Aihe: Onko mieli muuttunut?
1 2 3
miän vain
31.07.2005 23:52:00

-Kamikaze Kettunen

Noi sun tomi- ja basarikuvaukset kuulostaa ihan mun rummuilta. Iso halkaisija, mutta matalat. Eli se vanha standardikoko.
Viimeinen säkeistö kaiken lopettaa. Tämän jälkeen jäljellä on pelkkää kohinaa.
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
PnUkkeli
02.08.2005 16:52:29
Joo kyl sitä aikoinaa tuli kuolattua semmosten portnoy-tyylisten avaruusalusten perään mut nykypäivänä 3:n tomin setistä on yks jo otettu pois ku alko tuntuu et eipä sitä nii tartte.Tuon puuttuvan tomin tilalle oli myös hyvä asentaa ride,ku oon mieltyny semmoseen suht matalalla oleilevaan raidiin.Ja onhan se tietenki roudaus-poliittisestikki aatellen aina helpompaa mitä vähempi kamaa...olipas oikee ruudinkeksijän lause.Pellipuolella se perinteine 2 crässiä,ride ja haikka on ollu se mitä tullu roudailtua keikoille asti vaikka kämpiltä löytyyki china ja splashi.Ei vaa tunnu tarttevan tämmöses musas.
www.theknobband.net
Groovi
02.08.2005 17:24:49
Yllättävän vähän on mieli muuttunut. Tomien koko on hieman pienentynyt, mutta setti on aina ollut suunnilleen samankokoinen. ..paitsi pari ihan perussettiäkin on ollut kauan sitten.

Nyt on 2 bassaria ja 4 pienenpuoleista tomia, ja se on mulle aika sopiva setti ollut aina.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)