markkuliini 20.03.2015 18:36:40 (muokattu 20.03.2015 18:40:16) | |
---|
statistiÖ: Voih, ja nyt jo tarjouslaarissa.. Sulla on jo hyvä ja hyvänkuuloinen setti, ehkä jopa järkyttävän. Eikä se ole tarjouslaarissa, eikä tarpeettomana. Sillä on historia siinä käytössä, missä se on. Jos se setti vaihtuu, menee koko homma tarjouslaariin. Ainoa edullinen tarjous on käyttämätön tarjous. Hyvänä kakkosena tulee oikea tuote, oikeaan tarpeeseen, eli jatkuvaan käyttöön. Nyt en ymmärrä oikeastaan mitään mitä kirjoitit. Tarjouslaarissa? Häh? Pointti on siinä, että mulla on ollut Kaijan keikoilla jo 6,5 vuotta putkeen sama setti. Yleisökin, ja minäkin ansaitsee ja kaipaa jo jotain vaihtelua. Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko tuon Ruotsista mun silver sparkle 24,13,16-setin, joka siis on jo olemassa, Koo-hommiin. Tai sitten ostan uuden akryyli-setin, ja hilloan nykyisen keikka-setin jonnekin, koska Ruotsiin sitä ei ole oikein järkeä mun tuoda. Edit: Enkä mä nyt suoraan sanottuna tässä asiassa neuvoja kaipaa. Itse mun pitää tää päättää. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 20.03.2015 21:07:01 | |
---|
markkuliini: Nyt en ymmärrä oikeastaan mitään mitä kirjoitit. Tarjouslaarissa? Häh? Pointti on siinä, että mulla on ollut Kaijan keikoilla jo 6,5 vuotta putkeen sama setti. Yleisökin, ja minäkin ansaitsee ja kaipaa jo jotain vaihtelua. Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko tuon Ruotsista mun silver sparkle 24,13,16-setin, joka siis on jo olemassa, Koo-hommiin. Tai sitten ostan uuden akryyli-setin, ja hilloan nykyisen keikka-setin jonnekin, koska Ruotsiin sitä ei ole oikein järkeä mun tuoda. Edit: Enkä mä nyt suoraan sanottuna tässä asiassa neuvoja kaipaa. Itse mun pitää tää päättää. :D Päätät itse. Mutta toivon, että päätät akryylisetin hankkimisen puolesta ;) Komea mies ansaitsee komeat kannut ;) ... kuiskaan hiljaa omaan kainaloon: Onhan ne hienot nykyisetkin... Puulajiexpertit ihmettelevät kuorossa hitaasti suulakepuristetun saumattoman rungon ylivoimaisuutta ja ilmaisuvoimaa :) Soundit, piuhat ja kajarit. |
jabajee 20.03.2015 21:38:28 | |
---|
markkuliini: Nyt en ymmärrä oikeastaan mitään mitä kirjoitit. Tarjouslaarissa? Häh? Pointti on siinä, että mulla on ollut Kaijan keikoilla jo 6,5 vuotta putkeen sama setti. Yleisökin, ja minäkin ansaitsee ja kaipaa jo jotain vaihtelua. Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko tuon Ruotsista mun silver sparkle 24,13,16-setin, joka siis on jo olemassa, Koo-hommiin. Tai sitten ostan uuden akryyli-setin, ja hilloan nykyisen keikka-setin jonnekin, koska Ruotsiin sitä ei ole oikein järkeä mun tuoda. Edit: Enkä mä nyt suoraan sanottuna tässä asiassa neuvoja kaipaa. Itse mun pitää tää päättää. :D Osta joku halpa Milleniumin setti ja näytä kaikille, että vain amatöörit kamarunkkaa. Roudarikin tykkää, kun pyroteknikko voi polttaa ja räjäyttää rumpukamat jokaisen keikan päätteeksi. Yleisöstä nyt puhumattakaan :) Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
hollmi-5 20.03.2015 21:42:56 | |
---|
jabajee: Osta joku halpa Milleniumin setti ja näytä kaikille, että vain amatöörit kamarunkkaa. Roudarikin tykkää, kun pyroteknikko voi polttaa ja räjäyttää rumpukamat jokaisen keikan päätteeksi. Yleisöstä nyt puhumattakaan :) Amatöörit, jotka hiukankin itseään ja muita arvostavat, eivät kamarunkkaa. Ammattilaiset sitäkin vähemmän. Kamarunkkauksesta puhuvat ne, joiden ajatusmaailma on "kyllä nämä minulle kelpaa" -tasolla. Ei se paras laatu soittajaa tee, mutta eipä estä siihen pääsemästä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
artsipartsi 20.03.2015 23:13:09 | |
---|
Speedy: Auton omistaminen on perseestä. Mun on helppo sanoa kun omistan auton..=) Kuka tämä Sapanen on kun sillä tuntuu olevan tuota vitnage-osastoa isompikin varasto.. Vai joku trokari? Sapanen on sellainen vanhemman polven rumpuintoilija.En trokariksi sanoisi, mutta erittäin innostunut vintageharrastaja.Mukava heppu, kävin kerran testailemassa rumpuja hänen reeniksellä. Auto on todellä prc:stä,juuri sellaisen pakon edessä hankkineena uskallan sanoa näin :) |
artsipartsi 20.03.2015 23:16:18 | |
---|
fish-eye: No ei vissiin lähetä Helsingistä hakemaan rumpuja bussilla Jyväskylästä. Järki käteen. No en vissiin ihan tosissani ollukkaan :) |
kincy 21.03.2015 10:49:56 | |
---|
hollmi-5: Amatöörit, jotka hiukankin itseään ja muita arvostavat, eivät kamarunkkaa. Ammattilaiset sitäkin vähemmän. Kamarunkkauksesta puhuvat ne, joiden ajatusmaailma on "kyllä nämä minulle kelpaa" -tasolla. Ei se paras laatu soittajaa tee, mutta eipä estä siihen pääsemästä. Plussan arvoinen kirjoitus. Minä sanon että jatkoon! |
Seba 21.03.2015 11:00:22 | |
---|
hollmi-5: Amatöörit, jotka hiukankin itseään ja muita arvostavat, eivät kamarunkkaa. Ammattilaiset sitäkin vähemmän. Kamarunkkauksesta puhuvat ne, joiden ajatusmaailma on "kyllä nämä minulle kelpaa" -tasolla. Ei se paras laatu soittajaa tee, mutta eipä estä siihen pääsemästä. Mua vähän harmittaa että olen löytänyt jo ne mitä tunnen "tarvitsevani" ja jopa myynyt lähes kaikki "runkkupaperit" eteenpäin. Sehän tarkoittaa sitä että pitäisi opetella soittamaan kun ei kiinnosta enää romuja veivata. Jotain virveleitä on mitä kiinnostaa, mutta Roy Haynesin jälkeen ei ole telineeseen muuta tullut nostettua. Olenkin miettinyt jos myisi tuon steambent 14x6 antonion pois, ja tilaisi jonkun 13" pelin tilalle. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
Seba 21.03.2015 11:33:13 | |
---|
Sori, tää olikin tarjouslaari. Basismi:
El Jefe 21.03.2015 12:44:00 | |
---|
hollmi-5:Savolaiset, jotka itseään arvostavat, kamarunkkaa. Ammattilaiset sitäkin vähemmän. Kamarunkkauksesta puhuvat ne, joiden ajatusmaailma on "Ludarit minulle kelpaa" -tasolla. Ei se paras laatu soittajaa tee, mutta eipä estä siihen pääsemästä. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
Juhani_t 21.03.2015 13:07:36 | |
---|
Seba: mutta Roy Haynesin jälkeen ei ole telineeseen muuta tullut nostettua. Onkohan tämä juurikin se jollaista olen itsekin joskus mäiskinyt. Mulla on korvat lähes pahvia enkä juuri noteeraa tämäntyyppisiä asioita, mutta tämä kyllä herätti ihastusta soundillaan. Voisi melkein tähän ryhtyä itsekin jahka tarjouslaariin sopiva yksilö sattuu. |
hollmi-5 21.03.2015 13:43:49 | |
---|
El Jefe: Savolaisetitseään arvostavat, Ammattilaiset sitäkin vähemmän. Kamarunkkauksesta puhuvat ne, joiden ajatusmaailma on -tasolla. Ei se paras laatu soittajaa tee, mutta eipä estä siihen pääsemästä. "Vaihdossa voisin harkita vaikka syvempää Supraa, tai ohut runkoisia pro -tason vehjeksiä." Tarvitset noin 300 välirahaan, jos joku suostuu Ludwig-kauppoihin, että sinäkin pääset "kamarunkkarikerhoon". Soundit, piuhat ja kajarit. |
Seba 21.03.2015 13:47:34 | |
---|
hollmi-5: itseään "Vaihdossa voisin harkita vaikka syvempää Supraa, tai ohut runkoisia pro -tason vehjeksiä." Tarvitset noin 300 välirahaan, jos joku suostuu Ludwig-kauppoihin, että sinäkin pääset "kamarunkkarikerhoon". Minkä arvoinen tällä hetkellä on melkoisen hyvässä kunnossa oleva LM402 -78 Ei virheetön, mutta ei juuri pinta ole hilseillytkään. Mattovipstaaki tarvitsisi vähän osaavaa huoltajaa kun pitää vähän avittaa nupista nostamalla. Basismi:
hollmi-5 21.03.2015 13:59:08 | |
---|
Seba: hollmi-5: Minkä arvoinen tällä hetkellä on melkoisen hyvässä kunnossa oleva LM402 -78 Ei virheetön, mutta ei juuri pinta ole hilseillytkään. Mattovipstaaki tarvitsisi vähän osaavaa huoltajaa kun pitää vähän avittaa nupista nostamalla. Hintahulinat on nyt, mutta silti alle viidensadan ei kannata myydä. Tosin kunto pitäisi olla "ei hilsettä" ja muutenkin ok. Minttikuntoisista voi pyytää reilusti enemmän. Tuossapa eBayn jenkkimyyjä, joka on erikoistunut Ludwigeihin ja on hintatasosta hyvin perillä. Ei mitenkään edes hyväkuntoisesta pyytää noin 550 euroa: http://www.ebay.com/itm/Vintage-Lud … ultDomain_0&hash=item567263281d Ja sitten siistim pi 70-lukulainen: http://www.ebay.com/itm/70s-BONHAM- … ultDomain_0&hash=item541bd04360 Soundit, piuhat ja kajarit. |
El Jefe 21.03.2015 14:21:48 | |
---|
hollmi-5: "Vaihdossa voisin harkita vaikka syvempää Supraa, tai ohut runkoisia pro -tason vehjeksiä." Tarvitset noin 300 välirahaan, jos joku suostuu Ludwig-kauppoihin, että sinäkin pääset "runkkarikerhoon". Suprien ja Black Beautyjen hinta on noussut sitten Soundstoren tarjouksien jälkeen. Mitä minulla on ollut ja mitä olen maksanut, niin hyväkuntoisesta 6.5" -78 Suprasta maksoin 350e ja samalla sen möin. Todella hyvä peli oli se. Halfalla meni. Oli mulla uusituotantoa oleva BB 6.5" Maksoin muistaakseni 550e ja öbout samalla se meni. Sitten oli halpa ja ruma ja huono -79 5" Supra. Nyt löytyy Ludarilta ainoastaan -84 Acro. Ns. hyvä yksilö. S-Hooppi päällä ja PureSoundin leveä matto niin toimii, nostin on mikä on. Kyllä minä enemmän pidän tuosta Pearlin Sensitone Elite Brassista kuin saman kokoisesta BB:stä. Tuotahan ei enää tehdä. Onko se vastaava sitten Premium Brass. En mä Hollmi pahalla. Olenhan sulle yhden DW Edgen myynyt ja paljon tietoa sinulta löytyy. Tuota sun pointtia en vaan ymmärtänyt kamarunkkauksesta ja amatööreistä. Mullakin on suvussa ammatikseen soittavia muusikoita. Isoveli esimerkiksi. Kovasti tuo vaihtelee ja keräilee mitä hienompia vintage -syntikoita ja bassoja. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
hollmi-5 21.03.2015 15:07:49 | |
---|
Hei! Onkohan me nyt ymmärretty toisiamme väärin? Peace tai turpaan ;) En minä sinua kamarunkkarina pidä. Enkä itseänikään. Mutta jos minä jonkun mielestä olen kamarunkkari, niin olkoonpa niin. Enemmänkin olen utelias ja tykkään harrastaa. Tämä nyt on mennyt tällaiseksi Ludwig-lipun liehuttamiseksi, mutta pitkä kokemus ja oma maku on johdatellut... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Seba 21.03.2015 15:15:45 | |
---|
hollmi-5: Seba: Hintahulinat on nyt, mutta silti alle viidensadan ei kannata myydä. Tosin kunto pitäisi olla "ei hilsettä" ja muutenkin ok. Minttikuntoisista voi pyytää reilusti enemmän. Tuossapa eBayn jenkkimyyjä, joka on erikoistunut Ludwigeihin ja on hintatasosta hyvin perillä. Ei mitenkään edes hyväkuntoisesta pyytää noin 550 euroa: http://www.ebay.com/itm/Vintage-Lud … ultDomain_0&hash=item567263281d Ja sitten siistim pi 70-lukulainen: http://www.ebay.com/itm/70s-BONHAM- … ultDomain_0&hash=item541bd04360 Pitäisi varmaan kaivaa tuo laukusta ja putsailla kunnolla niin näkisi kunnon paremmin. Tosin ei kyllä myyntiaikeita ole, niin mitä turhaa :) Kaikki (hurjat 3kpl) virvelit on niin erilaisia ettei oikein viitsisi mitään myydä, mutta jos jonkun myyn, niin antonion ja korvaan sen toisella antoniolla :) Basismi:
Speedy 21.03.2015 17:11:14 | |
---|
Mitä tarkoittaa kamarunkkaus? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Juhani_t 21.03.2015 18:05:55 | |
---|
Speedy: Mitä tarkoittaa kamarunkkaus? Kitaran soittoa |
-Dr.DW- 21.03.2015 18:13:36 (muokattu 21.03.2015 18:14:51) | |
---|
Speedy: Mitä tarkoittaa kamarunkkaus? Kyselee herra joka omistaa n. puolet Itä-Suomen soittimista! :D E: Kaipa niitä on jonkun verran runkkailtu, että niihin ollaan päädytty? Erehdysten kautta onnistumpelointiin, vaimitäsenyoli. Bombing for peace is like fucking for virginity. |