Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 520 21 22 23 24122 123 124 125 126
Velli
01.06.2008 14:25:58 (muokattu 01.06.2008 14:27:21)
Eikös asia ole näin, että Premierin Gen-X rummut ovat sitä Premier sarjaa? Eli pitäis olla laadukasta kamaa?

Kiinnostukseni kohdistuu tähän settiin, kannattaako sokkona lähteä Järvenpäästä Raumalle tsekkaamaan/ostamaan? Eli jotain käyttäjäkokemuksia hakisin. Väri ei kyllä täysin miellytä.

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79291800

Nykyään Gen X kuuluu Premier-sarjaan, mutta nuo ovat vanhempaa mallia olevat Gen X:t. Tuolloin Gen X oli aivan oma sarjansa. Laadusta en osaa noissa vanhemmissa sanoa mitään. Uudemmat ainakin ovat erittäin hyviä
hollmi-5
01.06.2008 21:35:45
No siinä bottomissa on kuitenkin keyholeakin jonkun verran jo eli ei se mitenkään sitä pilaisi jos siis hiomisen voi tehdä jotenkin turvallisesti ja helposti....

Elä ihmeessä hio peltiä. Se on peruuttamaton modaus noinkin vintagoituneeseen harvinaisuuteen. Ota se haitsun ständin alapellin pidin tai koko yläputki ja sorvaa tai hio muovia ohuemmaksi. Tai sitten laitat standiksi sellaisen, jossa on ohuempi rodi ja sitä kautta modaamatta käypänen setup.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Tindrum
02.06.2008 20:57:02
Eikös asia ole näin, että Premierin Gen-X rummut ovat sitä Premier sarjaa? Eli pitäis olla laadukasta kamaa?

Kiinnostukseni kohdistuu tähän settiin, kannattaako sokkona lähteä Järvenpäästä Raumalle tsekkaamaan/ostamaan? Eli jotain käyttäjäkokemuksia hakisin. Väri ei kyllä täysin miellytä.

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79291800

Pelkkää kehua olen kuullut. Mm. Seawolffilla on samaa sarjaa setti.
Tosin jostain syystä muutama myynnissä ollut setti on seissyt ilman kiinnostusta pitkään...
Olisiko merkki / malli liian eksoottinen?
m© Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii???
markkuliini
02.06.2008 22:47:12 (muokattu 02.06.2008 22:50:40)

No niin, kaikki pahat tekoni jouduin sitten tälleen maksamaan.
Nimittäin Hardcasen 22" bassaricasestani irtosi roudatessa kiinnityshihnaa kiinnipitävä niitti, ja yksi hihna on nyt siis käyttökelvoton.

Korjausvinkkejä? Reikähän casessa on jo valmiina, mutta millaisella niitillä kannattaisi kiinnittää hihna takaisin jotta pysyisi mahd.hyvin? Jotain aluslevyjä messiin? En edes tiedä millä tuollaiset ihme "niitit" puristetaan paikoilleen....
Nimi.Täysi käsi ja peukalo vielä keskellä

Edit:linkissä kuva eri casesta mutta hihna na niitti näkyvät tuossa hyvin.

http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/ETUI+HARDCASE+CONGA.JPG
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
hollmi-5
02.06.2008 23:03:56
Vetoniitti eli popniitti: http://fi.wikipedia.org/wiki/Niittaus
markkuliini
02.06.2008 23:07:08

Höylä-Soikkeli to the rescue!
Kiitos!
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Jaska
02.06.2008 23:45:51

onks popniittei noi isoi?

tiimarista saa hei sellasii siipiniittejä
markkuliini
02.06.2008 23:49:54

onks popniittei noi isoi?

tiimarista saa hei sellasii siipiniittejä

Eikös popniittien kanssa pidä kuitenkin tässä tapauksessa käyttää jotain aluslevyä. Se kiinnitettävä materiaali on kuitenkin nylonhihnaa, ja niitti syö siitä varmaan nopeasti läpi
RstoU
03.06.2008 00:02:23
Eikös popniittien kanssa pidä kuitenkin tässä tapauksessa käyttää jotain aluslevyä. Se kiinnitettävä materiaali on kuitenkin nylonhihnaa, ja niitti syö siitä varmaan nopeasti läpi

Itse korjailin jonkin keissin hihnan ihan vain pultti + lukkomutteri ja aluslevyt -periaatteella. Tuli juro mutta jämäkkä.
Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan.
markkuliini
03.06.2008 00:26:52

Itse korjailin jonkin keissin hihnan ihan vain pultti + lukkomutteri ja aluslevyt -periaatteella. Tuli juro mutta jämäkkä.

Ei huono vaihtoehto, tai siis on vähän koska olisi hyvä jos caseen ei tulisi sisä- eikä ulkopuolelle kovin paljoa ulkonevaa tavaraa. Varsinkin mutterit sun muut repii helposti esim. auton penkkiä jne. Eikä se casen sisälläkään ole kivaa sellainen naarmuttelu.
fifehole
03.06.2008 08:55:52

Ei huono vaihtoehto, tai siis on vähän koska olisi hyvä jos caseen ei tulisi sisä- eikä ulkopuolelle kovin paljoa ulkonevaa tavaraa. Varsinkin mutterit sun muut repii helposti esim. auton penkkiä jne. Eikä se casen sisälläkään ole kivaa sellainen naarmuttelu.

Laita isokantainen pop-niitti tai ota sen verran pitkä niitti että saat laitettua vielä koriprikat väliin. Pop-niitistä ei jää repiviä tai naarmuttavia osia kummallekkaan puolelle ja koriprikat estävät niittiä tulemasta läpi casesta.
Head for an eye
hollmi-5
03.06.2008 09:15:32
onks popniittei noi isoi? On niitä monella eri kannalla: http://www.ferrometal.fi/docs/FM_Blindrivets_fin.pdf

tiimarista saa hei sellasii siipiniittejä Hehheh. Ne sopivat päiväkotilasten pahviaskarteluihin.
Jaska
03.06.2008 12:11:26
Hehheh. Ne sopivat päiväkotilasten pahviaskarteluihin.

eiks tää oo vähä sama?
markkuliini
03.06.2008 15:46:59

eiks tää oo vähä sama?

Hölmö! Muovi ja pahvi on iha eri juttuja. Eli joo, on tosi vähän sama.
Daa....
Jaska
03.06.2008 21:03:14
Hölmö! Muovi ja pahvi on iha eri juttuja. Eli joo, on tosi vähän sama.
Daa....

no emmää niist materiaaleist ku tost "päiväkotilapsi" -jutust
markkuliini
03.06.2008 21:48:57

no emmää niist materiaaleist ku tost "päiväkotilapsi" -jutust

Jätkä joutu lapsena korjailemaan rumpucaseja päiväkodissa? Tavallaan aika siistii....
Respect!
Jaska
03.06.2008 22:16:11
Jätkä joutu lapsena korjailemaan rumpucaseja päiväkodissa? Tavallaan aika siistii....
Respect!

Mä en käyny päiväkodissa mut isommat pojat kerto. Ne kävi tuolla Pekka ja Poika -päikkärissä.
miän vain
04.06.2008 19:22:15

Pultti/mutteri/aluslevy molemmin puolin + sahataan pultista ylimääräinen pois olis mun valinta. Popniitti on kyllä kätevä, mutta niihin tarvii sen (kalliin) popniittipyssyn.

Haaraniitti + aluslevy on kanssa hyvä, niitä saa joka paikasta missä roikkuu pieniä muovipusseja telineessä ja lukee isolla Pisla. Stockan viides kerros, miestenvessan vieressä. Asennustyökaluksi käy vaikka kaljapullo.
Speedy
04.06.2008 19:30:17

ECM feel... Mikä?
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
markkuliini
04.06.2008 20:10:09 (muokattu 04.06.2008 20:12:25)

ECM feel... Mikä?

Tasaisia 8-osia, usvaa pelteihin ja taiteellinen ilme.
Mielellään mukaan pianisti joka ynisee soittaessaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)