Aihe: Hyvät Milleniumit GALLUP
1 2 3
miän vain
13.12.2004 13:42:18

Hoho!

Sitä paitsi Euroshopperin säilykkeet ja edam-juusto on hyviä.

Riippuu. Ostin juuston, vein kotiin, avasin, oli homeessa. No, kaupasta antoivat uuden, ja sekin oli homeessa. Ja seuraava kanssa. Siihen jäi.

Kuukauden päästä uudestaan, epäilin että edellinen erä oli susi. Ja homeessa taas. Tuskin ihan heti uudestaan.

Onx tää liian niinq aiheenohi??+?
I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic
Alpha
13.12.2004 13:52:10

Sitäpä täällä mietin kahvikupin ja Euroshopperin suklaakeksien kanssa...
AP
13.12.2004 14:09:03
Riippuu. Ostin juuston, vein kotiin, avasin, oli homeessa. No, kaupasta antoivat uuden, ja sekin oli homeessa. Ja seuraava kanssa. Siihen jäi.

Kuukauden päästä uudestaan, epäilin että edellinen erä oli susi. Ja homeessa taas. Tuskin ihan heti uudestaan.

Ai teillä ne homeiset juustot ym. myydään? Ihmettelinkin, miksi itselle ei koskaan tule sellaisia...
K100 #7
Saukki
14.12.2004 11:41:47

On sentään sen verran laadukkaita kuitenkin että setin paskin teline on Premier merkkinen.

Sama homma meikällä. Milleniumin ständit on yllättävän kestäviä (milleniumeiks), ei ole vielä pettänyt

Milleniumin hiilikuitukapulat (jos joku haluaa hiilikeppejä käyttää) ovat myös yllättävän hyviä...
grind
14.12.2004 14:55:36
Milleniumin ständit on yllättävän kestäviä (milleniumeiks), ei ole vielä pettänyt

Tosiaan, tuo "kallein" /vähiten halpa ständi ajaa asiansa ihan kohtuullisesti. Hiukan kulmikkaat on säädöt mielestäni, mutta kylläpä ne kohdilleen saa. Yksi puomin kääntö/kiristysruuvi tuli valetuista jengoista ulos, että rapsahti, mutta porakone+putkisokka auttoi asiaan.
Clamp+puomihässäkkä ei oikein pidä.

Olisihan nuo mukava vaihtaa vaikka taman vastaaviin.
JeeVes
14.12.2004 16:03:33

Ettei vain ollut kyseessä ns. homejuusto?
"Ajattelen, siis olen siis olemassa"
eljohnny
14.12.2004 16:36:42
Ei kyllä mulla ole kovin hyvin nuo Milleniumin ständit kestäneet, ainakaan riden alla -olen jo pari saanut paskaksi ja takuusta uudet.

Paras Millenium-tuote on varmaan toi peltilaukku, sen jälkeen kun äiskä ompeli sen "kahvan" tarrat uudestaan paikoilleen alle viikon käytön jälkeen :)

Kyllä noi Made by Vic Firth kepitki on ihan kädestä, ei tosiaankaan kestä 10 parin setti kauaa.
Venyttely on kaiken A ja O.
AP
14.12.2004 17:01:07
Ettei vain ollut kyseessä ns. homejuusto?

Tai ehkä kyseinen juusto oli m.net-ilmaisuilla vaan WANHA!
:)
K100 #7
ddrum54
14.12.2004 17:03:56
Tai ehkä kyseinen juusto oli m.net-ilmaisuilla vaan WANHA!
:)

Haa... Vintage juustoa.
2`n 4
Alpha
14.12.2004 17:35:26
Haa... Vintage juustoa.

TAHTOO!!!
miän vain
14.12.2004 18:48:30

Haa... Vintage juustoa.

Sopinee yhteen vintage-viinin kanssa?

--

Hei, mä tajusin!11!! Vintage on niinku vuosikerta, ja sit viineissä on useesti hyvä vuosikerta, mut vintage voi kans tarkottaa vanhoi hyvii soittimii. Hittojoo, nii sen pitää mennä. Aika jäynän viestin laittoi justiinsa. Ois voinu luulla ettei se tajuu tota yhteyttä tossa. Mut onneks tajusin!
I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic
AP
14.12.2004 19:08:13

--

Hei, mä tajusin!11!! Vintage on niinku vuosikerta, ja sit viineissä on useesti hyvä vuosikerta, mut vintage voi kans tarkottaa vanhoi hyvii soittimii. Hittojoo, nii sen pitää mennä. Aika jäynän viestin laittoi justiinsa. Ois voinu luulla ettei se tajuu tota yhteyttä tossa. Mut onneks tajusin!

Hoho. JOs en tyyppiä tietäisi, väittäisin että on basistipalstalta tänne eksynyt...
K100 #7
ddrum54
15.12.2004 09:32:26

--

Oot sä löytäny jotain Euroshopper - Vintage sieniä? Mulle kans. : )
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)