Aihe: Viimeisin ostos
1 2 3 4 520 21 22 23 24122 123 124 125 126
markkuliini
25.12.2009 02:06:37

Taisin ostaa Dw:n 14" x 6" VLT-runkoisen virveli Broken Glass-pinnalla. Joulu on vaarallista aikaa... :D
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Vallu-Veke
25.12.2009 10:46:15
markkuliini: Taisin ostaa Dw:n 14" x 6" VLT-runkoisen virveli Broken Glass-pinnalla. Joulu on vaarallista aikaa... :D

Elät itse vaarallisesti. Hiljennä tahtia ja elä kiltisti. Tontut näkee kaiken. Joulupukki olisi tuonut tuon virvelin. No munkin pitää kyllä rumpuni itse ostaa. Joulupukki toi taas röönäkuulornia ;)
lare21
25.12.2009 11:35:53
En ny tiä lasketaanko tää ostokseks, mutta kuitenkin:D Serkkuni oli syksyllä kuukauden lontoossa tyäherjottelussa ja osti mulle valokapulat aika HIANOT! :D:D :
http://www.jhs.co.uk/firestix.html
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
hollmi-5
25.12.2009 12:04:21
lare21: En ny tiä lasketaanko tää ostokseks, mutta kuitenkin:D Serkkuni oli syksyllä kuukauden lontoossa tyäherjottelussa ja osti mulle valokapulat aika HIANOT! :D:D :
http://www.jhs.co.uk/firestix.html

Mulla on nämä: http://www.lightsandknives.com/blog … d-rolls-newest-superstar-2007-05-23

Painavat ja joustavat, mutta ei kovin kätevät. Sulla on kyllä hienommat. Voiko noilla soittaa settiä?
Soundit, piuhat ja kajarit.
kincy
25.12.2009 16:54:08 (muokattu 25.12.2009 16:54:48)

lare21: HIANOT!

Tarkoitat ilmeisesti, että hiEnot? Helsinkiläiset puhuu oudosti. Tai en tiedä oletko sieltä, mutta noin ne joka tapauksessa puhuvat.

E: Tampere. Noh, tarpeeksi lähellä=)

Jaa, viimeisin ostos. Salmiakkikossua ostin. Olisin nauttinut sen tänään, mutta paskat, -26 pakkasta. Ei baariin paljoa kävellä(pullon jälkeenhän nyt tottakai pitää baariin mennä). Tulisi semmoinen 6 kilometrin lenkki. Jäätyisin hankeen hengiltä.
Påskägg
26.12.2009 07:58:43
kincy: Tarkoitat ilmeisesti, että hiEnot? Helsinkiläiset puhuu oudosti. Tai en tiedä oletko sieltä, mutta noin ne joka tapauksessa puhuvat.

Jaa, viimeisin ostos. Salmiakkikossua ostin. Olisin nauttinut sen tänään, mutta paskat, -26 pakkasta. Ei baariin paljoa kävellä(pullon jälkeenhän nyt tottakai pitää baariin mennä). Tulisi semmoinen 6 kilometrin lenkki. Jäätyisin hankeen hengiltä.

Mehän ratkaisimme ongelman tukemalla paikallista taksiyrittäjää. Ei ois kyllä pitänyt...
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Påskägg
26.12.2009 07:59:13 (muokattu 26.12.2009 07:59:42)
Virhe! Tyhjä t
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Påskägg
26.12.2009 08:01:20
Jaa joo, kahet kapulat ja vissiin krapula tuli hommattua.
Kailis
27.12.2009 18:52:03

kincy: Tarkoitat ilmeisesti, että hiEnot? Helsinkiläiset puhuu oudosti. Tai en tiedä oletko sieltä, mutta noin ne joka tapauksessa puhuvat.

Sun suunnistustaidolla löytäisit itsesi Jyväskylästä. 245 km. Tarpeeksi lähellä.
Xingu
28.12.2009 11:30:02
Uudet crashit lähti tuossa vajaa kuukausi sitten, Meinl Byzance medium thinit. Vanhat leikkautin tutullani jänniksi chime-symbaaleiksi, ja niillekin tuli ständiviidakkoa ostettua.
"Jollei viime hetkiä olisi, mitään ei tulisi tehtyä."
Kailis
28.12.2009 12:25:41

Vanhat leikkautin tutullani jänniksi chime-symbaaleiksi

Kerro lisää!
kincy
28.12.2009 12:27:20

Kailis: Sun suunnistustaidolla löytäisit itsesi Jyväskylästä. 245 km. Tarpeeksi lähellä.

Hahha!
No Jyväskyläkin olisi kelvannut. Samapa tuo mihin baariin sitä olisi mennyt.
Jos tarkaksi ruvetaan, niin olin joulun Lieksassa, eli 342 kilometria olisi ollut. Ei paha.
Kailis
28.12.2009 12:32:49 (muokattu 28.12.2009 12:36:09)

kincy: Hahha!
No Jyväskyläkin olisi kelvannut. Samapa tuo mihin baariin sitä olisi mennyt.
Jos tarkaksi ruvetaan, niin olin joulun Lieksassa, eli 342 kilometria olisi ollut. Ei paha.

No Jyväskylähän on mielestäni ainakin ollut the mesta kun puhutaan baarielämästä ja naisten iskemisestä. Aika vilkasta oli joskus siellä ;D
Lieksa on hieno. Oon ollut Kitsissä maastopyöräilemässä. Lähellä Inarin rajanylityspaikkaa.
markkuliini
28.12.2009 13:02:00

Kailis:
Lieksa on hieno.

En pysty ihan 100% allekirjoittamaan.
Nimim. Kuuden vuoden asumiskokemus :/
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
jazzmies
28.12.2009 13:54:28
Kailis: Lieksa on hieno.

Pölösen Lieksa-elokuva tuli jouluna TV:stä. Olihan muuten surrealistisin korpielokuva sitten Dogvillen.

Mä oon nyt takonut noita Maple Customeita. Jesus, kerrassaan mieletön setti. Sen rinnalla Gretschin rockisetti kuulostaa yllättävän semiltä. PHX, missä siä oot?!?
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
Kailis
28.12.2009 18:36:36

markkuliini: En pysty ihan 100% allekirjoittamaan.
Nimim. Kuuden vuoden asumiskokemus :/

Njoo. En ehkä sitä keskustaa talvella asuinpaikkana arvostaisi. Mut esim. Patvinsuon kansallispuisto turistin silmin kesällä.
Xingu
28.12.2009 18:46:20
Kailis: Kerro lisää!

Leikkasi ensin laserleikkurilla 16" & 18" rässit n. 8 tuuman kokoseksi, ja sit taivutti jollain mankelisysteemillä ja kuumentaen reunoja hieman ylöspäin. Lopuks vielä reunojen hionta. Metallialan ammattilainen kyseessä, ei olis multa onnistunut.. Puolisen tuntia siinä meni.
Soundi on sellanen bell meets mini-china, eli aika mukavat pikkuefektit tuli :)
Kailis
28.12.2009 19:00:08

Isis: Leikkasi ensin laserleikkurilla 16" & 18" rässit n. 8 tuuman kokoseksi, ja sit taivutti jollain mankelisysteemillä ja kuumentaen reunoja hieman ylöspäin. Lopuks vielä reunojen hionta. Metallialan ammattilainen kyseessä, ei olis multa onnistunut.. Puolisen tuntia siinä meni.
Soundi on sellanen bell meets mini-china, eli aika mukavat pikkuefektit tuli :)

Tollasella laserleikkurilla vois saada jotain vanhoja symbaaleja leikattua silleen spiraalimaisesti. Jollain valmistajalla niitä olikin. Muistaako joku?
Xingu
28.12.2009 19:07:34
Kailis: Tollasella laserleikkurilla vois saada jotain vanhoja symbaaleja leikattua silleen spiraalimaisesti. Jollain valmistajalla niitä olikin. Muistaako joku?

Zildjianilla ainakin on (oli?) tuollaisia symbaaleita, muistaakseni "Spiral trash" tms. nimeltään. Muistan kokeilleenikin niitä jossain.
OPJ1974
28.12.2009 23:06:21 (muokattu 28.12.2009 23:07:02)

jazzmies: Pölösen Lieksa-elokuva tuli jouluna TV:stä. Olihan muuten surrealistisin korpielokuva sitten Dogvillen.

Mä jouduin valitettavasti kanssa katsomaan mokoman appivanhempien luona. Jos tuo elokuva on Pölösen näkemys KOMEDIASTA, niin draamaelokuvaa en halua häneltä nähdäkään. Ikinä!

Appiukkokin lopulta myönsi elokuvan olleen täysin p***a, vaikka halusi tuon elokuvan katsoa. Minä, vaimo ja anoppi ehdittiin jo punoa itsellemme hirttoköydet valmiiksi. Onneksi loppui ennenkuin sopiva kattohirsi löytyi. :)

Olisi pölöselle tehnyt hyvää tutustua vaikka Ace Ventura -elokuviin ja vaikka Velipuolikuuhun ennen elokuvan tekoa :D

EDIT. Onneksi oli sentään aikuisten juomaa tölkeissä riittävästi kokemusta puuduttamaan.
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)