Bacchus 15.07.2005 20:22:31 (muokattu 15.07.2005 20:24:51) | |
---|
oiskohan joku 1200-1300 passeli, tuossa 1300:ssa on jo vähän tinkimävaraa Kiitos arviosta, kuulostaa aika hyvältä hinnalta. Jos joku oikeasti haluaa setin noilla pönttökoilla, niin ehkä siitä sen 1000-1200€ kehtaisi pyytää. Mutta juuri noista pönttökoista johtuen epäilen että kukaan ei yli 1000€:a noista halua maksaa, hyvä jos sitäkään. Rokkimiehelle rokkikoot, ei mitään hiplausmeininkiä.;) Ei sentäs. On vähän eksoottisemmat koot kyllä, mutta oikeaan tyyliin sopii kuin nenä päähän. Jag är en hund |
hollmi-5 16.07.2005 00:58:41 | |
---|
Jos joku oikeasti haluaa setin noilla pönttökoilla, niin ehkä siitä sen 1000-1200€ kehtaisi pyytää. Mutta juuri noista pönttökoista johtuen epäilen että kukaan ei yli 1000€:a noista halua maksaa, hyvä jos sitäkään. Oho. Aika surkea päätelmä. Isot rummut: enemmän hintaa:-) Jos joku alle tonnilla moista Genistan settiä on myymässä, niin ottakoon yhteyttä. Mika Hollström |
Simbe 16.07.2005 01:28:15 (muokattu 16.07.2005 01:34:46) | |
---|
Olikohan Bacchus noi sun rummut joskus Soitin Laineella Turussa? Niissä oli 24" 2002 ride ja muutkin pellit 2002:ta. Oli upea kokemus niillä soittaa kyllä, melkoinen Bonham setuppi, vaikkakin turhan pieni basari. Tottakai jotain No Quarteria veivailin siellä sitten teininä. Silloin minulle valkeni se suurten rumpujen juju. - Siinäkin mielessä ne siis on legendaariset kannut! Kyllä noista pitää 1300 saada! Ostaisin itse, mutta kun ei viitsis käyttää rahaa just nyt taas rumpuihin... Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
Stereophile 16.07.2005 12:30:36 | |
---|
Olette ilkeitä ihmisiä, kun nostatte köyhälle rumpukuumeen. Olis aika unelmapaketti meikälle, hyvän värisetkin vielä. Miksi pitää ihmisen olla niin köyhä, ettei ylimääräistä tonnia löydy tuosta vain. En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
moderndrummer88 16.07.2005 12:42:13 | |
---|
sanoppa muuta! Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Bacchus 16.07.2005 13:28:23 (muokattu 16.07.2005 13:29:43) | |
---|
Oho. Aika surkea päätelmä. Isot rummut: enemmän hintaa:-) Jos joku alle tonnilla moista Genistan settiä on myymässä, niin ottakoon yhteyttä. Jep, näin mäkin oon sen käsittänyt. Maksaahan isommat koot uutenakin enemmän.=D Olikohan Bacchus noi sun rummut joskus Soitin Laineella Turussa? Niissä oli 24" 2002 ride ja muutkin pellit 2002:ta. Oli upea kokemus niillä soittaa kyllä, melkoinen Bonham setuppi, vaikkakin turhan pieni basari. Tottakai jotain No Quarteria veivailin siellä sitten teininä. Silloin minulle valkeni se suurten rumpujen juju. - Siinäkin mielessä ne siis on legendaariset kannut! Kyllä noista pitää 1300 saada! Ostaisin itse, mutta kun ei viitsis käyttää rahaa just nyt taas rumpuihin... Varmasti en osaa sanoa, mutta epäilen että saataa olla eri setti kyseessä. Nämä meikäläisen kannut ovat kuulemma ex-Killer Teijo Jämsenin vanhat. Tiedä sitten jos hän on itsekin ostanut kannut käytettynä. Eli onhan se mahdollista että olis sama setti kyseessä, mutta tiedä sitten.=D Itsekin aikaisemmin hieman karsastin varsinkin isoja basareita (isoista tomeista diggasin/diggaan kyllä), mutta soitettuani tota Genistan 24"x18" jytkyä näin valon; enää en 22"x18" pienempää ota. Dynamiikka ja hallittavuuskin on aivan mahtavat, ohut koivu-runko takaa sen. Kiitokset kaikille hinta-arvioista! Olette ilkeitä ihmisiä, kun nostatte köyhälle rumpukuumeen. Olis aika unelmapaketti meikälle, hyvän värisetkin vielä. Miksi pitää ihmisen olla niin köyhä, ettei ylimääräistä tonnia löydy tuosta vain. Pahoitteluni.;) Muistelinkin että olisit jossain ketjussa maininnut diggaavas kunnon rokkikokoisista kannuista. Jag är en hund |
hollmi-5 17.07.2005 12:09:36 | |
---|
Olen omistanut Premierin Resonator-setin, jossa oli 24" koivubassari. Se oli todella mahtava. Genistan 24" bassaria kuulin Rautiaisen Tommin soittamana. Oli tosi tykki. Soitin Tommille ja kysyin kalvoista ja demppauksesta: Remon valkea. Ambassador, hiukan demppikangasta 6" reikä resopuolella ja alkuperäinen logokalvo. Mika Hollström |
toto 07.08.2005 13:52:33 (muokattu 07.08.2005 13:53:52) | |
---|
Ite oon päässyt soittamaan koivurunkoisilla Projectoreilla, tuplasetti 24" bassareilla. Tomit soi kuin unelma ja bassarit muistuttaa kanuunanlaukausta, soundi kuin PA:n kautta soitettuna. 4mm koivurunko vahvikerenkailla soi todella herkästi, NAM! Sellaset kun sais, pitää kyttäillä jos omistaja on joskus myymässä ;) Taman Starclassic Performerista on pakko sanoa sen verran, että hienoa työtähän se rumpu on, mutta soundi vastaa ihan kumipalloa minun mielestä. On tullut kokeiltua noin 4:ää settiä, Remon eri kalvoilla samoin Evanseilla, mutta ei toimi yhtään, ei uppoa. Sama juttu kun kuuntelee esim. Simon Phllipsin tai Mike Portnoyn soittamana, kumipallomainen soundi, kuin koripalloa hakkaisi asvalttiin ;) Tämä on vaan minun mielipide ja näkemys, toisille varmaan toimii.. "Long time no groove" |
Niskamies 07.08.2005 13:55:14 | |
---|
On tullut kokeiltua noin 4:ää settiä, Remon eri kalvoilla samoin Evanseilla, mutta ei toimi yhtään, ei uppoa. Sama juttu kun kuuntelee esim. Simon Phllipsin tai Mike Portnoyn soittamana, kumipallomainen soundi, kuin koripalloa hakkaisi asvalttiin ;) Tämä on vaan minun mielipide ja näkemys, toisille varmaan toimii.. Nää on taas näitä kuuluisia mielipiteitä:) Omasta mielestäni esimerkiksi Philipsillä on levyillä todella jytyt ja munakkaat saundit. Kyllä 24" Perfomer basari jytisee! Virallisesti semi-pro! |
ddrum54 07.08.2005 14:12:39 | |
---|
Nää on taas näitä kuuluisia mielipiteitä:) Omasta mielestäni esimerkiksi Philipsillä on levyillä todella jytyt ja munakkaat saundit. Kyllä 24" Perfomer basari jytisee! Simon Phillipsillä on Maplet. 2`n 4 |
Niskamies 07.08.2005 15:05:37 (muokattu 07.08.2005 15:58:55) | |
---|
Simon Phillipsillä on Maplet. Studiossa Perfomerit, livenä Maplet. Virallisesti semi-pro! |
AP 07.08.2005 18:25:14 | |
---|
Tämä on kyllä valitettavasti asia, jonka tulisi juuri tuossa hinnassa näkyä. Lisäksi, jos tarvitset jonkun tietyn varaosan Genistoihin, saat olla aika varma, ettet sitä löydä. Tuo on kyllä harmillinen asia, kun Genistat ja Signiat lakkautettiin. No, luulisi niitä osia vielä löytyvän ihan tehdastoimituksinakin. Tämä juuri on "länsimerkin" yksi etu, että varaosaa saa vaikka mallit olisivatkin uudistuneet. Itsekin olen ostanut Premierin Royale-settiin Laineelta varaosia ihan joskus 90-luvun lopulla, viakka kyseisen sarjan valmistus loppui jo 80-luvun alkupäässä. K100 #7
Ärlä #011 |
Bacchus 10.08.2005 13:07:01 (muokattu 10.08.2005 13:18:59) | |
---|
Noniin, kaupat eivät onnistuneetkaan kun kaverilta loppuivat rahat, joten Premier Genista-kattaus nyt tulossa myyntiin. Jos jotakuta kiinnostaa, pistäkää vaikka pikaviestiä tulemaan. Laitan myynti-ilmoituksen torille piakkoin josta löytää tarkemmat yhteystiedot. Koot ovat seuraavanlaiset: 24"x18" BD, 13"x11" TT, 16"x16" FT, 18"x16" FT. Eli kunnon rokkimeininkiä. (Pahoittelen mainostusta) EDIT: Kuva: http://muusikoiden.net/dyn/members/11507.jpgJag är en hund |
Nolte 10.08.2005 13:43:49 | |
---|
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |