tthei 28.04.2005 22:38:39 | |
---|
Setissä on tällä hetkellä kakkoshaikkoina sellanen minihaikka yhdistelmä: päällä Paiste Innovations 11" Splash ja alla Meinl 10" MCS Splash. Niistä saa sellasen kivan roskasen haikkasoundin, sopii hyvin nopeempaan mättöön. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
HeavyMachinery 01.05.2005 19:42:43 | |
---|
staggin dh sarjan 12"china alla ja 8" väärin päin päällä, toimii ja on rupinen soundi. No nyt on taas erillainen sydeemi 14wuhan china siinnä päällä 10"stagg dh on roskis on niin roskis.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 01.05.2005 19:44:02 | |
---|
Mä kokeilin kaverin kanssa kerran erilaisia yhdistelmiä noiden staggien kanssa. 14" DH Exotic sopi hyvin päälle, kuulosti mielenkiintoiselta. DH exotic päällä ja SH alla oli todella kiva yhdistelmä. Meitsi on meshissä. |
joHa 06.05.2005 13:29:33 | |
---|
Kakkoshaitsun alapelti on ollu joskus 14" Paiste 2002 haikan yläpelti. Yläpelti on joskus ollu 16" K-Zildjian Dark Thin Crashi. Kummatkin on sitten hajoilemisen seurauksena leikattu n.12" kokoon. On muuten hyvä roskishaikka! (Näkyy osin omakuvassa vasemmassa reunassa.) Olen, siis rummutan. |
CD 06.05.2005 13:39:07 | |
---|
Mä kokeilin kaverin kanssa kerran erilaisia yhdistelmiä noiden staggien kanssa. 14" DH Exotic sopi hyvin päälle, kuulosti mielenkiintoiselta. DH exotic päällä ja SH alla oli todella kiva yhdistelmä. Mulla on taas samat pellit toisin päin :) Kokeilin myös SH brilliantia ja DH brilliantia kanssa kaikkina mahdollisina yhdistelminä ja tuo DH exo alla ja perus SH päällä oli paras minun makuuni. Tosin mitään merkittäviä eroja ei eri yhdistelmillä löytynyt joten nyt on pari 14" crashhiä haitsuiksi varalla. |