ddrum54 10.11.2004 13:53:45 | |
---|
Ja kanttilyönneistä vielä, eihän ainakaan Joeyn signature-puikot nyt semmoseen o tarkotettujakaan. Ne on rokkikapulat. Eikö kanttilyönnit kuulu rokkiin? 2`n 4 |
miän vain 10.11.2004 14:35:55 | |
---|
Eikö kanttilyönnit kuulu rokkiin? Niin. Rim-click on sitten eri juttu. Mikä piru se muuten on suomeksi? Hissuttelunakutus? |
Kaneli 10.11.2004 14:53:25 | |
---|
Eikö kanttilyönnit kuulu rokkiin? Joeyhan vaikuttaa Slipknot-nimisessä pikku yhtyeessä, eikä niiden musiikissa kantteja kilistellä. Ja koska ne on Joeyn omat kapulat, niin ei ne o tarkotettujakaan siihen. Kuten ei Aheadeja yleensä. Ite oon kyl kantteja kokeillu soittaa niillä, ja kyllä se mun mielestä ihan hyväksyttävästi toimi. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
ddrum54 10.11.2004 15:05:22 | |
---|
Joeyhan vaikuttaa Slipknot-nimisessä pikku yhtyeessä, eikä niiden musiikissa kantteja kilistellä. Ja koska ne on Joeyn omat kapulat, niin ei ne o tarkotettujakaan siihen. Kuten ei Aheadeja yleensä. Ite oon kyl kantteja kokeillu soittaa niillä, ja kyllä se mun mielestä ihan hyväksyttävästi toimi. Jaa jaa, että slipknot just joojoo. No sitten hmmm... joopajoo. 2`n 4 |
Kaneli 10.11.2004 15:07:19 (muokattu 10.11.2004 15:07:34) | |
---|
Jaa jaa, että slipknot just joojoo. No sitten hmmm... joopajoo. Tulipa asia selväks:D Sitäpaitsi ei muutkaan Ahead-artistit paljon kantteja soita, kuten Lars Ulrich (heh) tai Jimmy DeGrasso. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Paas 10.11.2004 15:08:11 | |
---|
Jos ei kanttilyönnit kuulu rockiin niin johan on s***ana! Minä en ainakaan tee mitään kapuloilla joilla ei voi päästellä kanttiin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Kaneli 10.11.2004 15:10:33 | |
---|
Jos ei kanttilyönnit kuulu rockiin niin johan on s***ana! Minä en ainakaan tee mitään kapuloilla joilla ei voi päästellä kanttiin. Asd. Jos kanteja on pakko soittaa, niin hyvä, ostakaa puukapulat. Jos ei kantit o välttämättömyys, kokeilkaa Aheadeja. En mä kanttilyöntejä yritä disauttaa. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
ddrum54 10.11.2004 15:19:52 | |
---|
Jos kanteja on pakko soittaa, niin hyvä, ostakaa puukapulat. Kiitos, jos nyt sitten ihan luvan kanssa ostettaisi. Mulla ainakin on ihan pakottava tarve soittaa kantteja. 2`n 4 |
Kaneli 10.11.2004 16:36:55 | |
---|
Kiitos, jos nyt sitten ihan luvan kanssa ostettaisi. Mulla ainakin on ihan pakottava tarve soittaa kantteja. Mulla ei, ja sehän on mainiota koska me ollaan kaikki erilaisia! - Si dej i reven!!
- Mee ite.
miän vain 10.11.2004 17:28:10 | |
---|
Sitäpaitsi ei muutkaan Ahead-artistit paljon kantteja soita, kuten Lars Ulrich Siis Larssihan vetää lähes poikkeuksetta kanttiin. Ehkä et nyt tajua mistä on kyse? Tämä on rimshotti: http://www.billrotelladrumbeatings.com/rimshot.gif Kapula osuu yhtä aikaa vanteeseen ja kalvoon. Luja metakka kirpoaa. Ja on nimenomaan rock. Rim click on sitten se hempeilyjuttu, jossa kapulan pää lepää kalvolla, ja toisella päällä naksutellaan kanttiin. Se ei välttämättä ole kovin rock. Ja niitä Joey ei soita. |
Kaneli 10.11.2004 17:30:16 (muokattu 10.11.2004 17:31:14) | |
---|
Siis Larssihan vetää lähes poikkeuksetta kanttiin. Ehkä et nyt tajua mistä on kyse? Tämä on rimshotti: http://www.billrotelladrumbeatings.com/rimshot.gif Kapula osuu yhtä aikaa vanteeseen ja kalvoon. Luja metakka kirpoaa. Ja on nimenomaan rock. Rim click on sitten se hempeilyjuttu, jossa kapulan pää lepää kalvolla, ja toisella päällä naksutellaan kanttiin. Se ei välttämättä ole kovin rock. Ja niitä Joey ei soita. Höh. Kun mä puhun kanttilyönneistä, tarkotan nimenomaan puikon asettamista poikittain jne? :edit: Mutta rimshottejahan Aheadeilla pystyy vetämään. Eikö se ole niin? Olen tainnut tehdä itsestäni Valtavan Ääliön. Aagh. En ole tyhmä amatööri, suomi ei vaan o äidinkieleni. Ei helevetti. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
Kure 10.11.2004 22:27:33 | |
---|
Itselläni on ollut joskus jonkin aikaa käytössä Aheadin kapulat ja jonkinmoisen totuttelun jälkeen olivat ihan ok soittaa. Muovit tuntui kestävän tosi hyvin ahkeraakin treenausta. Ainoa vain, että menivät muutaman kuukauden sisään poikki kuin leikattuna. Muovit kesti, mutta itse kapulan materiaali ilmeisesti vain väsyi...Hinnan vuoksi en ole uutta paria hommannut. |
hurme 10.11.2004 22:40:13 | |
---|
Itselläni on ollut joskus jonkin aikaa käytössä Aheadin kapulat ja jonkinmoisen totuttelun jälkeen olivat ihan ok soittaa. Muovit tuntui kestävän tosi hyvin ahkeraakin treenausta. Ainoa vain, että menivät muutaman kuukauden sisään poikki kuin leikattuna. Muovit kesti, mutta itse kapulan materiaali ilmeisesti vain väsyi...Hinnan vuoksi en ole uutta paria hommannut. kävi juuri näin tänään treeneissä, ensin toinen ja parin biisin jälkeen toinen. että vituttaa. Kahdet parit menneet poikki, kolmansia en osta. Joten olisiko vinkkiä uusista. Olen ajatellut hiilikuitukapuloita, mites ne sitten, halkeavatko puukapulan tavoin? sori lievä offtopic Ni Reba Katabba. |
HeavyMachinery 11.11.2004 21:50:53 | |
---|
Se on tietty suhteellista missä säästää mutta onko järkeä käyttää esim. hiilikuitu kapuloita (jotka yö mun makuun näpeille) kun ne on niin kovia että pellit hjoa ennemmin kuin kapulat. tulee pitkällä juoksullaa kalliiksi ostaa peltejä kun mäiskii ne pas%#ksi. Itse on ostaisi ikinä käytettyjä haikkoja mieheltä joka ei soita puu kepukoilla. No niin, sano napoleon ! |
hgr 12.11.2004 00:19:08 | |
---|
Ei se että hiilikuitukapulat kestävät paremmin tarkoita automaattisesti sitä että ne rikkovat pellit. Kyllähän monet tuntuvat saavan peltinsä hajalle alta aikayksikön puukapuloillakin. Kun olen käyttänyt noita hiilikuitupötköjä vähän pidempään voin kertoa havaintoni kamojen kestävyydestä. Tähän mennessä en ole rikkonut yhtäkään peltiä millään kapuloilla. |
Kaneli 19.11.2004 13:21:20 | |
---|
Joopa joo, nyt kun oon ylistäny näitä, ni tietenkin eilen hajos paskat käsiin. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
ddrum54 20.11.2004 19:09:49 | |
---|
Joopa joo, nyt kun oon ylistäny näitä, ni tietenkin eilen hajos paskat käsiin. Nonni, paska tsägä. Otan osaa. 2`n 4 |
HeavyMachinery 21.11.2004 21:23:09 | |
---|
Joopa joo, nyt kun oon ylistäny näitä, ni tietenkin eilen hajos paskat käsiin. Näin se homma toimii. No niin, sano napoleon ! |
henkka8 26.11.2004 12:27:52 | |
---|
Ajat tietty muuttuu, mutta kyllä mun mielipide on kuitenkin, että puustatehdyillä kapuloilla olis rumpuja tarkoitus soittaa... mielipiteitä on tietysti monia, mutta alumiininylon kapulat (testannut olen.. eka ja viimeinen kerta. ei vaakuuttanut) |
Kaneli 26.11.2004 14:31:40 | |
---|
Nonni, paska tsägä. Otan osaa. Kiitos. Ja nyt on vaikeuksia soittaa puukapuloilla, ku ne välittää niin sairaasti tärinää Aheadeihin verrattuna. Olen hemmoteltu, kyllä. - Si dej i reven!!
- Mee ite.