH-sarjalaiset ovat mielestäni erittäin hyvät.. Kestävyydestä en vielä sano mitään, pistän kyllä raporttia jos vaikka joku hajoaa (en lyö krässejä kovalla kädellä!). |
Kailis 30.12.2009 12:47:15 (muokattu 30.12.2009 12:59:38) | |
---|
|
Niq 30.12.2009 13:09:26 | |
---|
LaKu: DH-sarjan crässit ei todellakaan soi matalalta rohisten. Kaupassa kun testasin niitä niin tuli lähinnä Zildjanin A Customit mieleen. Eli lähellä "thin"-luokitusta. Esim. Myra-sarjan 16" crash on aika heavystuffia, paksu ja painava. Hintaluokassaan DH-sarjalaiset ovat mielestäni erittäin hyvät.. Kestävyydestä en vielä sano mitään, pistän kyllä raporttia jos vaikka joku hajoaa (en lyö krässejä kovalla kädellä!). No kyllä ne vaan alempaa soi. Nimenomaan se profiili on ihan erilainen joka tekee vireyden. Onhan ne myös aivan eri luokkaa tuossa ohuudessa. A-customeihin en kyllä vertais, enemmän sitä K-sarjan tummuutta ja kuivuutta niissä on. Ainakin niissä mitä itsellä on ollut. Mä en noista korkeasointisista, kihisevistä ja kirkkaista symbaaleista diggaa ollenkaan, nuo tummasoundiset pöhisee niin kivasti. DH Exotic on tosi jees, noissa mun Bosphoruksen crasheissa on tosi paljon samaa luonnetta, ainoo vaan että ne soi vieläkin paremmin. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
Kailis 30.12.2009 13:11:22 | |
---|
enemmän sitä K-sarjan tummuutta ja kuivuutta niissä on. Pakko mennä testaamaan kohta. |
LaKu 30.12.2009 18:14:26 | |
---|
Nonnii...sanotaan sitte vaan että DH-sarjalaiset soi matalalta mutta mun korviin "toimivat" eri tavalla eli syttyvät herkästi ja soivat kirkkaasti. Eivätkä kolise ;) Esim. joskus kauan sitten kokeilemani Sabianin hh dark crashit soivat mun mielestä matalalta, ja ne ovat aivan erilaisia näihin DH-sarjalaisiin verrattuna. |