Aihe: kokemuksia wuhanin symbaaleista..?
1 2 3
Bacchus
25.03.2005 14:23:25 (muokattu 25.03.2005 14:23:45)
Wuhanit, made in wuhanit ym. vaikuttais aika samanlaiselta kamalta. Nimittäin ainakin ulkonäön ja soundin perusteella. Wuhanhan tosiaan on maakunnan nimi, joten siellä saattaa olla moniakin tehtaita. Ilmeisesti joku vanha kiinalainen maakunta, jossa on perinteisesti valmistettu symbaaleja. Leimoja ne lyö siellä varmasti miten sattuu niihin pelteihin, tuskinpa on laatueroa lukeepa pellissä sitten Wuhan, Made in Wuhan tai mitä tahansa. Ainakaan soundillisesti näissä ei omien kokemusten perusteella ole eroa. Itsellä on china, jossa lukee juuri tämä miän vain mainitsema senttiluku, eikä mitään muuta.

Niin, ja ei Wuhan kyllä tee niitä symbaalejaan sheettinä (shittinä kylläkin), ainakaan chinoja. Crasheista en sitten tiedä. Luulisin että nekin tehdään valamalla.
-
Nolte
25.03.2005 14:59:29
mutta eikös se oo sama missä se on valmistettu kunhan siitä lähtee hyvä soundi. mä en oo kyllä paljo katellu missä mun pellit on valmistettu,sillä se ei oo pääasia.

Ai tätäkin asiaa tarttee oikeen selittää. No, eipä tietenkään valmistuspaikka ole pääasia. Mutta tykkään ottaa asioista selvää kunnolla, eipähän tarvii sitten ihmetellä. Olen utelias. Tuntuu siltä, että mitä enemmän ikää kertyy, sitä uteliaammaksi äidyn...
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
PeeKoo
28.03.2005 11:40:37
Kysäisin tässä taannoin Woodwindsissä käydessäni myyjältä tästä Wuhan/made in wuhan -asiasta ja kuulemma tosiaan on niin että Wuhanin maakunnassa on näitä symbaalitehtaita jonkin verran. Omat kiinalaiseni ovat näitä missä on leima jossa lukee "made in wuhan, china". Käsintehtyjä ovat joten ero samankokoisten yksilöiden välillä on huomattava eli kokeilla kannattaa jotta löytäisi sopivan.
Ne crashit taas sattui kaikki olemaan sellaisia ´puolichinoja´eli kuulostivatten hiukka hämmentäviltä.
Kantsii käydä kattelemassa varsinkin jos sellainen eksoottisemmat kolistimet kiehtoo..=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)