Macu 19.01.2005 15:05:30 | |
---|
Viimeisin innostukseni taitaa olla Mike Portnoy. Eikä mitään valitusta! :D Kun katselin tuota Theaterin Live at Budokania, niin kyllähän se oikeasti soittaa osaa. Ainakin minä tykkään. Jo useita vuosia kestänyt kestoinnostus on Deep Purplen Ian Paice. On se vieläkin kovin kaikista. Sitä rentoa mutta tarkkaa soittoa on kyllä ilo kuunnella ja lainailla. Kahvin määrä on vakio |
Crusifix 19.01.2005 15:54:24 | |
---|
Tais muuten olla Dave Lombardo tai sitten Stormlordin rumpali.. en muista nimeä! Niiltä jos keneltä saa inspiraatiota! |
miän vain 19.01.2005 17:08:45 | |
---|
Mutta nyt ihan viimeajan innoittaja on Oratorion rumpali... Nuori ja taitava (: Tuttu kaveri. Samasta kylästä. Rento ukko ja hyvä soittaja - harmi vaan, että se bändi on sellainen kuin on. Liikaa gospelia. Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic |
Blitz 19.01.2005 17:34:54 | |
---|
Tuttu kaveri. Samasta kylästä. Rento ukko ja hyvä soittaja - harmi vaan, että se bändi on sellainen kuin on. Liikaa gospelia. Paikoin ihan meneviä riffejä, mutta todellakin menee hieman yli mainitsemassasi asiassa. :) "hevi on paskinta rässi on parasta" |
SugarDaddy 19.01.2005 20:29:09 | |
---|
Viimeisin innostus ehdottomasti Dave Grohl. Aina tykänny äijän soitosta. Eipä tässä muuta tällä kertaa. |
dictatorsh*t 19.01.2005 21:39:35 | |
---|
Kerrankin joku toinenkin ketä pitää Dolmayanin soitosta ;D Harvemmin hänestä kuuluu puhuttavan ja mielestäni häntä kyllä hieman ehkä aliarvostetaan. Todella maukkaita ja monipuolisia rumpuraitoja on äijä kehittänyt kyllä. On siitä lähtien kun ensimmäisen kerran oikein kuuntelin SOAD:ia ollut yksi mnun lempisoittajistani. Se vaan vetää niin hyvin. :D Tiettävästi hän soitti ensin rummut ilman symbaaleja ko. levylle. Symbaali-iskut taltioitiin triggeripadilla. Sitten vaan dubbausta perään pelkillä symbaaleilla. Eipä ollut ongelmaa snaremikkiin vuotavista haikoista!! Enpä tätä tiennytkään ja sinänsä vähän outo juttu. Mutta olen joa paljon Probotia aikaisemmin pitänyt kaverin soitosta. Ja silti vetää hyvin sillä levyllä, sanottakoon mitä sanottakoon. Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
haunted 19.01.2005 21:50:36 | |
---|
oon ollu aika kauan sellanen hiljanen sivustakatsoja ja mun mielestä näis keskusteluis tulee yllättävän harvoin esille daniel erlandson.. se on mun henkilökohtanen syy harjotella rumpujen soittoo. |
hollmi-5 19.01.2005 21:54:53 | |
---|
Kristian Voutilainen, Eläkeläiset. Kiva on kuunnella väilillä pelkistettyä todellisuutta. Mika Hollström |
Brian May jr. 19.01.2005 22:08:02 (muokattu 19.01.2005 22:08:22) | |
---|
Juppehan se. Kaveri näytti siinä keikalla kuin olisi baarissa ollut kavereiden kanssa, niin helpon näköistä soittoa että. Hienosti vetää ei voi muuta sanoa :) Mä en ite ole rumpali(meinaan siis sitä ettei ole paljoa kriteerejä millä heittää), mutta kun katteli tota niin teki muhunkin kyllä vaikutuksen. Hyvät soundit, ja meininki oli aika rennohkoa tollaselle keikalle. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
J. Cool 19.01.2005 23:37:20 | |
---|
christian johansson. soittaa ruotsalaisen Carolan Credo-levyllä. suosittelen lämpimästi jos ruotsiksi vetävä nuori huippulaulaja uppoaa profiiliin. levyl on monentyylisiä biisejä, joten yleistä linjaa on vaikea sanoo. jotkut biisit on vähän kuin beyoncea livesoittimilla. rumpali soittaa vähän, mutta sitäkin hienompia juttuja - ja esimerkillisellä tatsilla. pakko mainita myös drori-hansen furniture - family. levyn rumpalia en tiiä mut pitäis kyllä. kuunteluun biisi family, jos kiinnostaa kuulla 16-beattia hyvin vedettynä. don't touch my bumtsibum |
Toro 20.01.2005 07:01:35 | |
---|
viimesimmäks oon innostunu Carter Beufordista (kai se noi kirjotettii) miust iha älyttömän loistava! |
Paas 20.01.2005 10:39:59 | |
---|
John Blackwell taitaa olla viimeisin innostus. Ja sitten Lang. Nämä kaksi kaveria tosin edustavat melko erillaista osaamista. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Bacchus 20.01.2005 13:10:25 | |
---|
Abe Cunningham, Deftones. En liiemmin Deftonesista aiemmin perustanut, vähän turhan pomppukamalta vaikutti, mutta nyt lähiaikoina tullut kuunneltua enemmän ja varsinkin rumputyöskentely vakuuttaa. Groovaavaa, pelkistettyä ja mielikuvituksellista soittoa. - |
fifehole 20.01.2005 14:48:25 | |
---|
Raymond Herreran paukuttelua on tullut viimeaikoina ihasteltua. Kova ukki, ei voi muuta sanoa! Head for an eye |
HeavyMachinery 20.01.2005 14:57:56 | |
---|
My ruins- Yeal, ihan nätti tyttö. Minä tiedän - siis pelkään ! |
kyseinen 20.01.2005 15:05:51 | |
---|
My ruins- Yeal, ihan nätti tyttö. Kiitos vihjeestä... The Donnas - Torry Castellano Innostaa enemmän kuin kaikki muut karvanaamat yhteensä. |
KoRn88. 20.01.2005 16:19:56 | |
---|
Abe Cunningham, Deftones. En liiemmin Deftonesista aiemmin perustanut, vähän turhan pomppukamalta vaikutti, mutta nyt lähiaikoina tullut kuunneltua enemmän ja varsinkin rumputyöskentely vakuuttaa. Groovaavaa, pelkistettyä ja mielikuvituksellista soittoa. joo aben soitosta pidän kyllä minäkin. |
JeeVes 20.01.2005 16:50:55 | |
---|
Abe Cunningham, Deftones. Joo, tuokin kaveri kyllä innostaa aina. Kuunnelkaa Digital Bath, My own summer, Back to School tai Aroud the Fur. Kaveri mättää ihan loistokkaasti. kalamies#15 >-)))> |
Rumpali Rölli 20.01.2005 17:36:23 | |
---|
Kevin Talley - Chimaira Charlie Benante - Anthrax Mikkey Dee - Motörhead siinä lisää hyviä soittajia ... nämä kaverit osaavat hommansa Trust Your Ear, Listen Metal |
Simbe 20.01.2005 18:04:45 | |
---|
Tommy Aldridge Whitesnakesta, ihan uskomatonta settiä tuli livenä ja on tullu nyt muutama ozzynkin cd hankittua jossa Tommy soittaa aivan timangia. Toivottavasti seuraava ois Scott Travis kun meen Judas Priestiä kuuntelemaan. Tismalleen samat sanat, paitsi että Ozzyn cd:t oli jo ennestään ja Tommy ahkerassa kuuntelussa. Veti muuten melkein 1:1 saman soolon kuin Randy Rhoads Tributella (Steal Away), ehkä hiukan pitemmän vain. Vanha koira ei opi uutta? Nyt soi Priest. Maaliskuuta odotellessa.... Rock'n roll'n blues'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |