Aihe: Gretsch setti tarjolla
1 2 3
ddrum54
30.12.2004 16:27:01
Kyllä sinne mapletkin on menny. :S

Jaahas... Jää sitten se 8 tuumainen tilaamatta.

Tietääkö kukaan, onko Noble & Cooleylla maahantuojaa täällä pohjolan perukoilla?
2`n 4
ddrum54
30.12.2004 16:29:34
Tuskin kovin moni tällä foorumilla on tullut miettineeksi, että esim Gretschin omistaa yhtiö, joka omistaa yhtiön, joka valmistaa osia taisteluhelikoptereihin ja -lentokoneisiin sekä niiden pommi- ja ohjusjärjestelmiin.

Kiitos informaatiosta !! Eipä käy retsikään sitte.
2`n 4
Paas
30.12.2004 20:26:44
Tietääkö kukaan, onko Noble & Cooleylla maahantuojaa täällä pohjolan perukoilla?

Eipä taida nykyään enää olla. Mutta pistän sulle privaa...
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Outkast
30.12.2004 20:36:28 (muokattu 30.12.2004 21:00:23)
Kyllä sanoisin että gibralttarin hw on paljon parempaa mitä yamaha. Niin siis minä kyllä ottaisin ennemmin gretschit saat vielä ehkä joskus myydessäsi paljon enemmän mitä saisit yamahoista.

Paskanmarjat.
Pinstripe ,,/
jazzmies
30.12.2004 23:16:35
Olen itse päässyt soittamaan noita samoja tai sitten siitä yksi hintaluokka ylöspäin olevaa settiä. Oli hyvä soundi ja taatusti sopii rockiin. Tomit olivat erityisen uskottavat. Ei niissä toki ollut "That Gretsch Sound", koska suuri on ero vaahteraiseen, valuvanteiseen settiin, mutta niin on hieman eroa myös hinnassakin.
Remo
31.12.2004 00:17:35
Olen itse päässyt soittamaan noita samoja tai sitten siitä yksi hintaluokka ylöspäin olevaa settiä. Oli hyvä soundi ja taatusti sopii rockiin. Tomit olivat erityisen uskottavat. Ei niissä toki ollut "That Gretsch Sound", koska suuri on ero vaahteraiseen, valuvanteiseen settiin, mutta niin on hieman eroa myös hinnassakin.

Niin ookko siis soittanu catalina birchillä ja renown maplella. Vai catalina clubilla ja birchillä. :D Kiinnostaa vaan aivan tietää jos soitit tolla renownilla niin millanen se oli.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
jazzmies
31.12.2004 10:33:28
Niin ookko siis soittanu catalina birchillä ja renown maplella. Vai catalina clubilla ja birchillä.

Setti oli Catalina Birch. Kuulostivat ihan oikeilta rummuilta, työn jälki oli OK ja hyvältä näyttivät.

http://www.gretschdrums.com/?fa=ser … ;sub=kits&sid=387&mid=1258#
Remo
31.12.2004 10:42:43
Joo mulla on noi catalina birchit kans ja ihan mukavalta ne munkin korvaan kuulostaa. Eikä aivan hirveän hintaisiakaan täys koivuisesta setistä. Eikä nämä loppujen lopuksi ole edes kovin pahat virittää ainakin jos niihin vanhoihin pulseihin vertaa.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
pasij66
03.01.2005 15:38:15

Jostain syystä tuosta ylläolevasta saa käsityksen, että Tama ja Yamaha ovat Taiwan / Korea - osastoa. Mun Tamoissa lukee: Hand Made In Japan.

Ei vaan, tarkoitin nimenomaan ettää näiltä merkeiltä löytyy sekä laadukkaampaa Japsi settiä että hiukan edukkaampaa, Taiwan, Korea settiä.
Omissa Tamoissa lukee myös Made in Japan :)
On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti
ddrum54
03.01.2005 15:58:51
Ei vaan, tarkoitin nimenomaan ettää näiltä merkeiltä löytyy sekä laadukkaampaa Japsi settiä että hiukan edukkaampaa, Taiwan, Korea settiä.
Omissa Tamoissa lukee myös Made in Japan :)

No juu, näinhän se siinä lukee. Oli taas ymmärryksen taso kovin kovin kehno. Anteeksi. : )
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)