Suleima 04.12.2004 01:19:55 | |
---|
On kyl oikeen passeli meininki, Bungle ja vanha Y.U.P tosta ekana tuoksahtaa mieleen. Jää kaipaa ehkä jotain kokeellista vokaalia koko roinan oheen. Rumputyöskentelyssä ei mitään moitittavaa. Tuplia liikaa tän makuun, mutta makuja on monia eikä tän oo välttämättä oikee. Gnomes on kyl päättäjä tossa. Primusta ei tuu mulla oikeen mieleen tästä, liian melodista varmaan siihen verrattuna. Bassoja sais kuuluu aika paljo ilosemmin varsinki ku siellä käsittääkseni jotain peukutteluakin esitellään. :) Noita ei mitään piisejä vissiin oo ykkösellä laitettu sisään? tai jos on niin voisitko kertoa mikä klikki käytössä/millä laitteella ohjelmoitu? |
moottorisaha 04.12.2004 02:48:39 (muokattu 04.12.2004 02:50:30) | |
---|
Siis Gnomesin 1:18 lähtevä kohta on aivan saatanallisen kova (pitää kuunnella uudestaan ja uudestaan)! Tehkää koko biisi ton tyyppistä tavaraa, niin oon ikionnellinen. ;) Niin, ja ei kyllä noissa biiseissä todellakaan oo mitään valitettavaa, mielellään kuuntelee, mutta toi yksi kohta kolahti aivan järkyttävän hyvin. |
Liver-Box 04.12.2004 18:25:28 | |
---|
kirjoitatteko lapuille biisien rakenteet vai teettekö ihan nuotit? Vai muistatteko ulkoa :) Ulkoa menee. Alussa piti tehdä noita muistilappuja hieman enemmän. Noita ei mitään piisejä vissiin oo ykkösellä laitettu sisään? tai jos on niin voisitko kertoa mikä klikki käytössä/millä laitteella ohjelmoitu? Juu ei o ykkösellä soitettu sisään. Soitin audioraidan kanssa jossa oli klikki mukana. Jakso. |
eppe 04.12.2004 23:55:04 | |
---|
Kovaa kamaa :) Hyvää rumpalointia. |
miccomalliton 05.12.2004 22:56:23 | |
---|
Kylläpä oli piristävää meininkiä! Rumpalointi toimi upeasti ja ei ennalta arvattavasti, mikä on tietenkin +:saa. Toi synkeään talvi iltaan valoa. Jalat vipatti ja hymy nousi rumalle naamalle;) |
Stratton 09.12.2004 18:32:36 | |
---|
Niin en tiiä, että halusitko pelkästään kehuja kun pistit tän topicin, joten voisin kritisoida hieman... mutta en löydä oikeestaan rumpaloinnista mitään kritisoitavaa. Biisissä sen verran että muutaman kerran ne loppuu niinkun kesken ja sitten alkaa kuin uus biisi. Mutta tykkään silti ihan mielettömästi ja kuuntelen päivittäin ;) Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
Liver-Box 09.12.2004 21:54:21 (muokattu 11.12.2004 01:04:11) | |
---|
Niin en tiiä, että halusitko pelkästään kehuja kun pistit tän topicin Palautetta! :) Negatiivista tai positiivista. Edit: Mutta joo kiitos! Jakso. |
ääliö 09.12.2004 22:13:34 | |
---|
Sairaalloisen hyvän kuulosta! (vaikka ei oo ihan mun makuuni) soitat mahtavasti,en pystyis tota vetään ilman intensiivistä biisikohtaista treeniä! Vanhan skeptikon kuitenkin kysyttävä,meneekö toi livenä? Joka toiselle kuoppaa kaivaa,tarvii siihen lapion. |
Liver-Box 10.12.2004 00:11:28 | |
---|
Vanhan skeptikon kuitenkin kysyttävä,meneekö toi livenä? Ei olla ikinä testattu :) Eikä oikein samalla kokoonpanolla onnistuiskaan.
Jakso. |
dictatorsh*t 23.01.2005 11:54:30 | |
---|
Eri velmua menoa! Ei oikeastaan pysty sanomaan mitään rumpaloinnista kun se on sellaista. Mutta perguleen hyvän kuuloista settiä! Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
Liver-Box 23.01.2005 13:59:04 | |
---|
Ei oikeastaan pysty sanomaan mitään rumpaloinnista kun se on sellaista.. Sellaista kuin .... ? :D
Jakso. |
DimensionZ 23.01.2005 14:04:16 | |
---|
Gnomesin latasin, ja olen tässä nyt pitkän aikaa jo diggaillut aivan täysiä. Rumpusoundit ovat mielestäni hyvät, virveli näistä vielä ehdottomasti paras. Rummutuksessakaan ei mitään vikaa. Tuossa Gnomesissa paras kohta on ehdottomasti 2.35-3.10, aivan törkeän hieno riffi, ja tietenkin disco tuo siihen sitä jotain. ''He jumped right out of a building!!'' |
Liver-Box 23.01.2005 16:09:18 | |
---|
Gnomesin latasin Sulla toimi toi linkki ? Nyt se ei tuntus taas toimivan .. paska serveri . Jakso. |
DimensionZ 23.01.2005 22:21:33 | |
---|
Sulla toimi toi linkki ? Nyt se ei tuntus taas toimivan .. paska serveri . Ei ku siitä on aikaa jo, silloin heti kun tämän aikoja sitten pistit tänne. En vain ehtinyt kommentoimaan silloin. ''He jumped right out of a building!!'' |
ddrum54 23.01.2005 22:37:25 | |
---|
Oisko mahdollista saada ostaa tätä levyä? Pliis? 2`n 4 |
Mr. Morrow 23.01.2005 22:45:57 | |
---|
PRKL ku toi linkki ei toimi. Siinä meni yöunet! Alko häiritteen, kun olisin halunnu kuulla mikä on kyseessä, kun niin kehutaan.. If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Liver-Box 23.01.2005 22:54:23 | |
---|
Oisko mahdollista saada ostaa tätä levyä? Pliis? Kaippa mä voin polttaa sulle kopion, ei kyl o mitään hienoja kansilehtisiä yms :D . Jakso. |
ddrum54 24.01.2005 08:05:58 | |
---|
Kaippa mä voin polttaa sulle kopion, ei kyl o mitään hienoja kansilehtisiä yms :D . Jesh !! Mitä noista kuorista, sisältöhän se on tärkein. 2`n 4 |
dictatorsh*t 24.01.2005 10:27:48 | |
---|
Sellaista kuin .... ? :D Nii-i! Ei pysty sanoin kuvailemaan. :D Sellasta se on mun mielestä, hyvää soittoa yhtä kaikki! Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
Liver-Box 24.01.2005 12:20:21 | |
---|
Nii-i! Ei pysty sanoin kuvailemaan. :D Sellasta se on mun mielestä, hyvää soittoa yhtä kaikki! Selvempi homma, kiitos kiitos. Eipä taida vieläkää toimia toi linkki, varmaan poistettu koko zippi. Pitää varmaa tunkee se jonnekki muualle. Miten mikseris onnistuu ? Jakso. |