markkuliini 15.09.2011 14:51:33 | |
---|
hollmi-5: ;) Sori väärä lainaus oikealta kysyjältä... Hö. Mä jo luulin että nyt on joku hassuttele-internetissä-päivä. : I Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
marktark 15.09.2011 14:52:53 | |
---|
Play that song. |
larwa 15.09.2011 14:56:01 | |
---|
Bacchus: Pyydä 170 €+toimitus, myy 150 €+toimitus jos ostaja tinkii. Kiitokset vastauksesta. Enpä tiennyt, että se noinkin arvokas on. Ei hirveästi tuota sarjaa torillakaan liiku, että olisi jotain arviota itse pystynyt heittämään. Tuo tuli setin mukana kun kokonaisen setin ostin. |
Kailis 15.09.2011 14:58:37 | |
---|
markkuliini: Makaronilaatikon munamaitoon voi tulla esim. 5dl maitoa, 2 munaa, 1 tl suolaa ja hieman pippuria. Vetistä sano muusikko aamupöntöllä. Laittaisin yhden mjunan lisempää. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
markkuliini 15.09.2011 15:00:36 | |
---|
Kailis: Vetistä sano muusikko aamupöntöllä. Laittaisin yhden mjunan lisempää. Siksi siinä lukikin että esim. Mutta what ev, se mitä toissapäivänä tein tolla ohjeella, oli kaikkea muuta kuin vetistä. Sä voit laittaa mjunaa vaik...sori nyt pitää mennä kun tuli tekstiviesti. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Vallu-Veke 15.09.2011 15:02:28 | |
---|
markkuliini: Hö. Mä jo luulin että nyt on joku hassuttele-internetissä-päivä. : I Se oli jo eilen kait? Jytkysakin mustanhuumorinpäivä kuulemma. |
Kailis 15.09.2011 15:03:20 | |
---|
M-juna tuli? Ymmärrän. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JanneO 15.09.2011 15:03:20 | |
---|
larwa: Kiitokset vastauksesta. Enpä tiennyt, että se noinkin arvokas on. Ei hirveästi tuota sarjaa torillakaan liiku, että olisi jotain arviota itse pystynyt heittämään. Tuo tuli setin mukana kun kokonaisen setin ostin. Eiköhän tuo innovations tehty joskus tuohon alpha (tai 802) ja 2002-sarjan välimaastoon. Wikipedia ilmoittaa että tuo on tehty 2002 pronssista ja olevan professional sarjaa. |
Bacchus 15.09.2011 15:05:35 | |
---|
larwa: Kiitokset vastauksesta. Enpä tiennyt, että se noinkin arvokas on. Ei hirveästi tuota sarjaa torillakaan liiku, että olisi jotain arviota itse pystynyt heittämään. Tuo tuli setin mukana kun kokonaisen setin ostin. Voi hyvinkin mennä tuolla hinnalla kaupaksi. Jos sitten näyttää nihkeältä, niin on varaa hieman tiputtaa. Raskaampaan rymistelyyn oikein passeli crash. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
JanneO 15.09.2011 15:06:38 | |
---|
Bacchus: Voi hyvinkin mennä tuolla hinnalla kaupaksi. Jos sitten näyttää nihkeältä, niin on varaa hieman tiputtaa. Raskaampaan rymistelyyn oikein passeli crash. Kyl mä luulen kanssa että tuo on se oikea hinta. Oiva käyttöpelikin olisi jos ei kaupaksi mene. |
Vallu-Veke 15.09.2011 15:08:01 (muokattu 15.09.2011 15:12:41) | |
---|
larwa: Kiitokset vastauksesta. Enpä tiennyt, että se noinkin arvokas on. Ei hirveästi tuota sarjaa torillakaan liiku, että olisi jotain arviota itse pystynyt heittämään. Tuo tuli setin mukana kun kokonaisen setin ostin. Suosittelen em. hintahaarukkaa. Ihan arvokashan se on, mutta omaan silmääni näyttää vähän siltä, että just nyt ei laatukama mene torilla kaupaksi. Pitäis laittaa genistat ehkä myyntiin. Päättelin, että nyt sais 600-700e. Hiukka alle tonni pittääpi saada. Odottelen parempia aikoja. Ei ne halvemmiksi muutu, kun lämpimässä ja kuivassa säilyttelee. Näyttää olevan ostajan markkinat. E: Lisäsinpä ällän. |
larwa 15.09.2011 15:44:12 | |
---|
Täytyypä kokeilla miten menisi kaupaksi kunhan ehtii käydä kuvia napsimassa. Eipä tuota nyt niin kiire ole pois myydä etteikö malttaisi odotella käypää hintaa. |
fnb112 15.09.2011 20:44:29 | |
---|
"-----" Niin ja elä hättäile, jos joku sinänsä käyttiskalvo nurkista löytyy - kannattaa käyttää aikaa ruuvailemiseen ja virittelyyn. Mulla oli sama kalvosetti ensin laatu-Pearleissa, nyt keskiluokan Premiereissä ja hyvin toimii, kun vaivautuu hakemaan kunkin rummun (hyvinsoivaa) ominaissoundia. Ylhäällä Emperor clear, alla Diplomat clear. Muistaakseni tuota yhdistelmää halusin kokeilla tämän testin perusteella : http://www.riffi.fi/riffi064/pannut.htm_ Tuo testailu perustui tähän graduun : https://www.doria.fi/bitstream/hand /stadia-1178089812-4.pdf?sequence=1 _ Ja virityksestä ja kalvoista löytyy reilusti juttua ihan täältä m.netistä : http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=63967_ "-----" Kuuntelin nuo kaikki eri kalvojen näytteet läpi ja ei voi kuin ihmetellä tomien soundierojen vähäisyyttä eri läpysköjä vertaillessa. Jotkut kuulosti ehkä hivenen tukkosemmilta ja pari erottu oikeesti joukosta, mutta muutamia esimerkkejä en sokkotestillä olisi pystynyt toisistaan erottamaan. Virveli ja basarisaundi muuttu noissa kyllä mielestäni paljon enemmän kuin tomisaundi. Tuo seiska kuulosti ehkä omaan makuun parhaalta, joten noita kalvoja koittamaan seuraavaks, kunhan nuo nykyiset kulahtaa, johon kyllä voi muutama tovi vierähtää. |
hollmi-5 15.09.2011 20:54:00 | |
---|
fnb112: Kuuntelin nuo kaikki eri kalvojen näytteet läpi ja ei voi kuin ihmetellä tomien soundierojen vähäisyyttä eri läpysköjä vertaillessa. Jotkut kuulosti ehkä hivenen tukkosemmilta ja pari erottu oikeesti joukosta, mutta muutamia esimerkkejä en sokkotestillä olisi pystynyt toisistaan erottamaan. Virveli ja basarisaundi muuttu noissa kyllä mielestäni paljon enemmän kuin tomisaundi. Tuo seiska kuulosti ehkä omaan makuun parhaalta, joten noita kalvoja koittamaan seuraavaks, kunhan nuo nykyiset kulahtaa, johon kyllä voi muutama tovi vierähtää. Kalvoilla on iso merkitys kokeneelle soittajalle ja kuuntelijalle. Huonosta rummusta ei saa leivosta, vaikka tekisi mitä. Kokemattomalle pieni soundiero on kokeneelle ratkaisevan tärkeä. Kuulemme erot eri tavalla... Joku kehuu 80-luvun Taman Rockstareja parhaiksi rummuiksi. Minulle ne ovat Lada-luokkaa autotapaamisessa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
fnb112 15.09.2011 21:06:28 | |
---|
Olisi pitänyt ilmaista itseään vähän tarkemmin. Piti skriivata, että erot noissa klipeissä olivat mielestäni pienempiä kuin omin korvin kuultuna. Esimerkiksi tuosta pinstripenäytteestä kuuluu aika vähän sitä tiettyä "pinstripemäisyyttä", joka pistää korvaan heti tuollaista kalvoa käyttäessä. |
Bacchus 16.09.2011 14:56:44 | |
---|
Huitaisin pienessä tuiskeessa kapulalla SM57:sta muovisen pääosan irti. Jotain siinä kyrvähti, koska nyt ei mikki enää pihahda. Mikä eteen, mitä pitäisi tsekata? Voisiko kyseessä olla jonkinlainen kosketushäiriö? Voin avata mikin ja kuvailla sisuksia paremmin, jos joku osaa niiden perusteella jelppiä. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
shamoon 16.09.2011 15:00:52 | |
---|
Heiii, valaiskaa tietämätöntä ineareista. Vähän niiku mitä pitää ottaa huomioon hankkiessa. Kokemuksia? housuja vedän jalkaan! suosittelen. |
fnb112 16.09.2011 18:57:06 | |
---|
Ainakin tulisi päättää kuinka paljon on mokomista valmis maksamaan. Mulla on Finfonikin korvan mukaan valetut korvatulpat ilman monitoreja ja voin suositella kyllä erittäin lämpimästi hommaamaan nuo ja monitorit niihin. Käsittääkseni jonkun adapterin avulla noihin saa muitakin kuin firman omia todella surkeita kuulokkeita. Joku parempi kertokoon enemmän. Tuli itsekin otettua asiasta selvää joskus, mutten muista enää... Keskustelun haun pitäis valaista, jollei tässä threadissa ole paremmin tietäviä. |
Kailis 18.09.2011 14:03:41 | |
---|
Bacchus: Huitaisin pienessä tuiskeessa kapulalla SM57:sta muovisen pääosan irti. Jotain siinä kyrvähti, koska nyt ei mikki enää pihahda. Mikä eteen, mitä pitäisi tsekata? Voisiko kyseessä olla jonkinlainen kosketushäiriö? Voin avata mikin ja kuvailla sisuksia paremmin, jos joku osaa niiden perusteella jelppiä. Onneksi olkoon; olet onnistunut rikkomaan yhden kestävimmistä mikrofoneista! Oliskohan kapselin kontakti(t) irti? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
ferodoz 18.09.2011 19:06:09 | |
---|
Bacchus: Huitaisin pienessä tuiskeessa kapulalla SM57:sta muovisen pääosan irti. Jotain siinä kyrvähti, koska nyt ei mikki enää pihahda. Mikä eteen, mitä pitäisi tsekata? Voisiko kyseessä olla jonkinlainen kosketushäiriö? Voin avata mikin ja kuvailla sisuksia paremmin, jos joku osaa niiden perusteella jelppiä. Mä tein kans saman tempun toissakesänä studiolla. Vitutti, mutta onneksi mikki oli oma ettei tulu sen suurempaa haloota mihinkään suuntaan. Koolla oli väliä. |